;
فرهنگ و هنرهنرمندان

زن داعشی پایتخت و جشن تولد متفاوت!+ عکس

زن داعشی پایتخت: نیلوفر رجایی فر که اولین تجربه بازیگری اش درمقابل دوربین سریال پایتخت 5 به کارگردانی سیروس مقدم رقم خورد و با بازی در نقش الیزابت زن داعشی پایتخت حسابی مشهور شد، به تازگی عکسی از جشن تولد خود منتشر نموده است که بسیار زیبا و بامزه است. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان عکس تولد 4 سالگی خانم بازیگر را مشاهده می کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

بازیگر نقش زن داعشی پایتخت

نیلوفر رجایی فر بازیگر سینما و تلویزیون در روز تولد 31 سالگیش تصاویری زیبا از جشن تولدش در 4 سالگی را منتشر نمود و نوشت:

زن داعشی پایتخت1

امروز 11/ 11/ 1402 خیلی عجیب گذشت

اصلا شبیه روزتولد نبود…

اتفاقای خیلی خاصی افتاد ولی هیچکدوم تولدیانی نبود.

اصلا روز تولد مگه باید حتما جور خاصی باشه! متفاوتم قشنگه

پ.ن تولد 4 سالگی حتما خیلی خوشحال بودم.

بیوگرافی کوتاه نیلوفر رجایی فر، بازیگر زن داعشی پایتخت

نیلوفر رجایی فر بازیگر سینما و تلویزیون متولد 11 بهمن 1371 در تهران است اما از کودکی به انگلستان رفت و در آنجا بزرگ شد. او لیسانس فیزیک و اختر فیزیک از دانشگاه رویال لند دارد. رجایی فر از 18 سالگی کار هنری خود را با تئاتر دانشجویی در لندن آغاز کرد و در دانشگاه محل تحصیلش در چند نقش کوتاه بازی کرد. نیلوفر رجایی فر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است. او در سریال پایتخت 5، سریال ممنوعه، سریال موج اول و هشتگ خاله سوسکه حضور داشته است.

نحوه انتخاب نیلوفر رجایی فر برای نقش زن داعشی پایتخت

نیلوفر رجایی فر که به دلیل زندگی درانگلستان به زبان انگلیسی تسلط دارد، برای بازی در نقش زن داعشی، از طریق یکی از دوستانش به حسن مصطفی معرفی شد و از طریق او با محسن تنابنده نویسنده پایتخت دیدار کرد و بعد از تست موفق شد به گروه بازیگران پایتخت 5 بپیوندد و از همان جا به شهرت رسید. او در پایتخت 5 نقش الیزابت را بازی کرده بود که از گروه تروریستی داعش جدا شده و هنگامی که نقی معمولی و همراهانش در سوریه گرفتار شدند کمک شان کرد و جان شان را نجات داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − سه =

دکمه بازگشت به بالا