;
فرهنگ و هنرهنرمندان

مقایسه استاندارد زیبایی زن در 3 کشور ایران، ترکیه و عربستان

مقایسه استاندارد زیبایی زن: هر زنی قطعاً زیباست. این فرضیه امروزه با فاصله گرفتن فزاینده از استانداردهای پذیرفته شده ی چند دهه قبل، کاملاً منطقی به نظر می رسد. با این حال ویژگی های محلی در طول قرن ها شکل گرفته است. بنابراین در کشور های مختلف، استاندارد زیبایی زن کاملاً متفاوت و مخالف یکدیگرند. در فرهنگ و هنر امروز به مقایسه استاندارد زیبایی زن در 3 کشور ایران، ترکیه و عربستان می پردازیم. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

شاید بپسندید: هرگز بشقاب خود را در چین کامل نخورید!

۱. استاندارد زیبایی زن در ایران شکل بینی

مقایسه استاندارد زیبایی زن1

طبق نشانه های آماری ، ایران بیشترین درصد جراحی پلاستیک بینی را در کره زمین دارد. زنان  اغلب به خدمات جراح متوسل می شوند. این به این دلیل است که سنت اجازه نمی دهد دختران ایرانی بجز صورت، بقیه بدن را بیش از حد نشان دهند.

2. استاندارد زیبایی زن در عربستان سعودی – تمرکز روی چشم

مقایسه استاندارد زیبایی زن2

زنان عربستان سعودی اهمیت ویژه ای به چشم و نگاه می دهند. در واقع این تعجب آور نیست، زیرا غالباً آنها فرصت ندارند حتی تمام چهره خود را به جهانیان نشان دهند. به همین دلیل دختران در عربستان سعودی وقت زیادی را به آرایش چشم و لوازم جانبی اختصاص می دهند که آنها را تا حد ممکن برجسته می کند.

3. استاندارد زیبایی زن در ترکیه

مقایسه استاندارد زیبایی زن3

در سال های اخیر لاغری در ترکیه مد شده است. زنان و دختران جوان سعی می کنند مانند مانکن ها تناسب اندام داشته باشند. جالب است بدانید که ترک ها دو دسته اند. بعضی از ان ها خیلی آرایش می کنند( رژلب قرمز مشخصه آنهاست) و بعضی دیگر آرایش نمی کنند. این کار به پوشش فرد بستگی دارد. و در بسیاری از اوقات آن ها استایل مینیمال را انتخاب می کنند تا نشان دهند که مدرن هستند.

مقایسه استاندارد زیبایی زن4

این مطالب هم جالبن:

بیوگرافی منصور خواننده+ تصاویری از زن و بچه هاش در آمریکا!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا