;
سرگرمی

10 سوال طلایی که می فهمی شغلت رو دوست داری یا نه!

تست شخصیت فرسودگی شغلی: آیا مدام احساس می کنید که خسته و در آستانه سقوط هستید؟ ما شما را به شرکت در تست شخصیت فرسودگی شغلی دعوت می‌کنیم: آیا در آستانه‌ی پرتگاه هستید؟ فقط با 10 سوال ساده کشف کنید که آیا به فرسودگی شغلی نزدیک می شوید! این آزمون به شما بینش هایی در مورد وضعیت روانی فعلی شما و اینکه آیا به سمت فرسودگی شغلی می روید ارائه می دهد. به یاد داشته باشید، پذیرش مشکل اولین قدم برای بهبودی است. منتظر نباشید، همین الان در تست شخصیت فرسودگی شغلی شرکت کنید! پس با یک مطلب دیگر از بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این سؤالات که برای استفاده از ضمیر ناخودآگاه شما طراحی شده اند، به آشکار کردن ویژگی شخصیتی شما کمک می کنند. آیا آماده هستید که در تست شخصیت فرسودگی شغلی شرکت کنید و احتمالاً دیدگاه جدیدی در مورد خود پیدا کنید؟ به یاد داشته باشید، این یک تشخیص نیست، بلکه ابزاری است که به شما کمک می کند تا در کجا هستید. بیایید با هم این سفر خودشناسی را آغاز کنیم. آیا به فرسودگی شغلی نزدیک شده اید؟

این بازی هم جالبه: بازی حدس کلمات: با حدس این کلمه نشون بده یه فارسی زبان اصیل و دو آتیشه ای!

تصویر تست شخصیت فرسودگی شغلی

تست شخصیت فرسودگی شغلی 2

  1. آیا اغلب احساس می کنید که در انجام کارهای روزانه خود غرق شده اید؟
  2. آیا اغلب با احساس خستگی دست و پنجه نرم می کنید؟
  3. آیا اغلب حتی پس از استراحت احساس می کنید که انرژی لازم برای کار کردن را ندارید؟
  4. آیا علاقه یا انگیزه خود را نسبت به فعالیت هایی که زمانی از آن لذت می بردید از دست داده اید؟
  5. آیا مدام تحت فشار هستید، حتی در زمان استراحت؟
  6. آیا اغلب مشکلات خواب یا اشتها را تجربه می کنید؟
  7. آیا اغلب به دلیل کمبود وقت یا انرژی از نیازهای شخصی خود (مثلاً تغذیه، بهداشت یا استراحت) غفلت می کنید؟
  8. آیا اخیراً متوجه کاهش عملکرد یا بهره وری کاری خود شده اید؟
  9. آیا اغلب احساس می کنید که از اطراف یا افراد خود جدا شده اید؟
  10. آیا اغلب برای شما دشوار است که استراحت کنید، حتی زمانی که برای انجام آن وقت دارید؟

.

.

.

نتایج تست شخصیت فرسودگی شغلی

با توجه به جواب های بله و خیر که داده اید می توانید با شماره پاسخ های بله نتایج زیر را برای خود متصور شود:

اگر بیش از 7 بار پاسخ مثبت داده اید: شما قطعاً در لبه پرتگاه هستید. پاسخ های شما نشان می دهد که سطوح قابل توجهی از استرس را تجربه می کنید و به فرسودگی شغلی خود نزدیک می شوید.

احتمالاً احساس می کنید که خسته و ناتوان از برآوردن خواسته های دائمی هستید . ضروری است که برای مراقبت از خود کمی زمان بگذارید. در صورت لزوم به دنبال کمک حرفه ای باشید، و به یاد داشته باشید، اشکالی ندارد که عقب نشینی کنید و استراحت کنید .

 

اگر بین 4 یا 7 بار پاسخ مثبت داده اید: شما نزدیک لبه پرتگاه هستید. شما در حال تجربه برخی از علائم استرس هستید و ممکن است به فرسودگی شغلی نزدیک شوید.

شما تا حدودی خسته شده اید و برای برآورده کردن خواسته های دائمی تلاش می کنید. بسیار مهم است که سطوح استرس خود را قبل از تشدید آن مدیریت کنید. تکنیک های تمدد اعصاب را در برنامه روزانه خود بگنجانید و مطمئن شوید که به اندازه کافی استراحت و آرامش دارید.

 

اگر کمتر از 4 بار پاسخ مثبت داده اید: شما در حال حاضر در روشنی هستید. پاسخ های شما نشان می دهد که در حال حاضر سطح استرس قابل کنترلی دارید. شما به خوبی با خواسته ها کنار می آیید و تعادل کار و زندگی سالم را حفظ می کنید. با این حال، به یاد داشته باشید که هر کسی محدودیت های خود را دارد.

به طور مداوم با خودتان چک کنید و زمانی را برای استراحت و فعالیت های اوقات فراغت اختصاص دهید تا استرس را از خود دور کنید.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انوال پازل ها و معماها را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

 

این مطالب هم جالبه:

با تیزبینی و هوش بالای خود میتونید بگید کدوم یک از این خانمها یک زن نمی باشد؟

حتی نابغه ها هم اشتباه میگن کدام ظرف اول پر می شه!

یه توله سگ انتخاب کن و خودت رو بشناس + نتایج خفن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − یک =

دکمه بازگشت به بالا