;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس عروسی امیر جعفری در کنار همسر زیبا و جوانش+ عکس

تصویری از عروسی امیر جعفری و ریما رامین فر در فضای مجازی منتشر شده است.مدتی پیش این عکس که گفته شده مربوط به عروسی امیر جعفری و ریما رامین فر است در فضای مجازی دست به دست شده است. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان این عکس عروسی امیر جعفری را مشاهده کنید و ماجرای آن را بفهمید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: تصاویر جدید نگین صدق گویا بازیگر سریال به کجا چنین شتابان بعد 15 سال

عکس عروسی امیر جعفری

عروسی امیر جعفری

این هم جالبه: مینا جعفرزاده بازیگر خاله خانوم بعد از 26 سال کنار دخترش + عکس و بیوگرافیی

 ماجرای عکس عروسی امیر جعفری چیست؟

امیر جعفری در مصاحبه ای در مورد ازدواجش این چنین گفته است: من و همسرم ریما رامین فر 8سال نامزد بودیم. بنابراین دلیلی نداشت بعد از این همه وقت عروسی بگیریم. در نتیجه کارت عروسی هم نداشتیم. نه من کت و شلوار دامادی پوشیدم و نه ریما لباس عروسی. بنابراین این تصویر غیرواقعی و فیک است.

امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 10 شهریورماه 1353 در تهران متولد شد و تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه ادامه داد.ریما رامین فر بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر امیر جعفری است. این زوج اولین بار در حدود سال 73 و در نمایش دوجلاد و کلاسهای بازیگری زنده یاد حمید سمندریان با هم آشنا شدند و سپس با هم ازدواج کردند.

این هم جالبه: زمان پخش سریال پایتخت ۷ مشخص شد + بازیگران غایب سریال

امیر جعفری در یک نگاه

امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 10 شهریورماه 1353 در تهران متولد شد و تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه ادامه داد.

این هنرمند کشورمان که اصالتا ترک زنجان است در خانواده ای پرجمعیت متولد شد و 7 خواهر و 3 برادر دارد و خودش فرزند نهم خانواده است.

امیر جعفری علاقه زیادی به مادرش دارد و همیشه در پست هایی که به اشتراک میگذارد از دعای خیر مادرش که همیشه بدرقه راهش بوده است میگوید.

ریما رامین فر بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر امیر جعفری است. این زوج اولین بار در حدود سال 73 و در نمایش دوجلاد و کلاسهای بازیگری زنده یاد حمید سمندریان با هم آشنا شدند و سپس با هم ازدواج کردند.

امیر جعفری و ریما رامین فر از وفادارترین زوج های دنیای هنر هستند که عشق و وفاداری آنها در میان سایر هنرمندان زبانزد است. این زوج همیشه در برنامه ها و مراسم مختلف به تعریف و تمجید از یکدیگر پرداخته اند و از مهربانی و خصوصیات اخلاقی خوب یکدیگر صحبت کرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا