;
سرگرمی

تست بینایی با آهوی مخفی در طبیعت که دید قوی لازم داره!

تست بینایی با آهو: از دست دادن حافظه و آلزایمر به یکی از مشکلات سلامت و معضلات اصلی نسل جدید تبدیل شده است. نبود یک رژیم غذایی مناسب و کاهش فعالیت های جسمی و روانی در این زمینه نقش اصلی و اساسی دارد. با یک رژیم غذایی مناسب و انجام فعالیت های ورزشی می تواند می تواند تا اندازه زیادی مشکلات جسمی و حتی روانی را پیشگیری و حتی درمان نمود. وب سایت گفتنی هر روز با مطالب فکری جدید با شماست.

انجام فعالیت های مربوط به مغز می تواند سبب افزایش کارکرد مغز و در نهایت کاهش مشکلات مغزی شد. تست ها، پازل ها و … در این زمینه می توانند کمک زیادی به ما کنند. در تست قدرت بینایی با آهو با پیدا کردن آهو در میان صخره های خاکی پوشیده از خاک و شاخ و برگ و ریشه درختان در می توان به بهترین شکل مغز را وادار به فعالیت کرد. با بخش سرگرمی مجله گفتنی و تست قدرت بینایی با آهو همراه باشید.

خیلی جالبه: تست شخصیت: آیا شما یک ریسک پذیر جسور هستید یا یک تصمیم گیرنده دقیق!

تست قدرت بینایی با آهو

این تصویر در مکانی صخره ای مملو از شاخ و برگ و ریشه درختان جنگلی گرفته شده است. در این تصویر هر فرد تیزبین و دقیقی می تواند یک آهو را بلافاصله در تصویر شناسایی کند. اگر توانستید در یک دیدآهو را شناسایی کنید، باید گفت که شما به تمام معنا تیز بین هستید! با مجله گفتنی و تست قدرت بینایی با آهو همراه باشید.

در آزمونی که در یک پست در شبکه اجتماعی برگزار شد، تنها 17 درصد شرکت کنندگان توانستند در یک نگاه آهو را شناسایی کنند. این عکس یک تست خوب برای به چالش کشیدن دقت و قدرت بینایی شماست. اگر آماده هستید با هم تست قدرت بینایی با آهو را مرور می کنیم.

جالبه: مهماندارهای هواپیما باید از نظر ظاهری چطوری باشند؟

تست بینایی با آهو1

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی با آهو

آیا هنوز در جستجوی حیوانات مخفی تصویر هستید؟

.

.

.

.

.

.

آهوی زیبای ما دقیقا در اینجا است. آهو یا غزال، شامل گونه‌های زیادی از سرده آهوها است. آن‌ها جانورانی چابک شناخته می‌شوند و می‌توانند به‌طور ناگهانی سرعت خود را به ۹۷ کیلومتر یا ۶۰ مایل در ساعت برسانند یا هنگام دویدن سرعت خود را در ۴۸ کیلومتر (۳۰ مایل) در ساعت نگه دارند. آهوها بیشتر در صحراها، مرغزارها، ساوانای آفریقا، جنوب غرب آسیا، آسیای میانه و شبه‌قاره هند دیده می‌شوند. این جانور بیشتر به صورت گله‌ای زندگی می‌کند و از گیاهان نرم و لطیف و برگ‌ها می‌خورد و کمتر به گیاهان خشک رو می‌آورد.

جالب و خواندنی: داستان عطایش را به لقایش بخشیدم!

تست بینایی با آهو2

آهوها اندام به نسبت کوچکی دارند. بلندی بیشتر آن‌ها تا شانه، میان ۶۱ تا ۱۱۰ سانتی‌متر (۲ تا ۳٫۵ پا) است و رنگ آن‌ها قهوه‌ای مایل به زرد است. در این تصویر این آهو بزرگنمایی شده است.

استتار چیست؟

اِستِتار یا همرنگی(به انگلیسی: Camouflage) یکی از راه‌هایی است که برای در امان ماندن موجودات زنده و غیرزنده از دیده شدن به وسیله دشمن به شیوهٔ غیرقابل تشخیص شدن از محیط پیرامون به‌کار می‌رود. استتار به هر گونه بهره بردن یا ترکیب کردن مواد، رنگ‌ها، ایجاد خطای دید، و چنین چیزها که باعث پنهان شدن یا سخت‌تر دیده شدن جانوران یا اجسام (دیدگریزی) یا اینکه آنها با استتار خود را به چیز دیگری همرنگ ساخته (محاکات) گفته می‌شود.

برای مثال می‌توان به پوست خال‌دار یوزپلنگ‌ها، لباس جنگی سربازان امروزی، بال‌های حشره راست‌بال که شبیه به برگ درخت است، اشاره کرد. رویکرد سوم، حرکت خیره‌کننده که بیننده را با یک الگوی آشکار اشتباه می‌گیرد و باعث می‌شود تا شیء قابل مشاهده باشد اما فهمیدن موقعیت آن لحظه به لحظه سخت‌تر می‌شود. هدف بیشتر روش‌های استتار دیدگریزی است. دیدگریزی اغلب به شیوهٔ شباهت کلی به پس‌زمینه، رنگ متضاد با کنتراست بالا، از بین بردن سایه و دورنگ بودن مانند تیره‌تر بودن در سطح بالایی بدن و روشن‌تر بودن در سطح زیرین بدن صورت می‌پذیرد.

برایتان جالب خواهد بود

حتمن بخوانید: داستان فروش بوی کباب و راه حل ملانصرالدین!

تست شناسایی رئیس و کارمند: سریع بگو که رئیس و کارمند تصویر کدومه؟

داستان دختران شاه و پسر زیبایی که با هر سه دختر پادشاه ازدواج کرد!

آزمون شناسایی پدر واقعی دختر رو اگه جواب بدی؛ واقعن نابغه ای!

تست شخصیت: چگونه استرس را کنترل می کنید؟ آیا تمایل به حفظ آرامش دارید یا اغلب احساساتی می شوید؟

اگر این نشونه ها رو داری همه جذبت میشن و تحسینت می کنن!

میزان انعطاف پذیری: با این تست متوجه شو چقدر انعطاف پذیری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا