;
فرهنگ و هنرهنرمندان

آیسان اسلامی کیه از کجا اومده و باباش کجاست؟

آیسان اسلامی متولد 1366 می باشد و اکنون حدود 36 سال دارد. این آقا در روستای چلندر نوشهر به دنیا آمده است. طبق گفته های خود آیسان، او زندگی و گذشته سختی داشته است. مادر این بلاگر در کودکی او و پدرش را ترک کرده است و آیسان از همان زمان تاکنون مادر خود را ندیده است.

در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان درباره اقدام جدید وی و تبلیغ خشونت در فضای مجازی بر علیه زنان بیستر بخوانید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: تصاویری از ماه عسل سپند امیر سلیمانی و مونا کرمی همسر جذاب و جوانش!

آیسان اسلامی و تبلیغ خشونت

آیسان اسلامی، از چهره‌های فضای مجازی در صفحه خود تبلیغ زن‌کشی به اسم ناموس کرد. او با انتشار تکه ویدئویی از یک زن گردشگر با فحاشی بسیار و الفاظ رکیک تهدید کرد اگر «ناموس» او می‌بود وی را تکه‌تکه میکرد.

د‌نیا راد، روزنامه‌نگار اما در واکنش به این ویدئو ماجرا را اینطور تعریف کرد: یه دختری ویدئو گذاشته با خرج یک شب تفریح تو دبی، یک هفته می‌شه رفت روسیه و منظورش گرونی دبی بوده نه از تفریح کسب درآمد کردن. واقعن ۲۰ثانیه بیش‌تر نتونستم ویدئوی این بددهن رو ببینم. ایشون ۱۰میلیون فالوئر داره و احتمالن همه هم نمی‌رن ببینن دختر چی گفته و ماجرا چی بوده؟

آیسان اسلامی2

آیسان اسلامی کیه؟

در تاریخ 30 مرداد 1402 مادر آیسان به دلیل سکته مغزی فوت شد و پدرش نیز هم چنان در روستای چلندر زندگی می کند. قدیر نام پدر آیسان می باشد. او می گوید قدیر برای من نقش پدر و مادر را دارد و همیشه به من کمک کرده است.

آیسان اسلامی تا حدود چندین سال قبل از لحاظ مالی زندگی متوسطی داشته اما اکنون بسیار ثروتمند شده است. این آقا اکنون در هیوستون آمریکا ساکن است و زندگی مرفهی دارد. آیسان مدعی می باشد که سختی زیادی کشیده تا اکنون چنین زندگی و موقعیتی را به دست آورده است.

آیسان معمولا فحاشی می کند و از این جهت تاثیر بدی در ذهن افراد می گذارد. معمولا از گذشته خود به طرفدارانش می گوید و مدعی است اگر هر کسی تلاش کند قطعا نتیجه خوبی به دست می آورد!

پدر آیسان اسلامی کیست و کجا زندگی می کند؟

قدیر پدر آیسان اسلامی هم چنان در زادگاه خود روستای چلندر ساکن می باشد. آیسان در این خصوص می گوید که پدر من به این روستا وابسته می باشد و نمی تواند دور از آن جا باشد. طبق صحبت های ین بلاگر پدرش تصمیم به مهاجرت ندارد و تنها گاهی برای سفر به دیدن او می رود. آیسان مدعی می باشد که بارها از او خواسته که به آمریکا مهاجرت کند اما پدرش همیشه مخالف این موضوع بوده است.

اخیرا قدیر به دیدار پسر خود رفت و آیسان نیز عکسی در کنار این آقا منتشر کرد. این بلاگر می گوید که پدرم دوست ندارد زیاد در فضای مجازی دیده شود و گاهی نیز به خاطره فحاشی هایی که می کنم من را نقد می کند.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا