;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس های تغییرات بهاره افشاری بازیگر او یک فرشته بود + بیوگرافی

بهاره افشاری متولد 4 تیر 1363 در شاهرود و طراح لباس و بازیگر است. بهاره افشاری یک برادر بنام بابک افشاری دارد. او دارای دیپلم بازیگری است و فارغ التحصیل رشته نقاشی می باشد. پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می داد. در مورد پدر و مادر بهاره افشاری اطلاعات خاصی منتشر نشده است و در این حد میدانیم که پدر او در زمینه تولید لباس فعالیت دارد. در ادامه تصاویری از این بازیگر را بعد سال ها ببینید. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

ازدواج و همسر بهاره افشاری

در پاسخ به این سوال باید گفت که بازیگر نقش فرشته در سریال او یک فرشته بود ازدواج نکرده و مجرد است و تا بحال در هیچ مصاحبه‌ای اعلام نکرده که ازدواج‌کرده است.

پیشنهادی میشه ببینید: جدیدترین عکس الهام چرخنده در کنار شوهر و مادرشوهر عراقیش

این هم جالب است: تغییر چهره نگار فروزنده در 45 سالگی | جنجال عمل زیبایی!

بهاره افشاری 1

بیماری بهاره افشاری

بهاره افشاری و سرطان عنوانی بود که پس از انتشار صحبت های این بازیگر در مورد دوره ای از زندگی اش، در فضای مجازی وایرال شد. بیماری بهاره افشاری که خودش با عنوان توده از آن یاد کرد، مسئله ای بود که طرفداران وی را نگران ساخت ولی شواهد نشان داد که وی در حال حاضر در وضعیت مساعدی بسر می برد.

ساعاتی پس از انتشار این خبر، بهاره افشاری با انتشار ویدئویی اعلام کرد که هیچ بیماری ندارد و اخبار منتشر شده کذب است.

نسبت بهاره افشاری و بهرام افشاری

بهاره افشاری و بهرام افشاری جزو بازیگرانی هستند که تشابه اسمی دارند و همین تشابه اسمی برخی را به این تصور کشاند که این دو بازیگر زن و مرد ایرانی، با هم نسبت فامیلی دارند، در صورتی که تاکنون هیچ یک از این دو چهره این مسئله را تایید نکرده است.

شروع بازیگری

بهاره افشاری فعالیت هنری اش را سال ها پیش با یک سریال آغاز کرد. اما به دلیل تجربه ی بد در آن کار دوست ندارد از آن کار در کارنامه هنری خود نام ببرد و تصمیم گرفت تا برای همیشه از دنیای بازیگری کنار برود.

اما کیانوش عیاری توانست بعد از گذشت چندسال این بازیگر جوان را راضی به همکاری کند تا در جدیدترین ساخته اش که سرگذشت دکترمحمد قریب است به ایفای نقش بپردازد.

شهرت با سریال او یک فرشته بود

سریال او یک فرشته بود

او یک فرشته بود سریالی به کارگردانی علیرضا افخمی است که در ژانری متفاوت ماه رمضان سال 1384 مهمان تلویزیون در شبکه دو سیما شد و برای اولین بار سریالی با محوریت داستانی شیطان در تلویزیون به نمایش درآمد. در سریال او یک فرشته بود بهاره افشاری و مرتضی ضرابی در نقش شیطان مقابل دوربین رفتند.

حسن جوهرچی در نقش بهزاد،مریم کاویانی در نقش رعنا،بهاره افشاری در نقش فرشته، مرتضی ضرابی در نقش سرابی، ثریا قاسمی در نقش عزیز مادر بهزاد، رضا توکلی در نقش روحانی محل، ایلیا شهیدی فر در نقش میثم، فاطمه غلامی در نقش سحر و… بازیگران سریال او یک فرشته بود را تشکیل میدهند.

برایتان جالب خواهد بود

مهران مدیری کارگردانی که راننده آمبولانس بود!+ دختر و پسر جوانش!

ارژنگ امیرفضلی از دوختن شکم تا پراید و بنز!

نصرالله رادش و تصاویری از خانواده جذاب و پسر فوق العاده خوشتیپش!

دختر جواد رضویان چقدر بزرگ شده!+ عکس

هلیا امامی زیبایی خیره کننده و تیپ های متفاوت+ عکس

لیلا حاتمی و تصاویر پدر و مادر، مادرشوهر، شوهر، پسر و دخترش!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. این بنده خدا از عمل جراحی گذشته
    مثل یک معجزه بوده از اون قیافه به این شکل وشمایل دراومدن😉

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا