;
سرگرمی

تست بینایی دقیق| این تست رو انجام بده ببین به عینک نیاز داری یا نه؟

تست بینایی دقیق: تست بینایی نوعی معاینه چشمی است که نحوه دیدن و تشخیص و جزئیات یک حرف یا نماد را از فاصله مشخص را بررسی می کند. قدرت بینایی به توانایی شما در تشخیص اشکال و جزئیات چیزهایی که می بینید اشاره دارد. قدرت بینایی فقط یک عامل در دید کلی شماست. سایر موارد شامل دید رنگی، دید محیطی و درک عمق است.

تست بینایی E تصادفی

تست بینایی دقیق1

در آزمون E تصادفی، جهتی را که حرف “E” رو به رو است را باید تشخیص دهید. با مشاهده نامه روی نمودار یا فرافکنی، جهتی را که حرف E به سمت آن است، نشان می دهید: بالا، پایین، چپ یا راست.

این آزمایشات بیشتر در کلینیک چشم پزشکی انجام شود. در مطب پزشک چشم، نمودار ممکن است به عنوان بازتاب آینه نمایش داده شود. شما از طریق لنزهای مختلف به نمودار نگاه خواهید کرد. پزشک شما لنزها را خاموش می کند تا زمانی که بتوانید نمودار را به وضوح ببینید. در صورت نیاز به اصلاح بینایی، این امر به شما در تعیین عینک مناسب شما یا نسخه لنزهای تماسی کمک می کند.

نتایج آزمون بینایی چه چیزی را نشان می دهد؟

نتایج آزمون بینایی بصورت کسری مانند ۲۰/۲۰ بیان می شود. داشتن بینایی ۲۰/۲۰ به معنای طبیعی بودن بینایی شما در فاصله ۲۰ فوت از یک جسم است. به عنوان مثال اگر ۲۰/۴۰ دید دارید، این بدان معناست که شما باید ۲۰ فوت فاصله داشته باشید تا شیئی را ببینید که افراد به طور معمول از فاصله ۴۰ فوت آن را می بینند.

اگر قدرت بینایی شما ۲۰/۲۰ نیست، ممکن است به عینک اصلاحی، لنزهای تماسی یا جراحی نیاز داشته باشید. همچنین ممکن است یک بیماری چشمی مانند عفونت چشم یا آسیب دیدگی داشته باشید که باید درمان شود. شما می توانید با پزشک در مورد نتایج آزمایش خود و همچنین در مورد هرگونه درمان یا اصلاح که ممکن است لازم باشد، مشورت کنید.

گوشیتو جوری بگیر انگار میخوای از خودت سلفی بگیری دستت رو کامل دراز کن ۵ تا ۶ عینک لازم۷ تا ۸ بیناییتون خوبه۹ بسیار خوبه۱۰و۱۱ عالیه

برایتان جالب خواهد بود

فقط تعداد کمی از مردم می توانند مگس را در 7 ثانیه تشخیص دهند،شما چطور؟

تست شخصیت: بیشتر تمایل دارید عمل گرا باشید یا نظریه پرداز؟ فقط یک قارچ را انتخاب کنید!

تست سلامت بینایی: در تصویر انیشتین را دیدید یا مرلین مونرو؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 4 =

دکمه بازگشت به بالا