;
سینمافرهنگ و هنر

اخاذی رضا عطاران از زنان در دفتر یادداشت و شباهت او به مونیکا بلوچی!

سریال دفتر یادداشت درباره یک پزشک شیاد است که به بهانه‌های مختلف با پرستاران بیمارستان رابطه برقرار می‌کند تا از آن‌ها اخاذی کند. پرستاران برای اینکه بتوانند با این پزشک در ارتباط باشند با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حتمن ببینید: حسین جعفری پسر عمه مصطفی زمانی و کودکی یوسف پیامبر+ تصاویر بزرگسالی

رضا عطاران در دفتر یادداشت

در خلاصه داستان سریال دفتر یادداشت آمده است: «ایرج و حمید، رفقای قدیمی از دوران کودکی سرشان برای پیگیری پرونده‌های جنایی درد می‌کند، پای آنها ناخواسته به پرونده قتل‌‍‌های زنجیره‌ای باز می‌شود.

پرونده‌ای که با ورود آنها آبستن حوادث خطرناک‌تری می‌شود، اما ماجرا پیچیده‌تر از این حرف‌هاست، در این بین ایرج به دلیل مشکل مغزی منحصربه‌فردش مرتبا همه‌چیز و همه‌کس را از خاطر می‌برد.»

پیشنهادی: سیلا تورک اوغلو بازیگر نوظهور با زیبایی خیره کننده+ عکس های دیدنی

حواشی سریال دفتر یادداشت

سریال دفتر یادداشت

مجموعه‌ی کمدی و خانوادگی دفتر یادداشت که قرار بود از تیر ماه در شبکه نمایش خانگی منتشر شود، حاشیه‌ساز شد و انتشار آن به تاخیر افتاد. در نهم تیر ماه ۱۴۰۲ پس از انتشار پوستر و تیزر تبلیغاتی سریال دفتر یادداشت بسیاری از مخاطبان متوجه شباهت آن به سکانس مشهوری از فیلم مالنا با بازی مونیکا بلوچی شدند. بلوچی در این فیلم نقش زن جوانی به نام مالنا را برعهده داشت که پس از مرگ همسرش در جنگ مجبور به تن‌فروشی می‌شود.

عکس های جذاب زن داداش موهیول+ قلبت ضعیفه نبین!

در این سکانس مشهور وقتی مالنا در محیطی عمومی سیگاری به سمت دهان خود می‌‌برد، ناگهان دست‌‌های چندین مرد با کبریت و فندک روشن به سوی او دراز می‌شود. به نظر می‌رسد پوستر و تیزر سریال دفتر یادداشت از این سکانس مشهور الهام گرفته شده است. البته پیش از این هم مهران مدیری در سریال مرد هزار چهره این سکانس را البته نه با فندک و کبریت، که با چندین اسلحه روی صورتش بازسازی کرده بود.

انتشار این تصاویر از سریال دفتر یادداشت بار دیگر صدای اعتراض کسانی که همواره منتقد تولیدات شبکه نمایش خانگی بوده و آن را به ترویج بی‌بند و باری متهم کرده‌اند، بلند کرده است و برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی اشاره این سریال به فیلم مالنا که به محتوا و صحنه‌های اروتیکش مشهور است را نامناسب دانسته و واکنش تندی به آن داشته‌اند.

جالب است ببینید

عکس های داداش واقعی حبیب لیسانسه ها که از خودش جذاب تره+ عکس

حقایق خواندنی درباره سحر قریشی عشق سابق تتلو

عکس های خفن و جذاب از بازیگران فیلم جوجه تیغی+ سکانس های جذاب

کاملترین معرفی چشم چران عمارت+ عکس های جذاب سیران و فرید

عکس های جذاب و دیدنی از نگار نیکدل زخم کاری+ بیوگرافی و عکس مادرش

عکس های زیبا و دیدنی از الهه حصاری بازیگر زخم کاری+بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + یک =

دکمه بازگشت به بالا