;
سرگرمی

چیستان شهری در ایران که خوردن نیمه اولش کشنده اما نیمه دومش را هر روز می خورند؟

چیستان شهری در ایران: چیستان کلمه ای مرکب از «چیست» و «آن» است که در علم بدیع در فارسی، معادل کلمه «لغز» عربیست. لغز در لغت به معنی پیچیدگی و پوشیدگی است و و در اصطلاح به معنی کلام موزونی است که نام چیزی در آن برده نشود ولی اوصاف آن طوری برشمرده شود که خواننده با خواندن آن اوصاف پی به نام آن چیز ببرد. طراح چیستان سعی می‌کند تا با بیان اجزای حسی و مادی یک پدیده و معرفی برخی از ویژگی‌های آن مخاطب را برای شناسایی آن به تلاش و تکاپوی فکری وادارد.

علت نام گذاری این صنعت به «چیستان» در فارسی، این است که جملات پرسشی معمولاً به صورت سؤال و با عبارت «چیست آن» یا «چیست» آغاز می‌شوند. در ادامه با چیستان شهری در ایران همراه باشید. شما در مطلب امروز از سری مطالب بخش سرگرمی مجله گفتنی به چیستان شهری در ایران پاسخ دهید که: کدام شهر ایران است، که خوردن نیمه اولش کشنده اما نیمه دومش را هر روز می خورند؟

چیستان شهری در ایران که خوردن نیمه اولش کشنده اما نیمه دومش را هر روز می خورند؟

چیستان شهری در ایران

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ چیستان شهری در ایران

آیا توانستید بفهمید که پاسخ این چیستان شهری در ایران چیست؟ اگر هنوز در حال فکر کردن هستید، بهتر است بیشتر تمرکز و فکر کنید. ما اطمینان داریم به پاسخ دست پیدا خواهید کرد. چیستان‌ها سوالاتی هستند که می‌توانند ذهن را به چالش بکشند. سوالاتی که نکاتی انحرافی یا استعاراتی دارند که مفهوم واقعی خود را ندارند. اگر شما هم علاقه‌مند به چیستان هستید همراه ما باشید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ چیستان شهری در ایران

از دست ندهید: اسمت به قاجاری چی میشه؟ ببین فامیل کدوم خاندانی؟

چیستان شهری در ایران2

برایتان جالب خواهد بود

ببینید: شخصیت شناسی عشق واقعی: کدومش عشق واقعیه؟

وزن جغد و سنجاب روی ترازو را در کمتر از 15 ثانیه حل کنید و نشان دهید یک نابغه اید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا