;
فرهنگ و هنرهنرمندان

ساحل بکرانی نوزاد جواد عزتی چقد بزرگ و خوشگل شده+ تصاویر

ساحل بکرانی هنرپیشه خردسال سریال دردسرهای عظیم می باشد. او به تازگی تصاویر زیبا و جدیدی از خودش منتشر کرد. این بازیگر خردسال با انتشار عکس های زیبایش تقاوت چهره اش در گذر زمان را به نمایش گذاشت. همه از دیدن این همه تغییر شوکه شدند. در قسمت زیر تصاویر جالب از تغییرات قابل توجه در چهره ساحل بکرانی بازیگر خردسال دردسرهای عظیم را قرار داده ایم. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

تصاویر تغییرات ساحل بکرانی هنرپیشه خردسال سریال دردسرهای عظیم

ساحل بکرانی در 7 مرداد 1393 در تهران به دنیا آمده است. هرچند این دختر 8 ساله در حال تحصیل است اما از وقتی نوزاد بود در سریال دردسرهای عظیم در سال 1393 بازی کرد. اما شهرتش را از سریال دیو و ماه پیشونی ساخته سال 1401 به دست آورد.

این مطلب را هم ببینید: عکس های دختر و داماد بانو چوئی جواهری در قصر

سریال دردسرهای عظیم
سریال دردسرهای عظیم

بازیگران سریال دردسرهای عظیم

دردسرهای عظیم یک مجموعه تلویزیونی است که برای اولین بار در سال ۱۳۹۳ از شبکه سه سیما پخش شد. از بازیگران این سریال می توان به جواد عزتی، مریم سعادت و مهران رجبی اشاره کرد. برزو نیک نژاد کارگردانی سریال دردسرهای عظیم را بر عهده دارد.

جالبه ببینید: حمید لولایی و علیرضا خمسه در سریال چرخ گردون +عکس خانوادگیشون

داستان سریال دردسرهای عظیم

لطیف (جواد عزتی) جوانی که رؤیای بازیگری در سر می‌پروراند ناخواسته درگیر ماجرای عجیبی می‌شود که او را دچار دردسرهای فراوان کرده و مسیر زندگی اش را دگرگون می‌کند بهار (الناز حبیبی) دختر زیبا و جوان است که خواستگار های زیادی دارد ولی او نمی خواهد ازدواج کند برای همین برای خلاص شدن از دست خواستگار ها از لطیف کمک می گیرد تا به عنوان خواستگار ساختگی با او نامزد کند. مادر بهار بخاطر نداشتن کار مخالفت می کند اما با پیداشدن کار مشکلات آغاز می شود و جنازه ی فرحان خاکپور که در ماشین کار لطیف بود گم می شود و …

برایتان جالب خواهد بود

تصاویر بعد طلاق حدیث فولادوند در 46 سالگی عین 18 ساله ها!

کیمیا آریان عاطفه نیسان آبی که بیرون سریال پزشکه+ عکس

بیوگرافی الهه خادمی رهبر قبیله وحشی ها بیرون سریال مستوران+ عکس

لاله صبوری مریم مهران مدیری و تصاویری از دختر و پسرش!

شاهرخ استخری کنار زن خوشگل اروپاییش + ماشالله چه دخترایی داره!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 2 =

دکمه بازگشت به بالا