;
تازه ها

لیونل مسی: در فوتبال “به همه چیز” دست یافته ام

مسی:به همه چیز رسیده ام: لیونل مسی اعتراف کرد که پس از قهرمانی با آرژانتین در جام جهانی به همه چیز در فوتبال دست یافته است که فراتر از یک «فیلم» بوده است.

کاپیتان آرژانتین پس از قهرمانی با تیم ملی در کوپا آمریکا در سال 2021، بجز جام قهرمانی جام جهانی، تمامی قله های فوتبال جهان را فتح کرده بود. با این حال، قهرمانی کوپا مقدمه ای عالی برای تاج گذاری جهانی او در قطر در سال 2022 بود ، جایی که او با ثبت هفت گل و سه پاس گل در طول مسابقات قهرمانی آرژانتین به سومین عنوان جهانی خود، نقش مهمی ایفا کرد. مسی معتقد است که اگر قرار بود فیلمی از دوران حرفه ای او ساخته شود، این یک پایان عالی بود که می توانست یک پایان عالی داشته باشد.

ببینید: زنده شدن زنی پس از اعلام مرگ وی که باعث شوکه شدن خانواده اش شد

مسیبه همه چیز رسیده ام-جام جهانی در دستان مسی

مسی در مورد قهرمانی در جام جهانی چه گفت

او در گفتگو با ESPN آرژانتین گفت: “اگر قرار بود فیلمی ساخته شود، هیچ کس به آن فکر نمی کرد. پس از هر اتفاقی که افتاد، ناامیدی در کوپا آمه ریکا و جام جهانی، این اتفاق افتاد. فوق العاده تاثیرگذار بود.

او (جام جهانی) مورد نظر همه است. هر کسی آرزوی بزرگی دارد و بزرگترین چیز این است که با تیم ملی خود قهرمان شود. من خوش شانس بودم که در سطح باشگاهی در بارسلونا و همچنین در سطح فردی به همه چیز دست یافتم. بازیکنان کمی هستند که می توانند بگویند به همه چیز رسیده اند و خدا را شکر که من یکی از آنها هستم.

“با تلاش، فداکاری، کار و فروتنی، در نهایت به اهداف خود می‌رسید. راه می‌تواند سخت باشد، اما باید برای رسیدن به رویاهایتان به جنگیدن ادامه دهید. گاهی این اتفاق می‌افتد، گاهی اوقات نمی‌شود.” اما هرگز مجبور نشوید که آن را امتحان کنید.

مسیبه همه چیز رسیده ام

مسی اعتراف کرد که برای بازی در بزرگترین صحنه فوتبال بین المللی تحت فشار بوده است. او فاش کرد: “قهرمان جهان بودن من را با آرامش خاطر در شغلم با ویرگول وارونه تغییر داد زیرا هنوز یک شغل است.”

“من توانستم به همه چیز برسم. توانستم به آنچه که به عنوان یک بازیکن رویای آن را داشتم برسم و کاری برایم باقی نمانده بود. این بزرگترین لذت است. مانند زمانی که یک نفر در هر زمینه ای به هدف می رسد. مفتخر و راضی است. کار را انجام داده اند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا