;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تیپ جنجالی زن سوئدی سامان قدوس در قطر+ عکس های عروسیشون

سامان قدوس: تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه شهر دوحه قطر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ایران در ضربات پنالتی به پایان رسید.

شاید براتون جالب باشه: بازیگر سعید در سریال دردسر والدین در 45 سالگی کنار همسرش+عکس

سامان قدوس یکی از ستاره‌های یاران در این تقابل بود که در ادامه با نظر امیر قلعه‌نویی تعویض شد. قدوس درحالی در این دیدار به زمین رفت که همسرش از نزدیک و با حضور در استادیوم بازی را تماشا می‌کرد.

ببینید جالبه: دختر و پسر کره ای خداداد عزیزی+ عکس

بیوگرافی سامان قدوس

سامان قدوس1

سید سامان قدّوس(زادهٔ ۶ سپتامبر ۱۹۹۳) بازیکن فوتبال سوئدی-ایرانی است که برای تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه فوتبال برنتفورد در لیگ برتر فوتبال انگلستان بازی می‌کند.

خیلی جالبه: ازدواج سردار آزمون سوباسا تیم ملی ایران + عکس های همسر زیبایش

اصالت سامان قدوس

سامان قدوس در ۶ سپتامبر ۱۹۹۳ در مالمو سوئد زاده شد. پدر و مادرش اهل اهواز و از ایرانی‌های مهاجر پس از انقلاب اسلامی بودند. او می‌گوید آشنایان زیادی در اهواز و تهران دارد و فرهنگ و سنت‌های ایرانی مانند نوروز و چهارشنبه‌سوری را با خانواده انجام می‌دهد.

قدوس در سال ۱۳۹۶ پاسپورت ایرانی خود را از سفارت ایران در سوئد گرفت. او مطابق قوانین جمهوری اسلامی مشمول «قانون نظام وظیفه» در مورد «فرزندان ذکور مهاجر ایرانی» شده بود. موسی کمالی، رئیس سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، در سال ۱۳۹۸ اعلام کرد که او مانند دیگر بازیکنان تیم ملی تا پایان ۳۰ سالگی از خدمت سربازی معاف است.

این را هم ببینید: لیلی دختر تاجیک در چشم باد از کودکی تا بزرگسالی+ الان چه شکلی شده اند؟

جدیدترین تصاویر از سامان قدوس و همسرش

زن سامان قدوس

این را هم شاید بپسندید: همسر عرب مصطفی زمانی و عکس های جدیدشان در کنار هم

عروسی سامان قدوسسامان قدوس3

این را هم شاید دوست داشته باشید: تغییر چهره زیبا بروفه از خانوم آرام متین به خانوم خفن+عکس

سامان قدوس2

این مطلب هم جالبه: لی مین هو بازیگر گوجون پیو در 36 سالگی مثل 20 ساله ها+ عکس و بیوگرافی

سابقه بازی در تیم ملی

پس از آن‌که قدوس مورد ستایش آرسن ونگر، سرمربی پیشین باشگاه فوتبال آرسنال قرار گرفت، باشگاه‌های اروپایی او را به تیمشان دعوت کردند. قدوس نخستین بار در شهریور ۱۳۹۶ توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران دعوت شد. او همزمان از سوی تیم ملی سوئد نیز دعوت شد. اما پس از چند روز دعوت کی‌روش را پذیرفت و اولین بازی خود را برای تیم ملی ایران انجام داد.

این هم جالبه: تصاویر جدید دونگی بیرون سریال با اضافه وزن و صورت تپل

سامان قدوس

این مطلب هم جالبه: سارا روستاپور خاله سارای برنامه کودک در 42 سالگی+ عکس های جدید

سامان قدوس فارسی صحبت کردن

سامان قدوس بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در سوئد به دنیا آمده و فارسی را به سختی صحبت می کند البته به گفته هم تیمی هایش او خوب فارسی حرف می زند. پس از دیدار ایران و امارات بازیکنان تیم ملی با فارسی صحبت‌کردن سامان قدوس شوخی جالبی انجام دادند و سامان قدوس شعر توانا بود هر که دانا بود را در مقابل دوربین خواند.

سامان قدوس در جام ملت های آسیا

نظر شما در مورد سامان قدوس ستاره تیم ملی چیست؟ آیا از کیفیت بازی او در تیم ملی رضایت دارید؟

 

برایتان جالب خواهد بود

زندگی شخصی بهزاد خلج بازیگر آقای قاضی+ عکس خانوادگی و بیوگرافی

دعوای ژیلا صادقی و الهام حمیدی در برنامه زنده!

بازیگران خردسال قدیم الان چه کاره اند و چه شکلی شده اند؟

رضا قوچان نژاد از فوتبال تا ازدواج با خواهر بازیگر+عکس های خانوادگی

شخصیت های کارتون فوتبالیست ها در دنیای واقعی+عکسای باحال

ریخت و قیافه جدید نیمار فوتبالیست بی خاصیت با اضافه وزن+عکس

نوشته های مشابه

11 دیدگاه

  1. اون وقت میگن لیگ مادر تیم ملیه!!!! پس یا لیگ پرهزینه و کم بازده را تعطیل کنید یا بازیکن دورگه و خارجی که رنگ ایران تا حالا ندیده را دعوت نکنید. امان از فساد و رانت در این فوتبال لعنتی.

  2. کی‌روش فقط همینش خوب بود که چهارتا بازیکن های کلاس مثل قدوس قوچان‌نژاد دژاگه آزمون زندی رو پیدا کرد آورد تیم ملی مون که سطح کلاس فوتبال ملی مونو از این رو به این رو کردش،فوتبالمون چهارتا بازیکن مثل قدوس داشت تیم ملی برزیلم میزدیم هر دوره هم با اقتدار قهرمان جام ملتها می‌شدیم،ولی با احترام نه با بازیکنایی مثل طارمی که فارسی صحبت کردنشم زوری حرف میزنه و صدتا موقعیت باید بهش بدی تا یه گل بزنه اینا جز نابود کردن فوتبال ایران کار دیگه ای بلد نیستن،که یه موردش داشت به خاطر پول پرسپولیس رو زمان برانکو نابود میکرد و بی اجازه تیمو ول کرد رفت ترکیه و برگشت اومد که چندتا پنجره پرسپولیس رو محروم کردن و خیلی راحت پرسپولیسو با پنجره بسته ای که خودش باعث بانیش بود ول کرد رفت دنبال عشق و حالش و ذات پلید و کثیف خودشو خوب نشون داد که دو زار مرام و معرفت تو ذاتش نبود،پس اینا شخصیت و کلاس فوتبال ملی رو ندارن و جز نابودی فوتبال چیز دیگه ای بلد نیستن و فوتبالمون با قدوس هاست که به جایی میرسه نه با طارمی ها که ثابت کرد همون شاهین بوشهرم از سرش زیاده،ولی قدوس ها هستن که سطح کلاس ملی مونو بالا میاره و شخصیت به فوتبالمون میدن نه بی شخصیت هایی مثل طارمی که شخصیت فوتبال ایرانو زیر سوال میبرند،موفق و سربلند باشی آقای قدوس عزیز و دوست داشتنی پسر خوب و های کلاس ایرانی با اصالت..

  3. بازی قدوس وطارمی جلو قطر افتضاحترین بودیعنی ۹نفره بودیم بهتربودتااین دونفر بازی کنندبایدازابتدای نبمه دوم امیرانهاراعوض میکرداماامیر,ترسو وبزدل بودگفت ببازیم میگن علتش تعویض این دوعست,درحالیکه ادم باوجدان وقتی بازی میبینددقیقه ۳۰ می گویداین دوبااینکه خیلی دوستشان دارم امابایددراین بازی عوض شوندوفکرافرادمنا سب چون محبی وچشمی وقایدی به ذهن خطورمیکندوازابتدای نیمه دوم بدون وقفه بانفرجدیدشروع وبرای مربی تیم مقابل هم تغییرتاکتیک غافلگیرکننده خواهدبود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 16 =

دکمه بازگشت به بالا