;
سرگرمی

آیا قدرت هوش شما می تواند معمای هوش ریاضی گربه و خرگوش را در 12 ثانیه حل کند؟

معمای هوش ریاضی گربه و خرگوش: آیا برای آزمایش مغز خود آماده اید؟ ببینید آیا می توانید معمای هوش ریاضی گربه و خرگوش را در 12ثانیه یا کمتر از آن حل کنید،زمان به سرعت در حال سپری شدن است! فکر می کنید برای رسیدن به این چالش چه چیزی لازم است؟ ضریب هوشی خود را آزمایش کنید و به ما نشان دهید که چه کاری می توانید انجام دهید!

جالبه: اگه خودتو باهوش میدونی عروسی که تو زندان بوده را در 7 ثانیه شناسایی کن

معمای هوش ریاضی گربه و خرگوش یک چالش سرگرم کننده است که نیاز به تفکر منطقی و استفاده از کمی خلاقیت دارد. پازل های منطقی برای تمرین مغز و توسعه مهارت های حل مسئله عالی هستند، پس امتحان کنید! حل این چالش مستلزم استفاده از هر سه معادله برای یافتن مقادیر مجهولات است.

جالبه: کدوم برگ جفت نداره و تک پره؟ مجردها سریع بگین!

تصویر معمای هوش ریاضی گربه و خرگوش

معمای هوش ریاضی گربه و خرگوش 1

.

خیلی جالبه: چیستان خون سیاه: اون چیه که خون سیاه رو می خوره اما راه سفید میره؟

.

.

این چالش از سطح دشواری متوسطی برخوردار است، آموزش ذهن منطقی شما برای شناسایی ارزش گربه و خرگوش ضروری است. معمای هوش ریاضی گربه و خرگوش به شما کمک می کند منطقی فکر کنید تا بتوانید با اطمینان تصمیم بگیرید. علاوه بر این، آموزش مغز برای توسعه مهارت های حل مسئله ضروری است که می تواند در بسیاری از موقعیت های روزمره استفاده شود. همچنین به خلاقیت و نوآوری کمک می کند، زیرا رویکردی ساختاریافته برای توسعه ایده های جدید در اختیار شما قرار می دهد.

در نهایت، آموزش ذهن منطقی شما می‌تواند به بهبود مهارت‌های تفکر انتقادی شما کمک کند و به شما امکان می‌دهد چندین دیدگاه را تجزیه و تحلیل کنید و به یک نتیجه آگاهانه برسید.

چیستان جالب: کدام جانور است که اگر اسمش را وارونه کنیم، یک واحد اندازه گیری می شود؟

.

.

.

پاسخ معمای هوش ریاضی گربه و خرگوش

پس از اتمام  وقت شما، با اطمینان می توان گفت که ارزش خرگوش 5 و گربه 30 است. به همه کسانی که این چالش را در کمتر از 12 ثانیه حل کردند تبریک می گویم!

راه حل در زیر می باشد:

ab=25
a=b+25
a+a+b=65
b+25+b+25+b=65
3b+50=65
3b=65-50
3b=15
b=15/3
b=5
a=5+25
a=30

معمای هوش ریاضی گربه و خرگوش 2

آیا معمای هوش ریاضی گربه و خرگوش را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید برایتان جالب باشد

با تست شخصیت ما و انتخاب یک کدو تنبل بفهمید بیشتر احساساتی هستید یا منطقی!

تصاویر دیدنی از مهمانداران جذاب خطوط هواپیمایی+ عکس

زنان و مردان زرنگ چه ویژگی های خاصی دارند+ نتایج جالب!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − سه =

دکمه بازگشت به بالا