;
سرگرمی

مردی که در پنج دقیقه دو بار صاعقه به وی برخورد کرد و لقب مرد آذرخشی رو گرفت.

اصابت آذرخش به مرد چینی: یک مرد چینی بسیار خوش شانس است که در کمتر از پنج دقیقه از دو بار برخورد صاعقه جان سالم به در برده است. احتمال اصابت صاعقه در طول زندگی تقریباً 1 در 15300 است که احتمال برخورد دو برابری را حتی غیرممکن می کند. علی‌رغم این جمله که صاعقه هرگز به یک مکان دو بار برخورد نمی‌کند، لیو نان زمانی که صاعقه دو بار در عرض تنها پنج دقیقه به او برخورد کرد، تجربه وحشتناکی را تجربه کرد.

اصابت آذرخش به مرد چینی- لیو نان بر روی تخت بیمارستان

چگونگی اصابت آذرخش به مرد چینی

ماه گذشته، در طی یک طوفان رعد و برق در Zunyi، استان گوئیژو چین، لیو نان بیرون از خانه اش بود که مورد برخورد صاعقه قرار گرفت،وی ناگهان قبل از دست دادن هوشیاری و سقوط روی زمین، شاهد نور سفیدی بود. این اتفاق تکان دهنده لحظاتی بعد تکرار شد و لیو نان را بار دیگر مات و مبهوت کرد. لیو نان پس از به هوش آمدن برای بار دوم، همسر و فرزندانش را در حالی که روی زمین دراز کشیده بود دید و غرق در ترس شد.

او که متوجه شد صاعقه به او اصابت کرده است، فوراً آمبولانس اورژانس را خبر کرد. در بیمارستان محلی، پزشکان تأیید کردند که لیو نان نه تنها یک بار، بلکه دو بار مورد اصابت صاعقه قرار گرفته و منجر به سوختگی درجه سه در پاها، کمر و باسن وی شده است. لیو نان گفت: «من بلافاصله بیهوش شدم و چند لحظه طول کشید تا به هوش آمدم. سپس نور دوباره ظاهر شد و در حالی که روی زمین دراز کشیده بودم دوباره مرد اصابت صاعقه قرار گرفتم. اگرچه شوک الکتریکی را احساس کردم، اما نمی‌دانستم که تمام زمین برق گرفته است.»

اصابت آذرخش به مرد چینی-لیو نان

صاعقه اغلب باعث آسیب شدید به پوست قربانی می شود و مورد لیو نان نیز از این قاعده مستثنی نبود. او حتی پس از گذشت یک ماه از زنده ماندن معجزه آسا، همچنان با سوختگی های درجه سه دست و پنجه نرم می کند که هنوز التیام نیافته است. خوشبختانه اکنون وضعیت او ثابت است و او می تواند خود را خوش شانس بداند که زنده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

دکمه بازگشت به بالا