;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بازیگران سریال افعی تهران + بیوگرافی و تصاویر جالب از بازیگران!

بازیگران سریال افعی تهران: داستان قتل‌هایی در تهران رخ می‌دهد که در آن‌ها قاتل با مسموم کردن سوژه‌های خود آن‌ها را به قتل می‌رساند. قاتل به همین علت به افعی تهران شهرت دارد و تمامی قربانیان او سابقه کودک‌آزاری دارند. آرمان بیانی، منتقد و مدرس سینماست و قصد دارد دربارهٔ این قتل‌ها فیلم بسازد. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: مقایسه شخصیت هایی که از جومونگ 2 در سریال جامیونگ حضور دارند + عکس

سریال افعی تهران چهارشنبه هر هفته ساعت 08:00 از شبکه نمایش خانگی فیلم نت منتشر می‌شود. این مجموعه تازه‌ترین ساخته‌ی سامان مقدم محسوب می‌شود و به قلم پیمان معادی و پویا مهدوی‌زاده به نگارش درآمده است.

بازیگران سریال افعی تهران

پیمان معادی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی و پژمان جمشیدی، برخی از بازیگران مطرحی هستند که در سریال افعی تهران نقش‌آفرینی می‌کنند. در ادامه، علاوه بر زندگینامه بازیگران و بیوگرافی کارگردان، اسامی عوامل تولید و عکس بازیگران افعی تهران را هم با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بازیگران سریال افعی تهران 1
بازیگران سریال افعی تهران

این هم جالبه: سیما گرجستانی بازیگر مریم سریال پشت کنکوری ها + عکس و بیوگرافی

پیمان معادی نویسنده و بازیگر سریال افعی تهران در اردیبهشت سال 1401 با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی‌اش اعلام کرد که قصد دارد یک مجموعه‌ی طنز برای شبکه نمایش خانگی بسازد و در این باره نوشته بود: «خیلی وقت بود دلم می‌خواست فیلمنامه‌ کمدی دیگه‌ای بنویسم. سال‌ها قبل تجربه‌های شیرین و خوبی در نوشتن سناریوهای طنز داشتم ولی تا امروز دنبال فرصتی بودم تا در ژانر مورد علاقه‌ام که کمدی سیاه است، کار کنم. این روزها با همکاری پویا مهدی‌زاده مشغول نوشتن اپیزودهای پایانی قصه هستیم.»

گفتنی است بیست سال پس از تجربه همکاری سامان مقدم و پیمان معادی در فیلم «کافه ستاره»، همکاری آن‌ها این ‌بار با سریال «افعی تهران» تکرار می‌شود. معادی قرار بود ابتدا این فیلمنامه را خودش جلوی دوربین ببرد، اما با توجه به نقش مهمی که در این سریال برعهده دارد، تصمیم بر این شد تا کارگردان دیگری مجموعه افعی تهران را بسازد.

سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی، مریلا زارعی، مهسا حجازی، بهادر مالکی، به‌آفرید‌ غفاریان، نیلوفر کوخانی، تورج اصلانی، امیراحمد قزوینی، محمد صدیقی مهر، مجید جوزانی و ماهور نعمتی (بازیگر خردسال) از دیگر بازیگران سریال افعی تهران هستند.

این هم جالبه: عکس های بازیگر کودکی “پرنسس لاهی” بعد 15 سال چه خوشگل شده!

پیمان معادی

پیمان معادی
پیمان معادی / بازیگران سریال افعی تهران

معرفی بازیگران سریال افعی تهران را با پیمان معادی آغاز می‌کنیم که زاده‌ی نهم تیر ماه سال 1349 در نیویورک است. او فارغ التحصیل رشته مهندسی متالوژی از دانشگاه آزاد کرج است.

معادی فعالیت هنری را از سال 1368 آغاز کرد و با نوشتن فیلمنامه فیلم سینمایی آواز قو وارد سینما شد. وی در سال 2007 نخستین فیلم کوتاه خود که ماتیک نام داشت را ساخت. بازیگری را با فیلم سینمایی درباره الی به کارگردانی اصغر فرهادی تجربه کرد.

این هم جالبه: عاطفه باقری، مهندس سهیلا ژاله سریال نون خ بیرون سریال + عکس و بیوگرافی

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی
سحر دولتشاهی / بازیگران سریال افعی تهران

سحر دولتشاهی متولد شانزدهم مهر ماه سال ۱۳۵۸در تهران است. او ابتدا در رشته مهندسی شیمی مشغول به تحصیل بود که از این رشته انصراف داد و در رشته‌ی ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه به ادامه تحصیل پرداخت. وی در سال 1370 با بازی در تئاتر نیمروز خواب آلود به طور حرفه‌ای وارد عرصه‌ی هنر شد.

جالب است بدانید خانواده‌ی سحر دولتشاهی از نوادگان خاندان قاجاری دولتشاهی هستند. مادر او نایب رئیس فدراسیون شنا و هیئت علمی دانشگاه تربیت معلم و پدرش مهندس مکانیک است. او یک خواهر و یک برادر دارد. برادرش دانش‌آموخته دانشگاه شهید بهشتی و فوق لیسانس محاسبات در کانادا و خواهرش دانش‌آموخته دانشگاه تهران و دکترای باستان‌شناسی در برلین است.

این هم جالبه: بهناز نازی ننه آشوب سریال جیران بیرون سریال+ عکس و بیوگرافی

هومن سیدی

هومن سیدی
هومن سیدی / بازیگران سریال افعی تهران

هومن سیدی در هشتم آذر ماه سال ۱۳۵۹در رشت به دنیا آمد. او ۲ برادر به نام‌های حامد و هامون و یک خواهر به نام هیلدا دارد. مادر ایشان بازنشسته نیروی دریایی و پدرش کارمند بانک کشاورزی بوده است.

وی پس از پایان دبیرستان و دریافت مدرک دیپلم گرافیک فعالیت هنری خود را با شرکت در کلاس‌های انجمن سینمای جوان رشت آغاز کرد. او پس از ساخت چند فیلم کوتاه، به تهران آمد و یک دوره بازیگری را در کلاس‌های کارنامه به مدیریت پرویز پرستویی گذراند.

آزاده صمدی

آزاده صمدی
آزاده صمدی / بازیگران سریال افعی تهران

آزاده صمدی یکی دیگر از بازیگران سریال افعی تهران است. او در هفدهم دی ماه سال ۱۳۵۷ در لاهیجان به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی تئاتر از دانشگاه سوره است و دوره کلاس‌های بازیگری کارنامه را نیز گذرانده است.

آزاده صمدی ابتدا در تئاتر بی‌شیر و شکر حمید امجد بازی کرد و پس از آن در تله‌تئاتر دریاروندگان محمد عاقبتی به نقش آفرینی پرداخت.

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی
پژمان جمشیدی / بازیگران سریال افعی تهران

پژمان جمشیدی زاده‌ی بیستم شهریور ماه سال ۱۳۵۶ است. وی بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال بوده و در حال حاضر یکی از مشهورترین، محبوب‌ترین و پولسازترین بازیگران تلویزیون و سینماست.

جمشیدی اولین تجربه بازی خود را در سال ۱۳۹۰ به صورت بازیگر مهمان در یک قسمت از مجموعه پرطرفدار ساختمان پزشکان (به کارگردانی سروش صحت) کسب کرد. او در همین سال در نخستین کار سینمایی خود، فیلم آتش‌بس 2 (اثر تهمینه میلانی) نیز به ایفای نقش پرداخت.

پژمان جمشیدی در سال ۱۳۹۲ در سریال تلویزیونی پژمان با بازی در نقش خودش به شهرت رسید. پس از آن در فیلم طنز خوب بد جلف خوش درخشید و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. زوج هنری پژمان جمشیدی و سام درخشانی که در سریال پژمان شکل گرفته بود با این فیلم محبوبیت ویژه‌ای در میان مخاطبان پیدا کرد.

مریلا زارعی

مریلا زارعی
مریلا زارعی / بازیگران سریال افعی تهران

بیوگرافی بازیگران سریال افعی تهران را با مریلا زارعی ادامه می‌دهیم. زارعی در 25 فروردین ماه سال 1353 در تهران به دنیا آمد. وی دانش‌اموخته‌ی رشته‌ی صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است. او با بازی در فیلم سلام سینما ساخته محسن مخملباف، وارد دنیای بازیگری شد. ایفای نقش در فیلم دو زن به کارگردانی تهمینه میلانی یکی از شانس‌های بزرگ او بود.

زارعی از بازیگران موفق و توانمندی است که تاکنون با کارگردانان مطرحی همچون تهمینه میلانی و ابراهیم حاتمی‌کیا، اصغر فرهادی و مسعود کیمیایی و احمد مرادپور همکاری داشته‌ است.

تورج اصلانی

تورج اصلانی
تورج اصلانی / بازیگران سریال افعی تهران

تورج اصلانی، زاده‌ی سال ۱۳۵۳ سنقر است. وی فارغ‌التحصیل رشته‌ی گرافیک و کارگردانی سینما از دانشگاه سوره تهران، مدیر فیلمبرداری و کارگردان است. اصلانی از ده سالگی با دوربین حرفه‌ای عکاسی می‌‌کرد و در سینمای جوان کرمانشاه فیلم‌های کوتاه بسیاری ساخت.

بهادر مالکی

بهادر مالکی

معرفی بازیگران سریال افعی تهران را با بیوگرافی بهادر مالکی به پایان می‌رسانیم. وی در هشتم اسفند ماه سال 1361 در تهران به دنیا آمد. مالکی دارای لیسانس نمایش عروسکی از دانشگاه تهران است. ایشان به عنوان صداپیشه وارد تلویزیون شد، برنامه خانم حنا اولین کارش محسوب می‌شود. وی متاهل است و یک پسر دارد.

خلاصه داستان سریال افعی تهران

پس از پرداختن به بیوگرافی بازیگران سریال افعی تهران سراغ قصه‌ی این مجموعه درام، خانوادگی، اجتماعی می‌رویم که درباره‌ی یک کارگردان سینما است که درگیر یک پرونده قتل می‌شود و روزهای متفاوتی را تجربه می‌کند.

در خلاصه داستان سریال افعی تهران آمده است: « قتل‌هایی در تهران رخ می‌دهد که در آن‌ها قاتل با مسموم کردن سوژه‌های خود آن‌ها را به قتل می‌رساند. قاتل به همین علت به افعی تهران شهرت دارد و تمامی قربانیان او سابقه کودک‌آزاری دارند. آرمان بیانی، منتقد و مدرس سینماست و قصد دارد درباره این قتل‌ها فیلم بسازد. در ابتدا با درخواست او مخالفت می‌شود ولی روزی فرهاد، تهیه‌کننده سینما، به او می‌گوید امکان ساخت فیلم مهیا شده؛ چون گویا پلیس می‌خواهد از ساخت فیلم برای به دام انداختن قاتل استفاده کند. آرمان درگیر ساخت فیلم می‌شود و در عین حال مشکلات شخصی و خانوادگی فراوانی دارد.»

گفتنی است معادی نویسنده‌ی سریال افعی تهران، چندی پیش‌ اعلام کرده بود که داستان این اثر، کمدی سیاه است و حس مالیخولیایی غمگین دارد.

منبع: تکراتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا