;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تصاویر جذاب جدید هان هیو جو، بازیگر دونگی بیرون سریال + بیوگرافی

دونگی بازیگر جذاب و زیبای کره جنوبی بعد از سال ها با عکس های جدیدش مورد انتقاد کاربران کره ای قرار گرفت. آن ها گفتند این مدل زیبا از اندام حرفه ای خود خارج شده و چاق تر شده است. هان هیو جو (کره‌ای: 한효주؛ زادهٔ ۲۲ فوریه ۱۹۸۷) بازیگر، مدل و خواننده اهل کره جنوبی است.

در معیارهای زیبایی کره جنوبی کمبود وزن زیاد و صورت لاغر و بدون لپ نماد زیبایی است. به همین دلیل این بازیگر که تنها حدود 3 کیلوگرم افزایش وزن داشته است مورد سرزنش قرار گرفته است. اما همانطور که می بینید با معیارهای ایران او نه تنها هنوز هم لاغر است بلکه کمبود وزن هم دارد. در ادامه فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان تصاویر جدید دونگی را ببینید. با مجله گفتنی همراه باشید.

بیشتر بخوانید: عکس های چوچانگ سریال پایتخت+ چهره جذاب بیرون سریال بعد 9 سال

تصاویر جدید دونگی

دونگی1  دونگی2 

 

این هم جالبه: سانیا سالاری ارغوان سریال دلدادگان عرب کدوم کشوره؟

دونگی3 

دونگی4 

زندگی شخصی دونگی یا دونگ یی

هان‌هیو جو در چونگجو، شمال استان چانگ چئون زاده شد. مادرش پیش از اینکه بازرس مدارس دولتی شود، معلم مدرسهٔ ابتدایی بود و پدرش در ارتش کار می‌کرد.

به‌عنوان یک کودک او در ورزش، مخصوصاً ورزش دو و میدانی مهارت خوبی داشت. وقتی‌که سال دوم دبیرستان بود به سئول نقل مکان کرد و با وجود مخالفت پدر محافظه‌کارش در دبیرستان بولگوک حضور یافت.

بیشتر بخوانید: ازدواج الهام اخوان و عکس های جدید و بیوگرافی

هان‌هیو جو یا دونگی 2

این هم جالبه: سارا روستاپور خاله سارای برنامه کودک در 42 سالگی+ عکس های جدید

همانطور که اشاره شذ این بازیگر، مدل و خواننده اهل کره جنوبی است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی ایلجیما (۲۰۰۸)، میراث درخشان (۲۰۰۹)، افسانه دونگ‌یی (۲۰۱۰)، دابلیو (۲۰۱۶) و شادی (۲۰۲۱) و فیلم‌های مبدل‌پوش (۲۰۱۲)، عشق ۹۱۱ (۲۰۱۲)، زیبایی درون (۲۰۱۵) و دزدان دریایی: آخرین گنج سلطنتی (۲۰۲۲) شناخته می‌شود.

هان هیو جو در دوره دبیرستان در زمینه تئاتر فعالیت داشت تا اینکه در سال 2003 یعنی وقتی 16 سال داشت، توانست در مسابقه ملکه زیبایی نظر تهیه کنندگان را به خود جلب کند. این مسابقه توسط یک شرکت تولید کننده مواد غذایی برگزار شده بود.

او سپس به دانشگاه دونگگوک وارد شد و در کمتر از دو سال اولین تجربه بازی خود را با سریال کمدی “بدون توقف پنج” را بدست آورد. او در سال 2006 با فیلم تبهکارانه- کمدی به نام “رئیسم، معلمم” در سال 2006 بود. هان با هر نقش تازه‌ای که می‌گرفت سطح کار خود را بالاتر می‌برد تا اینکه در سال 2007 با سریال “مثل زمین و آسمان” و در سال 2008 با سریال “مرد نقاب دار” شهرت خوبی کسب کرد.

این هم جالبه: مریم رضوی بازیگر کودکی مریم مقدس در 32 سالگی با تیپ های جنجالی در لاس وگاس

هان‌هیو جو یا دونگی

این مطلب هم جالبه: تصاویر جدید لعیا زنگنه بعد از عمل زیبایی با صورت آب آورده در کنار شوهر

فعالیت حرفه‌ای و محبوبیت

کار بعدی او فیلم “دوچرخه سواری” برای نخستین باری در جشنواره بین المللی فیلم جونجو به نمایش گذاشته شد. از جمله فیلم‌هایی که همراه با موفقیت زیادی برای او بود؛ سریال “میراث باشکو” (Brilliant Legacy ) با حضور لی سونگ گی بود که در سال 2009 با استقبال زیادی مواجه شد. هان به یکی از ستاره‌های این فیلم تبدیل شد و بعد از پایان سریال پیشنهادهای تبلیغاتی و درخواست‌های مصاحبه زیادی را دریافت کرد.

اوج محبوبیت او با بازی در سریال دونگ یی یا دونگی بود که در سراسر آسیا علاقمندان زیادی بدست آورد. هان هیو جو بخاطر اجرای خوب این نقش چندین جایزه از جمله جایزه MBC Drama Awards و جایزه ی Baeksang Arts Awards را دریافت کرد.

یکی دیگر از فیلم‌های موفق هان هیو جو بازی در نقش ملکه پادشاه گوانگ هه در فیلم Masquerade بود که به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌ها در کره جنوبی تبدیل شد. یکی از بزرگترین موفقیت‌های این بازیگر جوان و زیبا با بازی در تریلر اکشن Cold Eyes در سال 2013 میسر شد.

هان از هنرمندان پرکار کره‌ای است، او در کنار بازیگری در عرصه تبلیغات تجاری، اجرای تلویزیونی، حضور در موزیک ویدئو و خوانندگی نیز فعالیت دارد.

این مطلب هم جالبه ببین: چوی جونگ وون در جومونگ ۲ در نقش بانو یئون چه مانکنی شده+ عکس

هان‌هیو جو یا دونگی 4

این هم جالبه: عکس های دختر و داماد بانو چوئی جواهری در قصر

سریال دونگی

این مجموعه تلویزیونی به زمان سلطنت شاه سوک جونگ از پادشاهان چوسون جدید می‌پردازد. شخصیت اصلی مجموعه دختر جوانی‌ست به نام دونگ‌یی که پدر و برادرش به جرم حمایت از برده‌ها و تشکیل یک حزب کمک‌رسانی به آنها، محکوم به مرگ می‌شوند. دونگ‌یی تنها وارد پایتخت می‌شود و همچنان مورد تعقیب سربازان دولت است. وی بعدها وارد دفترخانه موسیقی قصر شده و در آنجا از خود استعدادهایی بروز می‌دهد که باعث می‌شود او را بانوی بازرس کنند. در ادامه، او اعتماد شاه را جلب کرده و همسر او می‌شود و به دلیل کمک‌هایش به بردگان در میان مردم به فردی محبوب تبدیل می‌گردد.

هان‌هیو جو یا دونگی 3

سریال تاریخی افسانه دونگی با نام اصلی دونگی در ۶۰ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای محصول شرکت ام بی سی کرۀ جنوبی در سال ۲۰۱۰ میلادی است. سریال دونگی به کارگردانی لی بیونگ هون ساخته شده است که کارگردانی «جواهری در قصر» را در کارنامه ی کاری خود دارد. فیلمبرداری این سریال در استان های چئون گو و یونگین سین صورت گرفته است؛ جایی که جومونگ دیگر سریال محبوب کره ای به تصویر کشیده شده است.

تاریخ کره جذابیت زیادی برای بیننده های خارجی دارد. این موضوع مشوق بسیاری از کارگردانان کره ای برای ساخت درام های تاریخی بر پایه افسانه های کشورشان بوده است. در این میان حکومت چوسان به علت پنج قرن حکمرانی بر کره حضور پررنگی در این افسانه ها دارد. سریال دونگی بازتاب بسیار خوبی بین مردم کره داشته است به طوری که در سال ۲۰۱۰ برنده ۹ جایزه از شبکه MBC از جمله بهترین درام سال شده است. به دلیل استقبال گسترده مردم شرق آسیا از این سریال در نهایت صدا و سیمای ایران نیز این مجموعه را در اردیبهشت ماه ۱۳۹۱ پخش کرد و با استقبال گسترده مردم روبه رو شد.

 

برایتان جالب خواهد بود

زندگی شخصی بازیگر وحید در نون خ + عکس و بیوگرافی

عکس های مراسم عقد احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی با زن جذابش+ بیوگرافی

زن سامان صفاری و شغل جالبش+ عکس

عکس های خصوصی بانو سوسانو و سولان در بیرون سریال جومونگ+ آقایان نبینند!

بچه های خوش تراش یوسف صیادی | عکس و بیوگرافی

همسرِ چشم رنگی مهدی سلوکی، محمد سریال ستایش+ عکس

زهرا سعیدی مادر ستایش در 71 سالگی یکباره جوان شد+ عکس

اولین عکس لو رفته از عروسی سردار آزمون+ عکس

مستر بین از دانشگاه آکسفورد تا بازیگری و ازدواج+ عکس همسر و دخترش

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. بابا کره ای ها ازش خسته شدن بگین بیاد عروس مامان من بشه😅
    خدا وکیلی خیلی خوشگل و نازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا