;
فرهنگ و هنرهنرمندان

سلبریتی های نچرال که می گویند زیر تیغ جراحی زیبایی نرفته اند!

سلبریتی های نچرال

وقتی اسم هالیوود به گوش مان می خورد یاد چهره های بی نقص و و استایل های لاکچری می افتیم. بازیگران و خوانندگان هالیوودی تمام سعی شان را به کار می گیرند تا فتوژنیک تر به نظر برسند.

آن ها به دلیل شهرت و امکانات مالی عالی، نواقص چهره و بدنشان را با عمل های زیبایی رفع می کنند. بعضی از آن ها از طریق جراحی زیبایی خودشان را در میان مردم به عنوان زیبا جا کرده اند؛ اما بعضی دیگر نیز ممکن است نتیجه بعد از عملشان از قبل ناامید کننده تر باشد.

با این حال هنوز هم در هالیوود کسانی هستند که نمی خواهد وارد این بازی بی پایان «زیبایی» شوند. آن ها مخالف سرسخت جراحی های زیبایی هستند. بیایید آن ها را مرور کنیم و نظراتشان را در این باره ببینیم!

همچنین ببینید: باشگاه سپاهان: صفحات رشد آرات حسینی نابغه ایرانی بسته شده، واکنش پدر و مادر آرات چیست؟

سلبریتی های نچرال

1-جولیا رابرتز

جولیای 47 ساله جراحی زیبایی را هرگز امتحان نکرده و فقط یک‌بار تزریق بوتاکس انجام داده است که بعد از آن قسم خورده که دیگر هرگز آن را تکرار نکند. این هنرمند آمریکایی می‌گوید برای زیباتر شدن باید روی نقاط قوت چهره و استایل تمرکز کرده و آن‌ها را قوی‌تر نمایید، مثلا من موهای زیبایی دارم و با استفاده از ماسک‌های طبیعی و نرم‌کننده، به آن‌ها رسیدگی می‌کنم.

2. سلما هایک

سلما نیز از جراحی زیبایی دوری می‌کند و روی زیبایی طبیعی و زندگی سالم تاکید دارد. این ستاره شرقی هالیوود اعتراف کرده که در برابر انجام بوتاکس وسوسه شده اما هرگز به آن تن نداده است.

جالبه: خودکشی مریم اوزرلی(خرم سلطان) از زبان خودش: وقتی درگیر یک عشق سمی شدم!

3-گل گدوت

گل گدوت از عکسبرداری بدون آرایش هیچ عبایی ندارد و تصاویر بدون آرایش این الهه زیبایی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود. گل گدوت به لحاظ ظاهر از آن دسته بانوان ساده و بی‌ادعایی به حساب می‌آید که حتی برای حضور در مصاحبه‌های تلویزیونی نیز لباس‌های شیک و پرزرق و برقی نمی‌پوشد و سادگی را ترجیح می‌دهد.

4-جودی فاستر

جودی فاستر 52 ساله می‌گوید حاضرم این صحبت پشت سرم باشد که دیگران بگویند او بینی زشتی دارد اما هرگز تن به عمل زیبایی نمی‌دهم. فاستر معتقد است زیبایی و جوانی به ذهن او مربوط می‌شود نه به چهره‌اش. به همین خاطر او زندگی کاری بسیار شاد و با نشاطی را تجربه کرده و به گفته خودش از لحظات زندگی‌اش لذت فراوانی برده است.

همچنین ببینید: رابطه جدید شکیرا: مردی که در قایق تفریحی با او دیده شده کیست؟!

5-کریستین استوارت

این بازیگر ۳۲ ساله پای موضع مخالف خود نسبت به ایجاد هر تغییری در ظاهرش با انجام عمل زیبایی، سفت و سخت ایستاده است. او تأکید داشته: «نه، هرگز. هرگز. از فکر انجام هر کاری بسیار به هم می ریزم.»
استوارت اذعان کرده: «شاید خیلی مغرورانه باشد، ولی دلم نمی خواهد هیچ تغییری در خودم بدهم.» او همچنین گفته: «من فکر می کنم زن هایی که این کار را می کنند دارند عقل شان را از دست می دهند. این خود خرابکاری است.»

6-کیت وینسلت

سلبریتی های نچرال1: کیت وینسلت

این بازیگر ۴۷ ساله فاش کرده انجام عمل زیبایی خلاف اصول اخلاقی ای است که پدر و مادرش او را با آن ها بزرگ کردند و همینطور چیزی که او آن را «زیبایی طبیعی» می داند. وینسلت تأکید کرده: «هرگز تسلیم نمی شوم.» به علاوه، او توضیح داده: «من یک بازیگر هستم. دلم نمی خواهد حالت چهره ام را فریز کنم.»

7-جولیان مور

“مور” نیز بازیگری است که با وجود سن بالا و بدون جراحی پلاستیک، همچنان زیباست و معتقد است پیر شدن مسئله‌ای است که باید با آن کنار آمد.

آیا به این لیست می توانید باز هم اضافه کنید؟ به نظرتان کدام سلبریتی ها عمل زیبایی انجام نداده اند؟ نظرات خود را کامنت کنید!

این مطالب هم جالب هستند:

محمدرضا گلزار گفت: ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺟﻔﺖ ﮔﯿﺮﯼ ﻧﯿﺴﺖ! آیا او ازدواج خواهد کرد؟!

خواهران مشهور دنیا که تو ثروت مو نمی زنن: کدوماشون موفق ترن؟!

طناز طباطبایی عاشق ازدواج سنتیه: چرا پسرای ایرانی روش کراش دارن؟!

عشق های سمی در سینما که در دنیای واقعی روانشناس لازم بودن!

سم خالص یعنی مادر جنیفر لوپز: او همه چیز را درباره دختر و دامادش لو داد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا