;
فرهنگ و هنرهنرمندان

شغل رویایی جیسو آیدل کی پاپ نبوده است! مصاحبه عجیب و حقایق وحشتناک!

شغل رویایی جیسو: شغل رویایی این عضو BLACKPINK خوانندگی نبود! جیسو بزرگترین عضو گروه محبوب بلک پینک در مصاحبه خود خود با مجله جوانان ووگ درباره اولین تجربه‌های قابل توجه خود در طول زندگی خود صحبت کرده است. جیسو که به تازگی اولین آلبوم انفرادی خود به نام ME را منتشر کرده است، به عنوان بخشی از تبلیغات این آلبوم، با مجله جوان ووگ برای یک مصاحبه ویژه به گفتگو نشست! با بخش فرهنگ و هنر مجله گفتنی همراه باشید.

جیسو در مصاحبه اخیر خود با مجله ووگ پس از معرفی خود، در مورد چندین مورد از اولین تجربه‌های خود در زندگی حرفه‌ای خود صحبت کرد. از جمله اولین باری که با طرفداران خود که با نام بلیک شناخته می‌شوند، ملاقات کرد. همچنین احساسی که از حضور در اولین کنسرت خود داشت.

شاید جالب باشد: آناشید حسینی با کیف 100 میلیونی و ساعت 500 میلیونی حاشیه ساز شد!

از جیسو همچنین در مورد تجربه حضورش در اولین مراسم جوایز موسیقی آمریکایی نیز پرسیده شد. این تجربه اولین حضور گروه BLACKPINK در جوایز موسیقی ویدیویی سال 2022 بوده است.

این گروه که برای جایزه «بهترین گروه سال» نیز نامزد شده بود تنها برنده جایزه «بهترین اجرای دنیای متا» شد. لیسا، یکی دیگر از اعضای این گروه نیز برنده جایزه «بهترین آهنگ کی پاپ» برای آهنگ انفرادی خود به نام «LALISA» شد. جیسو در حالی که به این پرسش پاسخ می‌داد نتوانست طرفداری شدید خود از تیلور سویفت را نشان ندهد.

در طول اجرای گروه بلک پینک در مراسم جوایز VMAs، این تیلور سوئیفت در حال رقصیدن و آواز خواندن با آهنگ «Pink Venom» از این گروه دیده شد. این موضوع ثابت کرد که این خواننده آمریکایی نیز یکی از طرفداران گروه کره‌ای بلک پینک است.

جیسو در این باره گفت: «من از کودکی به آهنگ‌های تیلور سوئیفت گوش می‌دادم. دیدن لذت بردن او از آهنگ ما لحظه‌ای باورنکردنی بود. این یک تجربه الهام بخش و عالی برای تمام اعضای گروه بود.»

شغل رویایی جیسو آیدل کی پاپ نبوده است!!

شغل رویایی جیسو2

اگرچه تصور جیسو به عنوان شخصی غیر از یک سوپراستار مشهور جهانی دشوار است، با این حال تبدیل شدن به یک آیدل جهانی همیشه آرزوی جیسو نبوده است. جیسو در این مصاحبه فاش کرده است که در کودکی می‌خواست نقاش شود. از آنجایی که در آن زمان طراحی برای او بسیار دشوار بود، او شغلی مورد علاقه خود را تغییر داد.

پس از آن جیسو تصمیم گرفت تا پزشک شود اما با توجه به میزان مطالعه و سختی این رشته جیسو از این تصمیم نیز پشیمان شد. پس از آن جیسو تصمیم گرفت تا شغلی را پیدا کند که بتواند در آن از مهارت‌های او استفاده کند.

او توضیح داد که علاقه زیادی به بسکتبال داشت. با وجود استعداد جیسو در این رشته او احساس می‌کرد برای بسکتبال حرفه‌ای به اندازه کافی قد بلند نیست. خوشبختانه برای طرفداران، جیسو در نهایت مسیر خود را برای تبدیل شدن به یک آیدل کی‌پاپ را پیدا کرد. جایی که با اولین آلبوم انفرادی خود و البته به عنوان بخشی از گروه‌ BLACKPINK به موفقیت‌هایی باورنکردنی دست یافته است.

آیدل چیست؟

به خوانندگان پاپ کره جنوبی به اصطلاح آیدل می‌گویند. آن‌ها بعد از آموزش‌های بسیار به صورت انفرادی (سولو) یا گروهی به خوانندگی و رقص می‌پردازند. برخی از آیدل‌ها درآمد و شهرت وحشتناکی دارند. برای مثال دو گروه BTS و بلک پینک توانستند به رتبه‌های بالایی در چارت بیلبورد برسند و شهرت خود را در تمام دنیا افزایش دهند.

سیستم کارآموزی برای آیدل شدن اولین مرحله برای آیدل کی پاپ شدن سفر به کره جنوبی و شرکت در آزمون‌ها و آدیشن‌های کمپانی‌های بزرگ مانند SM، FNC، JYP و دیگر شرکت‌هاست. البته آزمون‌ها در کشورهای دیگری مانند چین، آمریکا، ژاپن، استرالیا و نیوزلند هم برگزار می‌شوند. از قبل خودتان را برای آزمون و قبول شدن در سیستم کارآموزی کی پاپ آماده کنید.

اگر می‌خواهید آیدل کی پاپ شوید از همین الان شروع به یادگیری زبان کره‌ای و ژاپنی کنید، چون کمپانی‌ها به یادگیری زبان بسیار اهمیت می‌دهند و شما باید کره‌ای یا ژاپنی بخوانید.( البته میتونید هم نخونید ولی بهتره که بخونید مثلا انگلیسی رو بلد باشید یکمم کره ای ) ظاهر، توانایی رقصیدن، توانایی خوانندگی از دیگر فاکتورهای مهم برای آیدل شدن است که کمپانی‌ها اهمیت زیادی برای آن‌ها قائل هستند.

شاید برایتان جالب باشد:

رابطه لیونل مسی با یک دختر زیر 18 سال حقیقت دارد؟

جیم کری و چیزهایی که درباره او نمی دانید!

آیشواریا رای و همسرش هر روز با هم دعوا می کنند! گول خنده های آنها را نخورید!

شوک عجیب برای طرفداران ثور: کریس همسورث آلزایمر گرفت!

مریم اوزرلی وقتی خرم سلطان بود چهره خوبی داشت یا الان؟

بیوگرافی سجاد بابایی بازیگر سینما و تلویزیون، آیا بازی او را دوست دارید؟

عکس های لاکچری همسر بهرام رادان توسط کاربران خبرساز شد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 6 =

دکمه بازگشت به بالا