;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بازیگران سریال دونگی در عروسی+ استایل های ساده و رسمی!

بازیگران سریال دونگی در عروسی: تصویری از حضور بازیگران این سریال در مراسم ازدواج پارک ها سون یا همان بازیگر نقش ملکه اینهیون، در میان عکس های وایرال شده قرار گرفته که نشان می دهد بازیگران با استایل رسمی و بسیار ساده حضور داشته اند.

جالب است بدانید که در مراسم های عروسی کره جنوبی افراد لباس های شیک و ساده و رسمی و معمولن بدون زرق و برق می پوشند. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بازیگران سریال دونگی در عروسی همکارشان را مشاهده می کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: تغییر چهره بازیگر خردسال نوروز رنگی در 21 سالگی+ عکس

بازیگران سریال دونگی در عروسی بازیگر ملکه اینهیون

بازیگران سریال دونگی در عروسی

بازیگران سریال دونگی در عروسی: پارک ها سون (Park Ha-sun) بازیگر زن کره‌ای است که مخاطبان ایرانی او را با نقش ملکه اینهیون می شناسند؛ جالب است که این بازیگر در کشور خودش هم با حضور در همین سریال به شهرت رسید.

خانم ها سون چند سال پیش طی یک مراسم خصوصی و در یکی از هتل های شهر سئول با ریو سو یونگ (بازیگر کره‌ای) ازدواج کرد که در مراسم ازدواج او تعدادی از دیگر بازیگران سریال دونگ‌یی حضور داشتند و سلفی به یادگار گرفته و منتشر کردند.

این هم جالبه: ماجرای کامل کتک خوردن یکتا ناصر از منوچهر هادی و دزدیده شدن دخترش!+ ویدیو

سریال افسانه دونگ یی

سریال افسانه دونگ یی (Dong Yi) محصول سال 2010 شبکه ام بی اس کره جنوبی است که در ایران برای اولین بار روی آنتن شبکه سه رفت و حالا مدتی است بازپخش آن را از شبکه تماشا دنبال می کنیم.

داستان این سریال ماجراهایی از دوران زمان سلطنت شاه سوک جونگ از پادشاهان چوسون جدید را روایت می کند که در آن، شخصیت اصلی مجموعه یعنی همان دونگ‌ یی که پدر و برادرش به جرم حمایت از برده‌ ها محکوم به مرگ شده اند به تنهایی وارد پایتخت شده و همچنان مورد تعقیب سربازان دولت است، تا اینکه بالاخره موفق به ورود به دفترخانه موسیقی قصر شده و مدت کوتاهی بعد بدلیل استعدادش، بانوی بازرس قصر می شود و مدتی بعد با جلب اعتماد شاه، همسر وی می‌ شود.

ساعت پخش سریال افسانه دونگی

این سریال از دوشنبه و در تاریخ 23 بهمن ماه 1402 از شبکه تماشا هر شب ساعت 19:00 پخش می شود و تکرار سریال دونگی روز بعد در ساعات 01:00، 07:00 و 13:00 پخش می گردد.

 

این مطالب هم جالبن:

غلامحسین لطفی، اصلان باجناق ماشالا خان در سریال خانه به دوش با چهره لاغر و در هم شکسته!

همسر علی ضیا کیست؟

پدر دونگی بیرون سریال کنار دختر جذابش که باورت نمیشه + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا