;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بهروز سریال پایتخت برای خودش مردی شده!+ عکس

بهروز سریال پایتخت: به تازگی ویدیویی از ابوالفضل رجبی وایرال شده است که در آن تغییر چهره این بازیگر پس ازگذشت 4 سال از پخش سریال پایتخت 6 مورد توجه قرار گرفت. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان عکس جدید ابوالفضل رجبی بازیگر نقش بهروز در پایتخت 6 را مشاهده خواهید کرد. با مجله گفتنی همراه باشید.

ویدیدیویی از ابوالفضل رجبی که نوروز 99 در 13 سالگی با سریال پایتخت 6 در نقش بهروز فریبا، پسر فهمیه و بهبود اولین تجربه بازیگری حرفه ای خود را در جلوی دوربین بدست آورد، در فضای مجازی منتشر شده که در آن تغییر چهره این بازیگر نوجوان مورد توجه قرار گرفت و به دید برخی کاربران او شبیه به اصغر حیدری بازیگر سریال های مهران مدیری است.

این هم جالبه: افشاگری مازیار لرستانی در اینستاگرام: حقیقتی که مردم نمی دانستند!

بهروز سریال پایتخت

بهروز سریال پایتخت1

این هم جالبه: بازیگر آهوی پیشونی سفید کیه؟ + عکسهای بدون گریم و روابط عاشقانه اش در زندگی واقعیش!

مختصر بیوگرافی ابوالفضل رجبی، بهروز سریال پایتخت

بهروز سریال پایتخت2

ابوالفضل رجبی متولد 27 تیر 1386 در ساری است، پدرش کارمند فرودگاه و رستوران دار و مادرش خانه دار است. او تنها یک برادر کوچکتر از خود دارد. اولین بار در سال 1397 در قائم شهر به کلاس های بازیگری رفت و دو سال بعد در سریال پایتخت 6 در کنار محسن تنابنده، نسرین نصرتی، بهرام افشاری، احمد مهرانفر و … به ایفای نقش پرداخت. او در سریال بدل نیز ایفای نقش نموده است.

 

سریال پایتخت

پایتخت، یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در سبک طنز به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری است که در شش فصل از شبکه یک صدا و سیما پخش شده‌ است.قرار است فصل هفتم این سریال برای نوروز ۱۴۰۴ ساخته شود.

مقدم با اشاره به علت نامگذاری این مجموعه به نام «پایتخت» و نحوهٔ دنباله‌دار کردن داستان گفت: «به‌دلیل این‌که خانوادهٔ ما از یک شهر دیگری وارد تهران، پایتخت ایران می‌شوند و دچار یک‌سری معضلات می‌شوند پایتخت نام گرفت و این اسم هم روی آن ماند، حتی در سری چهارم که ممکنه قصه‌اش به تهران هم کشیده نشود، ولی به هرحال مردم این مجموعه را به نام پایتخت می‌شناسند.»

فصل اول پایتخت در نوروز ۱۳۹۰ از شبکه ۱ سیما پخش شده‌است. در نوروز سال ۱۳۹۲ فصل دوم این مجموعه پخش شد. پایتخت ۳ در نوروز ۱۳۹۳ و پایتخت ۴ در رمضان ۱۳۹۴، پایتخت ۵ در نوروز سال ۱۳۹۷ و پایتخت ۶ در نوروز سال ۱۳۹۹ پخش شد. پخش قسمت‌های پایانی پایتخت ۶ به دلیل همه‌گیری کووید-۱۹ در ایران به تعویق افتاد و در روزهای پایانی اسفند ۱۳۹۹ پخش شد. همچنین این سریال بارها در شبکه‌های مختلف صدا و سیما از جمله شبکه آی فیلم و تماشا بازپخش شده‌است.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا