;
سرگرمی

تست بینایی میوه و پروانه: پروانه ای را پیدا کنید که دور این میوه می چرخد!

تست بینایی میوه و پروانه: توهمات نوری چیزی است که ما با دیدن یک تصویر یا صحنه از طریق چشمان خود به راحتی فریب می خوریم یا اشتباه درک می کنیم. از آنجایی که کمی مشکل است، مردم دوست دارند توهمات نوری بیشتری را کشف کنند.

توهم نوری همیشه حس کنجکاوی را در بین مردم به ارمغان می آورد. کاوش در توهم نوری نه تنها افراد را کنجکاو و جالب می کند، بلکه کارایی مغز و چشم ها را در توسعه مهارت های مشاهده بهبود می بخشد.

مردم به دنبال توهم نوری در اینترنت بودند تا مغز خود را با وظایف سازنده‌تر تغذیه کنند. چنین کاری این است که آیا می توانی پروانه ای را پیدا کنی که دور این میوه می چرخد؟

تست جالب دیگر: آزمون شناخت اشتباه: اگه تیزی بگو اشتباه چیه؟

تصویر زیر هنری با مجموعه ای از میوه های فراوان است. اگر به طور معمول به تصویر نگاه کنید، فقط مجموعه ای از میوه ها را نشان می دهد. اما چیزی که تصویر را منحصر به فرد می کند این است که تصویر حاوی یک پروانه پنهان است. بله، یک پروانه در تصویر پنهان است.

تست بینایی میوه و پروانه: آیا می توانید پروانه ای را پیدا کنید که دور این میوه می چرخد؟

ببینید: بازی فکری کریسمس: آیا می توانید این معمای ریاضی را حل کنید؟

تست بینایی میوه و پروانه

همچنین ببینید: آزمون هوش شناخت خطر بزرگتر؛کدوم فرد در تصویر با خطر بزرگتری روبرو می باشد و احتمال مرگش بیشتره؟

.

.

.

.

.

.

.

آیا پروانه پنهان را در تصویر پیدا کرده اید؟ اگر بله، تبریک. اگر نه، ناراحت نشوید. ما یک سرنخ می دهیم. پروانه در قسمت بالایی تصویر قرار دارد.

خوب، حالا یک بار دیگر با نگاهی دقیق به تصویر بالا سعی کنید. اگر هنوز برای شما دشوار است که پروانه را در تصویر ببینید، تصویر زیر را ببینید تا مکان پروانه پنهان را بدانید.

جواب تست بینایی میوه و پروانه

.

.

.

.

.

جواب تست بینایی میوه و پروانه

هوش بومی یا سیال چیست و چگونه با تست های سرگرمی می توان آن را فعال کرد؟

هر یک از ما با پتانسیل هوشی منحصر به فردی به دنیا می آییم که به طور ژنتیکی از والدین خود به ارث رسیده است. روانشناسان این بالقوه را هوش بومی یا سیال می نامند و می توانند آن را از طریق آزمون های غیرکلامی ارزیابی کنند.

این تست ها به تعیین ضریب هوشی کمک می کنند و مهم هستند زیرا به ما امکان می دهند مهارت های شناختی خود را تمرین کنیم و عملکرد ذهنی خود را بهبود ببخشیم. ایده تست هوش برای اولین بار در اوایل دهه 1900 در فرانسه ظاهر شد. این تست ها توسط روانشناسان و پرسنل نظامی برای تعیین اینکه آیا فرد از نظر روانی برای شغل مناسب است یا خیر استفاده می شد.

علاوه بر این، اگر ما چنین آزمونی را انتخاب کنیم، می تواند به پیشرفت شخصی و حرفه ای ما کمک شایانی کند.

انواع مختلفی از تست های هوش وجود دارد که از روش های مختلفی برای سنجش هوش ما استفاده می کنند. از جمله متداول‌ترین آنها می‌توان به تست‌هایی در قالب توهم‌های نوری، تست‌های دانش عمومی، تست‌های مبتنی بر تمرین‌های ریاضی، تست‌های شفاهی (که فقط از کلمات استفاده می‌کنند) اشاره کرد.

لینک های مرتبط:

جالب است ببینید: تصویر این پانداهای عجیب که شبیه انسان ها هستند جنجالی شد!

دروغگوترین افراد متولد چه ماهی هستند؟

تست شخصیت فریب: آیا شما زود فریب می خورید یا خیر؟

معمای تصویری مار درختی: زیر ۱۰ ثانیه پیدایش کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + یک =

دکمه بازگشت به بالا