;
سرگرمی

کف دست در مورد شما چه می گوید؟

تست شخصیت کف دست: ببینید کف دستتان چه چیزی را در مورد شما نشان می دهد؟ دوست دارید هنر کف بینی را یاد بگیرید؟

خط ازدواج در کف دست می تواند به این معنی باشد که شما پیوندهای عاطفی بسیار شدیدی خواهید داشت، هر چه مشخص تر باشد، پیوند بین شما قوی تر خواهد بود. اگر این خط بسیار ضعیف باشد، می تواند نشان دهنده حضور شخص سومی باشد که رابطه شما را سخت می کند.

 

تست هوش عجیب سخت : خطای تصویری مشکوک که فقط دو درصد افراد می فهمن! چی عجیبه؟!

 

ببینید کف دستتان چه چیزی را درباره شما آشکار می کند:

تست امروز در بخش سرگرمی گفتنی بسیار جالب و مهیج است. شما اگر به خوبی به کف دستان خود نگاه کنید حتما خطوط مشخص شده را می یابید. شک نکنید که نتایج شما را شگفت زده خواهد کرد.

تصویر تست شخصیت کف دست

این خیلی عجیبه: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

با دقت به کف دست خود نگاه کنید و خطوط آن را بررسی کنید!

تست شخصیت کف دست

تست شخصیت کف دست: 

خط ازدواج(سبز)

تست شخصیت کف دست: چندین خط می تواند به این معنی باشد که شما پیوندهای عاطفی بسیار شدیدی خواهید داشت، هرچه مشخص تر باشد، پیوند بین شما قوی تر خواهد بود. اگر این خط بسیار ضعیف باشد، می تواند نشان دهنده حضور شخص سومی باشد که رابطه شما را سخت می کند.

خط قلب(قرمز)

تست شخصیت کف دست: این خط مشخص نشان می دهد که عشق در اولویت زندگی شما قرار دارد و شما به طور کامل خود را به هر چیزی که قلب را درگیر می کند می سپارید. خط قلب ضعیف نشان دهنده آزادی است، دوست ندارید به کسی بچسبید، خود را در روابط پایدار نمی بینید.

خط سر(آبی)

تست شخصیت کف دست: ظرفیت اطلاعاتی در اینجا اندازه مهم است. هرچه این خط طولانی تر باشد، توانایی درک چیزهای اطرافتان بیشتر می شود. نه این که خط کوچکتر به این معنی باشد که شما نادان هستید، بلکه این است که چگونه به راحتی موقعیت ها را مدیریت می کنید.

خط زندگی(نارنجی)

تست شخصیت کف دست: برخلاف آن چه آنها فکر می کنند، خط زندگی طول عمر شما را مشخص نمی کند، بلکه کیفیت را تعیین می کند. به عبارت دیگر، بیشتر به سلامتی مربوط می شود. یک خط مشخص و کوتاه به این معنی است که سلامتی خوب و زندگی آرام تری خواهید داشت، بدون اتفاقات پیش بینی نشده بزرگ. خط بلندتر و کمتر مشخص به معنای بیماری نیست، بلکه به معنای احتمال بیشتر بیمار شدن است.

آیا این تست شخصیت برایتان جالب بود؟ شما می توانید با انجام این تست در دورهمی های دوستانه لحظات شاد و سرگرم کننده ای را برای دیگران فراهم کنید.

لینک های مرتبط:

بیشتر بدانید: نحوه مشت شما چه ارتباطی با شخصیت شما دارد؟ بگویید تا بفهمید در زندگی مشترک چگونه هستید؟

همچنین ببینید: تست شخصیت فریب: آیا شما زود فریب می خورید یا خیر؟

 چه کسی گلدان را شکسته؟

طرز کیف گرفتن شما شخصیتتان را لو میدهد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 5 =

دکمه بازگشت به بالا