;
فرهنگ و هنرهنرمندان

پرفالوورترین اکانت های اینستاگرام در جهان سال 2022

پرفالوورترین اکانت های اینستاگرام: از کریستیانو رونالدو گرفته تا آریانا گرانده، دو کارداشیان و یک جنر، بیشترین فالوورهای اینستاگرام در جهان هستند. در این بخش از فرهنگ و هنر 10 اکانت پرطرفدار با بیش ترین دنبال کننده در جهان را بشناسید. با گفتنی همراه باشید.

اینستاگرام از زمانی که در سال 2010 راه اندازی شد، راه درازی را پیموده است. زمانی که یک برنامه اشتراک گذاری عکس ساده بود، به چیزهای زیادی تبدیل شد: راهی برای حفظ ارتباط با دوستان قدیمی. مکانی برای شروع پرش های جدید؛ نمونه کارها برای خلاقان از همه نوع برای به نمایش گذاشتن کار خود؛ پلتفرم خرید و تجارت الکترونیک؛ یک گالری از هر NFT که می توان تصور کرد.

 

حتما ببینید: آشنایی عجیب زوج های هالیوودی که خیلی جالب هستند!

 

این برنامه حتی به ایجاد نوع جدیدی از افراد مشهور کمک کرده است. اینفلوئنسرهای اینستاگرام نحوه اسکرول ما، نحوه سرگرم شدن ما را تغییر داده اند – حتی نحوه فروش برندها به ما تغییر کرده اند. به عنوان مثال، کریستیانو رونالدو اخیراً اولین کسی بود که مرز 400 میلیون نفر را شکست، در حالی که کایلی جنر فاصله زیادی با آن نداشت. علاوه بر این، پروفایل شخصی اینستاگرام نیم میلیارد دلار جمع آوری کرد، ستارگان پاپ به تجارت خود ادامه دادند و کارداشیان دیگری نیز وارد ده نفر برتر شد.

ما 10 اکانت اینستاگرام که بیشترین فالوور را در جهان دارند جمع آوری کرده ایم.

پرفالوورترین اکانت های اینستاگرام در جهان در سال 2022:

خواندنی و عجیب: فیلم جذاب: با دیدن این فیلم ها باهوش تر می شوید!

1. اینستاگرام ( @instagram )

اینستاگرام

فالوور: 516 میلیون

اینستاگرام با بیش از 500 میلیون دنبال کننده، بیشترین فالوور را در بین همه آنها دارد. از بیش از 7000 پست آن، بسیاری از آنها دارای سازندگان محبوب، خلاق یا قابل توجه هستند.

همچنین بخوانید: فوربس منتشر کرد:ریحانا جوانترین زن میلیاردر آمریکا شد

2. کریستیانو رونالدو ( @cristiano )

تعداد فالوورهای کریستیانو رونالدو

فالوور: 451 میلیون

فقط ببینید چقدر خوشحال است! اما اگر جای کریستیانو رونالدو بودید، شما هم همینطور بودید. و حتی بیشتر از آن اگر کریستیانو رونالدو بودید و اخیراً اولین کسی هستید که رکورد 400 میلیون فالوور در اینستاگرام را شکسته است. اگر بخواهیم این مقیاس را در نظر بگیریم، اگر «اینستاگرام» یک کشور بود، پس از چین و هند، سومین کشور پرجمعیت جهان و درست جلوتر از ایالات متحده بود.

3. کایلی جنر ( @kyliejenner )

کایلی جنر

فالوور: 345 میلیون

کایلی جنر به تازگی اولین زنی بود که رکورد 300 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام را شکست. با این حال، احتمالاً در مقایسه با لقب جوان‌ترین میلیاردر «خودساخته» در سال 2019 توسط فوربس کمرنگ است. اما جنر – از کایلی لوازم آرایشی، کایلی اسکین، کایلی سوئیم، کایلی بیبی و غیره – به کار خود ادامه می دهد. جنر در ابتدای سال 2022 رتبه سوم خود را از لئو مسی پس گرفت و همچنان پرطرفدارترین زن در جهان است. در پایان مسابقه تا 500 میلیون ادامه دارد.

4. لیونل مسی ( @leomessi )

پرفالوورترین اکانت های اینستاگرام_ مسی

فالوور: 334 میلیون

از رقیب رونالدو در زمین تا رقیب رونالدو در “اینستاگرام”. این فوتبالیست آرژانتینی ثابت کرده است که در رسانه های اجتماعی نیز کاملاً ماهر است و کایلی جنر را برای کسب مقام سوم تعقیب کرده است.

پرفالوورترین اکانت های اینستاگرام

5. سلنا گومز ( @selenagomez )

پرفالوورترین اکانت های اینستاگرام_ سلنا گومز

فالوور: 325 میلیون

در حالی که سلنا گومز در مورد اجتناب از رسانه های اجتماعی آشکارا صحبت می کند، او سریع ترین کوهنورد در لیست اخیرا بوده است. ساقه‌ها، طرح‌ها و صمیمیت‌های او محتوای بسیار خوبی برای فید او می‌سازند، در حالی که گومز از پلتفرم خود برای خوبی استفاده می‌کند و آشکارا در مورد سلامت روان صحبت می‌کند و پیروان را تشویق می‌کند تا خود را در مورد اهمیت آمادگی ذهنی آموزش دهند.

6. دواین راک جانسون ( @therock )

دواین راک جانسون

فالوور: 320 میلیون

رتبه ششم به ستاره سینمای هالیوود، غول تکیلا، نامزد آینده ریاست جمهوری (؟) و قهرمان سابق دبلیو دبلیو دبلیو ای، The Rock می رسد. او با یک خوراک بسیار انگیزشی از زندگی و الهام از تمرین، دنبال کنندگان رو به افزایش خود را ایجاد کرده است.

7. کیم کارداشیان ( @kimkardashian )

کیم کارداشیان

فالوور: 316 میلیون

با کنترل نور کانون در هر کاری که انجام می دهد، دیدن کیم کارداشیان در بین ده نفر برتر جای تعجب ندارد. اگرچه KUWTK کار تغییر فرهنگ خود را به پایان رساند، اولین نمایش کارداشیان ها به این معنی است که ما هنوز هم کیم زیادی را در تمام صفحه های خود خواهیم دید.

پر فالوورترین اکانت های اینستاگرام

8. آریانا گرانده ( @arianagrande )

آریانا گرانده

فالوور: 315 میلیون

آریانا گرانده در سال‌های اخیر دلایل زیادی برای دنبال کردن طرفدارانش ارائه کرده است. با یک فید پر از تیزرهایی از آنچه که او در دست ساخت دارد، به علاوه نگاهی اجمالی به زندگی شخصی او، انتظارات زیادی از این ستاره وجود دارد.

9. بیانسه نولز ( @beyonce )

بیانسه

فالوور: 261 میلیون

کوئین بی راهی پیدا کرده است تا مرز بین ستاره‌های بزرگ‌تر را بپیماید و در عین حال از طریق رسانه‌های اجتماعی به ما نگاهی اجمالی به دنیای او و خانواده‌اش بدهد. .

10. کلوئی کارداشیان ( @khloekardashian )

کلوئی کارداشیان

فالوور: 249 میلیون

به طور طبیعی، کارداشیان طول کشید تا در نهایت جاستین بیبر ستاره رسانه های اجتماعی OG را از رتبه ۱۰ برتر خود حذف کند. و با 249 میلیون دنبال کننده در لیست حساب های اینستاگرام که بیشترین فالوور را دارند راه یابد – کندال خیلی از این حیث عقب نیست.

 

لینک های مرتبط:

بهترین سریال های کره ای محبوب در تمام دوران

بیوگرافی مارگو رابی: بازیگری که در مترو کار کرد و پدر خوبی نداشت

ستاره هایی که توسط کوسه گاز گرفته شده و آسیب دیده اند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا