;
فرهنگ و هنرهنرمندان

10 افشاگری از زندگی خصوصی مرجان محتشم (خانوم کوچیک پس از باران)

زندگی خصوصی مرجان محتشم بازیگر سینما و تلویزیون به همراه کارنامه هنری و تصاویر این بازیگر را در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان ملاحظه نمایید. با مجله گفتنی همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تصاویر کارلوس کی‌روش و همسر دومش در ایران

این مطلب هم جالبه: چوی جونگ وون در جومونگ ۲ در نقش بانو یئون چه مانکنی شده+ عکس

زندگی خصوصی مرجان محتشم 8

این مطلب هم جالبه: تصاویر جدید دونگی بیرون سریال با اضافه وزن و صورت تپل

۱.مختصر بیوگرافی مرجان محتشم

نام اصلی :مریم

نام هنری:مرجان

نام خانوادگی:محتشم

تاریخ تولد:1348/12/13

محل تولد:تهران

تحصیلات:دیپلم

سالهای فعالیت:1375- 1387

وضعیت تاهل:نامشخص

همسر:نامشخص

این هم شاید براتون جالب باشه: ازدواج الهام اخوان و عکس های جدید و بیوگرافی

۲.زندگی خصوصی مرجان محتشم

بیوگرافی مرجان محتشم، مریم محتشم یا نام هنری مرجان محتشم بازیگر سینما و تلویزیون که بیشتر او را با نام شهربانوی یا خانم کوچیک سریال پس از باران می شناسند، متولد 13 اسفند 1348 در تهران می باشد.

بیشتر بخوانید: همسر باکلاس و فرزندان واقعی حشمت فردوس+ عکس و بیوگرافی

زندگی خصوصی مرجان محتشم

3.بیماری مرجان محتشم

زندگی خصوصی مرجان محتشم، بیوگرافی مرجان محتشم، مرجان محتشم سال 1391 با یک بیماری سخت دست و پنجه نرم می کرد و در حالی که در تامین هزینه های درمان خود با مشکل مواجه شده بود گفته بود که تنها با طراحی داخلی ساختمان امرار معاش می کند. کنکجاوی ها در مورد بیماری مرجان محتشم زمانی به پاسخ رسید که خانم بازیگر در برنامه دورهمی مهران مدیری به اگزمای پوستی خود اشاره کرد و مخاطبان دانستند که بیماری او اگزما بوده است.

بیشتر بخوانید: افشاگری خانم بازیگر درباره زندگی خصوصی رضا عطاران

4.همسر مرجان محتشم و فرزندش؟

زندگی خصوصی مرجان محتشم، در مورد اینکه همسر مرجان محتشم کیست پاسخ های تایید نشده ایی وجود دارد و جالب است بدانید که گاهی این پاسخ های زرد به سمت مواردی همچون همسر سابق مرجان محتشم یا همسر دوم مرجان محتشم هم هدایت می شود، در حالیکه هیچ اطلاعات قابل اطمینان و تایید شده ای در این مورد وجود ندارد.

5.زندگی خصوصی مرجان محتشم با عادل فردوسی پور

مرجان-محتشم-همسر-عادل-فردوسی-پور

زندگی خصوصی مرجان محتشم،از شایعاتی مبنی بر همسر اول مرجان محتشم یا همسر و فرزند مرجان محتشم که بگذریم، میرسیم به سوژه داغ ازدواج مرجان محتشم و عادل فردوسی پور که حتی خبر طلاق آنها نیز در فضای مجازی منتشر شد که همگی آنها شایعه بوده و در واقع هیچ ارتباطی بین این دو شخصیت معروف وجود نداشته است.

بیشتر بخوانید: همسر عرب مصطفی زمانی و عکس های جدیدشان در کنار هم

6.زندگی خصوصی مرجان محتشم در برنامه دورهمی

مرجان محتشم در دورهمی

این هم جالبه: ای پوم در سریال متشکرم یک دختر رعنای 25 ساله شد+ عکس و بیوگرافی

در دی ماه 1396 وی در برنامه دورهمی حضور یافت. این اولین حضور تلویزیونی او پس از چندین سال غیبت هنری بود. وی در این برنامه در خصوص عدم فعالیتش گفت:

همیشه تاکیدم بر این بود که کم‌کار کنم و این را ثابت کردم. خدا را شاکرم که از همان ابتدای فعالیت، مورد لطف مردم قرار گرفتم؛ اما همین اظهار لطف‌ها هم نتوانست آن گزیده‌کاری را از من بگیرد.

7.اتفاق تلخ برای خانواده مرجان محتشم

زندگی خصوصی مرجان محتشم، مرجان محتشم در بخشی از صحبت های خود در برنامه دورهمی گفت:

متأسفانه روزهای پایانی سال 91 پدرم و دو سال بعد برادرم و هشت ماه پیش مادرم را از دست دادم. همه این اتفاقات تلخ باعث شد، مدت طولانی را کار نکنم. البته که در این سال‌ها دوران طلایی را برای کار هنری از دست دادم اما پشیمان نیستم.

این را هم شاید بپسندید: روناک یونسی بازیگر خجسته در سریال رستگاران بعد 14 سال در کانادا+ عکس و بیوگرافی

8.مرجان محتشم خاله ی الناز شاکردوست؟

مرجان-محتشم-و-الناز-شاکردوست

این مطلب هم جالبه: جذابیت باورنکردنی بازیگر نقش کودکی یانگوم در 27 سالگی+ عکس

بیوگرافی مرجان محتشم، چندی پیش در فضای مجازی اخباری درباره نسبت مرجان محتشم و الناز شاکردوست به گوش می رسید اما این خبر کذب است و مرجان محتشم هیچ نسبت فامیلی با الناز شاکردوست ندارد و بر اساس شایعات منتشر شده خاله او نیست.

9.مرجان محتشم در سریال پس از باران

مرجان-محتشم-در-پس-از-باران

این هم جالبه: عکس های دیدنی از باران احمدی دختر واقعی مهران احمدی

زندگی خصوصی مرجان محتشم، اسم خانم کوچیک پس از باران شاید بیشترین عنوانی باشد که درمورد مرجان محتشم استفاده می شود. اوج شهرت این بازیگر زن محبوب به واسطه ایفای نقش در این سریال بود که با حضور در کنار چهره های مشهوری همچون کتایون ریاحی، محود پاک نیت، رحیم نوروزی و…. قوی تر شد. مرجان محتشم در پس از باران نقش شهربانو، دختری روستایی و ساده دل را بازی می کرد که تنها فرزند زن و مردی میانسال بود و با هدف فرزندآوری همسر دوم ارباب و هووی خانم بزرگ روستا شد و پس از بدنیا آمدن فرزندش مورد نامهربانی هایی قرار گرفته و مسیر زندگی اش بکل تغییر میکند.

10. مرجان محتشم در رز زرد و آسیه و معصومه

مرجان-محتشم-آسیه مرجان-محتشم

زندگی خصوصی مرجان محتشم، رز زرد فیلم سینمایی به کارگردانی داریوش فرهنگ و نویسندگی علی خودسیانی در ژانر دلهره آور است که داستان آن دربارهٔ دو عروس و داماد است که در شب عروسی شان سفری را آغاز کرده و در مسیر راه با هم آشنا می‌شوند و…

زندگی خصوصی مرجان محتشم، مرجان محتشم در رز زرد نقش لیلی را کنار هنرمندانی چون امین حیایی، بهرام رادان، حدیث فولادوند، داریوش فرهنگ، حشمت‌الله آرمیده و…ایفا نموده است.

مرجان محتشم 11

ریحانه سریالی به کارگردانی سیروس مقدم، نویسندگی آرش قادری و تهیه‌کنندگی احمد شهرابی فراهانی می‌باشد که در سال 1384 از شبکه سه پخش شد. داستان فیلم در مورد زندگی دختری تنها است که در روند زندگی عادی خود ناگهان متوجه می‌شود از نظر پیشینه خانوادگی آن چیزی نیست که تاکنون فکر کرده‌است. مرجان محتشم نقش آسیه را در سریال ریحانه به عهده داشته است.

معصومه سریالی محصول سال 1375 به کارگردانی مسعود رشیدی می‌باشد که از برنامه سیمای خانواده شبکه یک پخش شد. رامین رستمی، رضا سیگارودی، فرشته فیضی، قاسم صالحی و…همراه مرجان محتشم در این فیلم بازی کرده اند.

 

برایتان جالب خواهد بود

تغییر چهره مجری کلید اسرار بعد از 24 سال و در 55 سالگی

عکس واقعی زیباترین ملکه مصر پیدا شد+ عکس

سونگ جی هیو بانو سویا در خیابان‌های سئول + تصاویر جذاب

عرفان برزین بازیگر عرشیا در سریال شمعدونی بدنساز شد!

زن پولدار کریم انصاری فرد+ عکس های خانوادگی و بیوگرافی

مریم کاویانی از ازدواج با سیاستمدار تا زندگی سخت و طلاق+ عکس

بازی چراغ خاموش‌کنی ناصرالدین شاه با زنان حرمسرا

استوری پر درد مهراب قاسم خانی خطاب به دخترش: بسه دیگه خوب شو پدرسگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا