;
فرهنگ و هنرهنرمندان

اشلی گراهام مدل سایز بزرگ زیباترین زن سال شد! نظر شما چیه؟

اشلی گراهام مدل سایز بزرگ: مجله مکسیم روز گذشته با انتشار لیست صد چهره جذاب سال، «اشلی گراهام» مدل ۳۵ ساله که سال‌هاست در زمینه جنبش مثبت اندیشی بدن فعالیت میکند را به عنوان نفر اول لیست و جذابترین زن سال انتخاب کرد. با بخش فرهنگ و هنر مجله گفتنی همراه باشید.

اشلی گراهام مدل سایز بزرگ:

اشلی گراهام مدل سایز بزرگ امریکایی که از ۱۲ سالگی به عنوان مدل در صنعت مد فعالیت داشته است بارها از سوی مجلات مختلفی به عنوان یکی از تاثیرگذارترین و جذابترین زنان هالیوود معرفی شده است.

اشلی گراهام مدل سایز بزرگ در سال ۲۰۱۶ از طرف مجله ورزشی اسپورت ایلوستریتد به عنوان چهره سال با شعار «مثبت اندیشی بدن و اعتماد به نفس در هر سایزی» انتخاب شد.

در طول ده سال گذشته اشلی با انجام مصاحبه‌ها و یا انتشار تصاویر/ویدیوهایی از خود سعی در عادی سازی زیبایی در هر سایز و اندازه‌ای را داشته است، یکی از تمرکز‌های اشلی نشان دادن تصویر واقعی از بدن زن است.

اشلی گراهام مدل سایز بزرگ در راستای حذف استانداردهای غیر واقعی که مدیا بر زنان تحمیل کرده است همواره سعی در انتشار تصاویر بدون روتوشی از صورت و بدن خود و تاکید بر سلولیت و ترک پوستی و… داشته است.

اشلی در مصاحبه با مجله مکسیم گفت:«باید به رنگ پوست و نژاد، وزن و سایز، جنسیت و سن همه احترام گذاشت و برای عادی سازی این موضوع نیاز به ایجاد انجمن و صحبت کردن بیشتر راجب آن هستیم. هیچکس نباید بخاطر جنسیت، رنگ پوست و سایزش مورد تمسخر و تحقیر قرار بگیرد. بدن ما در طول سال مدام درحال تغییر هستش من شخصا از بدنم به عنوان ابزاری برای تبلیغ مثبت‌اندیشی و بیان احساساتم استفاده کردم و می کنم.

شاید جالب باشد: آناشید حسینی با کیف 100 میلیونی و ساعت 500 میلیونی حاشیه ساز شد!

بچه دار شدن اشلی گراهام مدل سایز بزرگ

اشلی گراهام مدل سایز بزرگ2

اشلی گراهام مدل سایز بزرگ می گوید: اولین باری که به عنوان چهره مکسیم انتخاب شدم هیچ بچه‌ای نداشتم اما الان ۳تا بچه دارم، وقتی به این موضوع فکر میکنم متوجه میشم که جذابیت در هر شکل و زمانی با همه تغییرات وجود دارد.

قبول دارم که بعد از زایمان‌ و بارداری‌های متعدد بدنم دیگه مثل قبل نیست و به کلی تغییر کرده اما او گفت با این حال بدن من الان متفاوت‌تر هستش ولی هنوز هم احساس جذاب بودن دارم اما در یک بدن جدید. این یک احساس فوق‌العادست که شما و سایر برندها و مجلات فرصتی را برای من فراهم میکنید تا بتوانم راجب سختی‌های دنیای مد صحبت کنم.

من یک دختر معمولی از نبروسکا بودم که الان باعث شدم تا دید بسیاری به صنعت مد تغییر کند پس چرا نباید همگی باهم برای آگاه‌سازی و حذف استانداردهای زیبایی تلاش کنیم؟»

صحبت های اشلی گراهام درباره زیبایی زنان

اشلی طرفدار جنبش body positivy است که شعار اصلی‌ اش این است که “زیبایی واقعی فراتر از اندازه‌ها و طبیعی بودن زیباست”. این انجمن بر این باور است که همه باید خود و بدن‌شان را دوست داشته باشند و از معیارهای غیرطبیعی دوری کنند. اشلی گراهام با طرفداری از این جنبش توانسته زاویه دید مردم را نسبت به استانداردهای زیبایی تغییر دهد.

اشلی گراهاماشلی و همسرش جاستین اروین

اشلی گرهام همچنین یک کتاب در مورد زیبایی و اعتماد به نفس و قدرت زنان نوشته که الهام‌ بخش عده زیادی از زنان شده است.

این مدل بر اساس لیست جهانی CB150 به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان انتخاب شده است.

اشلی گراهامعکس های مدل مشهور امریکایی

اشلی گراهام همسر جاستین اروین بازیگر هالیوود است. او و جاستین سال ۲۰۱۰ با هم ازدواج کردند و حضور دو نفره آنها بر روی فرش قرمزها با استقبال عکاسان همراه می‌شود. آنها زندگی عاشقانه‌ای دارند و کمتر پیش آمده که رسانه‌ها از اختلاف اشلی و همسرش بنویسند.

شاید برایتان جالب باشد:

رابطه لیونل مسی با یک دختر زیر 18 سال حقیقت دارد؟

جیم کری و چیزهایی که درباره او نمی دانید!

شغل رویایی جیسو آیدل کی پاپ نبوده است! مصاحبه عجیب و حقایق وحشتناک!

آیشواریا رای و همسرش هر روز با هم دعوا می کنند! گول خنده های آنها را نخورید!

شوک عجیب برای طرفداران ثور: کریس همسورث آلزایمر گرفت!

مریم اوزرلی وقتی خرم سلطان بود چهره خوبی داشت یا الان؟

بیوگرافی سجاد بابایی بازیگر سینما و تلویزیون، آیا بازی او را دوست دارید؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا