;
فرهنگ و هنرهنرمندان

برد پیت و نامزدش در عمارت جدید و گران قیمت به ارزش 5.5 میلیون دلار

برد پیت

برد پیت و نامزدش در عمارت جدید و گران قیمت به ارزش 5.5 میلیون دلار: برد پیت بازیگر مشهور هالیوود قصد دارد با نامزدش اینس دی رامون در عمارت جدید، مجلل و گران قیمتشان شروعی تازه داشته باشد. با فرهنگ و هنر مجله گفتنی همراه باشید.

رد پیت برای آغاز زندگی جدیدش با اینس دی رامون عمارتی مجلل به ارزش 5.5 میلیون دلار در لس آنجلس خریداری کرده است. برد پیت بازیگر مشهور 59 ساله برای اسباب کشب با نامزدش به عمارت مجلل خود آماده می‌شود.

جالبه: خودکشی مریم اوزرلی(خرم سلطان) از زبان خودش: وقتی درگیر یک عشق سمی شدم!

این آقای بازیگر که به تازگی در فیلم «Babylon» نقش آفرینی کرده است، خانه‌ای به ارزش 5.5 میلیون دلار در لس آنجلس کالیفرنیا خریداری کرده است.

برد پیت قصد دارد برای زندگی جدیدش از شروعی متفاوت داشته باشد. این بازیگر مشهور نمی‌خواهد با اینس دی رامون در خانه‌ای زندگی کند که قبلا همسر سابقش، آنجلینا جولی در آن زندگی کرده است.

خبر اسباب کشی این زوج در حالی منتشر شده است که آن‌ها به تازگی اعلام کرده‌اند برای برداشتن قدم بعدی در تشکیل خانواده آماده می‌شوند. برد پیت و اینس دی رامون برای اولین بار سال قبل در کنسرت گروه بونو در لس‌آنجلس در کنار یکدیگر دیده شدند.خانه 5 میلیون دلاری برای یک آغاز نو!
منبعی نزدیک به برد پیت اعلام کرده است: «برد می‌خواهد با اینس شروعی تازه داشته باشد. به همین دلیل او یک عمارت جدید به ارزش 5.5 میلیون دلار خریداری کرده است.

این خانه برای شروع زندگی مشترک این زوج عالی خواهد بود. برد پیت همان طور که عاشق اینس شد، عاشق این خانه نیز شده است. رابطه آن‌ها به سرعت در حال پیشرفت است.»

اینس دی رامون پیش از این با برخی از اعضای خانواده برد پیت از طریق تماس تصویری ملاقات کرده است. با این حال مشخص نیست که آیا این خانم با فرزندان برد پیت ملاقات کرده است یا خیر. اعضای خانواده برد پیت منتظر آشنایی بیشتر با این خانم طراح جواهرات هستند. با این حال آن‌ها عشق میان این زوج را تایید کرده‌اند.

اینس دی رامون پیش از آشنایی با برد پیت با بازیگر سریال «خاطرات یک خون آشام» ازدواج کرده بود. این زوج که در سال 2019 ازدواج کرده بودند در سال 2022 طلاق خود را نهایی کردند.

همچنین ببینید: رابطه جدید شکیرا: مردی که در قایق تفریحی با او دیده شده کیست؟!

کودکی و خانواده برد پیت

ویلیام بردلی «بـِرَد» پیت (William Bradley “Brad” Pitt) ‏ 18 دسامبر 1963 در شاونی، اوکلاهاما به دنیا آمد. تبار اصلی پیت به انگلستان برمی گردد. مادرش جین ریتا مشاور دبیرستان و پدرش ویلیام آلوین پیت مالک کمپانی ماشین های واگن است.

پیت همراه خواهر و برادرش (راگ و جولی نیل) در اسپرینگ فیلد در ایالت میسوری بزرگ شد جایی که بعد از تولد پیت خانواده اش به آنجا رفتند. همچنان که او بزرگتر می شد به عنوان یک تعمید دهنده جنوبی محافظه کار مشغول به کار شد و سروده های کلیسا را می خواند.

داستان زندگی شخصی برد پیت

از سال 1978 تا 82 او به دبیرستان kickapoo رفت. او به بازی های تنیس و بسکتبال علاقه زیادی داشت و در همه مسابقات جایزه اول را می گرفت. براد پیت یک شاگرد نمونه در دبیرستان بود و در همه درس هایش چه خواندنی و چه ورزش نمرات بالا می گرفت.

اوایل زندگی براد پیت

برد پیت بعد از اتمام دوره دبیرستان در سال 1982 وارد دانشگاه میسوری شد و در رشته روزنامه نگاری تحصیل کرد. در سال 1985، دو هفته قبل از دریافت مدرک، دانشگاه را رها کرد و برای گذراندن کلاس های بازیگری به کالیفرنیا و لوس آنجلس رفت.

در آنجا یک سری شغل های متعدد عجیب اختیار کرد. از شوفری فروش سیگار و کمک کردن به یک مولف نمایش های تلویزیونی تا پوشیدن لباس جوجه ال پولولوکو تا بتواند هزینه کلاس های بازیگری را بپردازد.

وقتی که از او درباره تاثیر محوری تصمیمش که میسوری را به قصد لوس آنجلس ترک کرد پرسیدند گفت:”من قصد نداشتم از شر چیزی خلاص شوم تا بتوانم به دنیای خودم برسم. قصد هم نداشتم چیزی را پشت سرم رها کنم تا به سوی چیزی دیگری حرکت کنم. نمی دانستم وقتی به لوس آنجلس برسم چه خواهد شد حتی از هیجان انگیزترین چیزها در مورد سفر کردن بی اطلاع بودم.

زندگی خصوصی برد پیت

این بازیگر که دو بار عنوان جذاب ترین مرد زنده را به دست آورده است. او در سال 1998 با ستاره سریال کمدی “دوستان” یعنی جنیفر آنیستون آشنا شد. آن ها در 29 جولای 2000 (8 مرداد 1379) در مالیبوی کالیفرنیا باهم ازدواج کردند. آن ها در ژانویه 2005 از هم جدا شده و در اکتبر همان سال طلاق گرفتند.

زندگی برد پیت و همسر های این بازیگر

بلافاصله پس از طلاق او با جولی دیده شد و مشخص شد که این دو بر سر فیلمبردای فیلم “آقا و خانم اسمیت” باهم آشنا شده بودند. در مه 2006 دختر آن ها شیلو نوئل جولی پیت به دنیا آمد. آن ها سه فرزند به نام های مدوکس، پاکس تین و زهرا هم به سرپرستی گرفته اند.

در جولای 2008 دوقلوی آن ها به نام های ناکس لئون (پسر) و ویوین مارشلین (دختر) به دنیا آمد. آن ها بین لس آنجلس و نیو اورلئان زندگی می کردند. آن ها در سال 2012 نامزد شده و در 23 اوت 2014 (1 شهریور 1393) در یک مراسم خصوصی در فرانسه ازدواج کردند.

در سپتامبر 2016 جولی تقاضای طلاق داد و درخواست کرد که خودش سرپرستی شش فرزندشان را بر عهده بگیرد.

جنجال جدید برد پیت با نامزدی اش بعد از طلاق آنجلینا جولی

پییت بعد از آنجلینا جولی در 6 ماه گذشته با نری اوکسمن، معمار و محقق موسسه فناوری ماساچوست وارد رابطه شده است ولی فعلاً قصد ندارد آن را به طور رسمی اعلام کند. به نظر می رسد که یک پروژه معماری MIT موجب آشنایی بازیگر 50 ساله با این خانم 42 ساله شده است.

این در حالی است که در هفته های گذشته خبری مبنی بر همکاری برد پیت با همسر اولش، جنیفر آنیستون در فیلم داستان جنایی هم رسانه ای شده بود. البته حتی اگر این خبر قطعی شود، موضوع ربطی به بازگشت رابطه زناشویی آن ها ندارد.

شاید برایتان جالب باشد:

خودکشی مریم اوزرلی(خرم سلطان) از زبان خودش: وقتی درگیر یک عشق سمی شدم!

باشگاه سپاهان: صفحات رشد آرات حسینی نابغه ایرانی بسته شده، واکنش پدر و مادر آرات چیست؟

حامد بهداد مرد خوشتیپ سینمای ایران گفت: زن های ایرانی خشن هستند!

سلبریتی های نچرال که می گویند زیر تیغ جراحی زیبایی نرفته اند!

محمدرضا گلزار گفت: ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺟﻔﺖ ﮔﯿﺮﯼ ﻧﯿﺴﺖ! آیا او ازدواج خواهد کرد؟!

خواهران مشهور دنیا که تو ثروت مو نمی زنن: کدوماشون موفق ترن؟!

طناز طباطبایی عاشق ازدواج سنتیه: چرا پسرای ایرانی روش کراش دارن؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + سه =

دکمه بازگشت به بالا