;
فرهنگ و هنرهنرمندان

افشاگری خانم بازیگر درباره زندگی خصوصی رضا عطاران

زندگی خصوصی رضا عطاران: از موفق‌ترین چهره‌های سینمای ایران است که حضورش در یک فیلم، گیشه را تا حد زیادی تضمین می‌کند. این بازیگر و کارگردان که با ساختن سریال‌هایی چون خانه به‌دوش، متهم گریخت، ترش و شیرین و بزنگاه یادآور خاطرات زیادی برای بینندگان پرپا قرص سریال های نوستالژی تلویزیون است، در نزد مخاطبان بسیار محبوب می باشد.

شاید براتون جالب باشه: 10 افشاگری از زندگی خصوصی مرجان محتشم (خانوم کوچیک پس از باران)

این مطلب هم جالبه: چوی جونگ وون در جومونگ ۲ در نقش بانو یئون چه مانکنی شده+ عکس

زندگی خصوصی رضا عطاران، در ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی سوسن پرور حقایق جالبی درباره  زندگی خصوصی رضا عطاران سود آورترین بازیگر سینما فاش می کند که در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب مجله گفتنی می خوانید.

بیشتر بخوانید: تصاویر کارلوس کی‌روش و همسر دومش در ایران

افشاگری سوسن پرور درباره زندگی خصوصی رضا عطاران

سوسن-پرور

این هم شاید براتون جالب باشه: ازدواج الهام اخوان و عکس های جدید و بیوگرافی

زندگی خصوصی رضا عطاران، سوسن پرور بازیگر سینما، تلویزیون که در سال 1387 با سریال بزنگاه در کنار رضا عطاران به شهرت رسید، حقایق جالبی از زندگی خصوصی آقای بازیگر را افشا کرد و عنوان نمود:

عطاران شرایط لاکچری زندگی کردن را داره ولی نمی کنه چون موقعیت دیدن را از دست میده،

هنوز ماشین نداره، خودش میره نانوایی نان میگیره، کنار خیابان کفش هاش رو واکس میزنه و میره بازار و کلاه میخره

از پشت شیشه ماشین مردم رو نگاه نمی کنه و چون با آدم هایی از طبقه متوسط و پایین ارتباط داره می تونه سریال هایی رو بسازه کاملا واقعیه و تمام کاراکترهاش رو تو فامیل و همسایه دارید.

تحلیل من از آقای عطاران به این دلیل هست که دو سال همسایه ایشون در لواسان بودم و من طبقه بالا و ایشون طبقه پایین زندگی می کردند.

خانم آقای عطاران به دلیل بیماری باید بیرون از تهران زندگی می کردند و من هم باید بیرون تهران زندگی می کردم پس با فریده به دنبال خونه در لواسان رفتیم و یک خونه دو طبقه گرفتیم و دوسال زندگی کردیم به همین دلیل خوب آقای عطاران رو می شناسم.

بیشتر بخوانید: زن پولدار کریم انصاری فرد+ عکس های خانوادگی و بیوگرافی

 زندگی خصوصی رضا عطاران

رضا عطاران و زنش

این هم جالبه: ای پوم در سریال متشکرم یک دختر رعنای 25 ساله شد+ عکس و بیوگرافی

رضا عطاران بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس متولد 20 اردیبهشت 1347 در مشهد است. او دو خواهر بزرگ‌تر و یک برادر کوچکتر از خود دارد و فرزند سوم خانواده می باشد. رضا عطاران در سال 1373 با خانم فریده فرامرزی بازیگر سینما ازدواج کرده ولی تا کنون دارای فرزند نشده اند.

فریده فرامرزی یکی از بازیگران سینما است که توانسته برای بازی در فیلم صندلی خالی نامزد سیمرغ بلورین نقش مکمل زن جشنواره فجر شود. رضا عطاران و همسرش در فیلم های استراحت مطلق، صندلی خالی و سریال بزنگاه همبازی بودند و در فیلم استراحت مطلق و سریال بزنگاه، نقش زن و شوهر را ایفا کردند.

بیشتر بخوانید: تغییر سحر جعفری جوزانی عاشق سینه چاک بیژن در 45 سالگی+ عکس مامی خارجیش

معرفی فیلم های رضا عطاران

زندگی خصوصی رضا عطاران، این بازیگر در آثار تلویزیونی و سینمایی چون دفتر یادداشت، ویلای ساحلی، خانه به‌دوش، متهم گریخت، ترش و شیرین، بزنگاه، ورود آقایان ممنوع،هوو،کلاهی برای باران، تیغ‌زن، قرنطینه، خروس جنگی، توفیق اجباری، تسویه‌حساب،نهنگ عنبر، هزار پا، خوابم می آد، دهلیز،مصادره، طبقه هساث و… به ایفای نقش پرداخته است.

این مطلب هم جالبه: تصاویر جدید دونگی بیرون سریال با اضافه وزن و صورت تپل

تحصیلات رضا عطاران

زندگی خصوصی رضا عطاران، رضا عطاران بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته اقتصاد گرفت برای ادامه تحصیل راهی تهران شد و در دانشکده هنرهای زیبایی دانشگاه تهران رشته طراحی صنعتی را انتخاب کرد و به تحصیل پرداخت اما بخاطر علاقه اش به هنر و بازیگری دانشگاه را رها کرد و به سینما روی آورد.

ازدواج و همسر رضا عطاران

زندگی خصوصی رضا عطاران، رضا عطاران در سال 1373 با خانم فریده فرامرزی بازیگر سینما ازدواج کرده ولی تا کنون دارای فرزند نشده اند. فریده فرامرزی یکی از بازیگران سینما است که توانسته برای بازی در فیلم صندلی خالی نامزد سیمرغ بلورین نقش مکمل زن جشنواره فجر شود.

فرزند رضا عطاران

رضا عطاران و فریده فرامرزی فرزندی ندارند. رضا عطاران درباره علت بچه دار نشدنش می گوید:

اگر قرار را بر بودن یا نبودن بگذارید به نظرم نبودن بهتر است. از ابتدا هم با همسرم هم عقیده بودیم و از قبل از ازدواج هم به صورت جدی بر فرزند دار نشدن توافق کردیم.

فیلم های مشترک رضا عطاران و همسرش فریده فرامرزی

زندگی خصوصی رضا عطاران، رضا عطاران و همسرش در فیلم های استراحت مطلق، صندلی خالی و سریال بزنگاه همبازی بودند و در فیلم استراحت مطلق و سریال بزنگاه، نقش زن و شوهر را ایفا کردند.

اولین حضور عطاران در فیلم سینمایی کلید ازدواج در سال 1376آغاز شد و سیندرلا عنوان دومین کار سینمایی عطاران بود که در سال 1380 رقم خورد. عطاران بعد از آن در فیلم هایی مثل کلاه قرمزی و سروناز، هوو و کلاهی برای باران فعالیت بازیگری اش را در سینما ادامه داد.

 

این مطالب هم جالبه:

نگین میرزایی مترجم شکور در سریال پایتخت کارمند بی حجاب شبکه جم! + عکس

زن سامان صفاری و شغل جالبش+ عکس

سونگ جی هیو بانو سویا در خیابان‌های سئول + تصاویر جذاب

روناک یونسی بازیگر خجسته در سریال رستگاران بعد 14 سال در کانادا+ عکس و بیوگرافی

جذابیت باورنکردنی بازیگر نقش کودکی یانگوم در 27 سالگی+ عکس

ای پوم در سریال متشکرم یک دختر رعنای 25 ساله شد+ عکس و بیوگرافی

عکس های دیدنی از باران احمدی دختر واقعی مهران احمدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا