;
فرهنگ و هنرهنرمندان

خانواده کارا دلوین سوپرمدل نگران سلامت روحی او هستند؛ قدم زدن بدون کفش

بیماری روحی کارا دلوین: کارا دلوین پس از انتشار ویدئویی از حرکت عصبی او با موهای شانه نشده و در حالی که او کفش نپوشیده است باعث نگرانی رسانه ها شد.

این مدل روز دوشنبه 5 سپتامبر در فرودگاه Van Nuys در لس آنجلس مشاهده شد و به نظر می رسید قادر به کنترل حرکات بدن خود نبود، زیرا به شدت خم شده بود و تلوتلو می خورد یا تلفن از دستانش می افتاد.

حتما ببینید: سریال شانتارام با بازی چارلی هونام: چشمان ما دروغ می‌گویند!

در این مطلب فرهنگ و هنر خبر داغی که همین دو سه روز اخیر رسانه ها و مردم را نگران کرده در وب سایت گفتنی به اشتراک می گذاریم.

بیماری روحی کارا دلوین اوت کرده است

بخوانید: جذاب ترین بازیگران کره ای که اعتراف کردند جراحی زیبایی انجام داده اند

کارا دلوین بدون آرایش در لس آنجلس

اخیرا، کارا دلوین در جشنواره مرد سوزان، رویدادی یک هفته‌ای درباره ضد مصرف‌گرایی و بیان شخصی حضور داشت. منابع به روزنامه انگلیسی گفته اند که او در مدت اقامتش غذا نخورده و حمام نکرده است.

بیماری روحی کارا دلوین- بدون کفش

کارا دلوین در ویدیوی گرفته شده توسط پاپاراتزی ها، در حالی که سیگار می کشید با حالت عصبی حرکت می کرد. در همان زمان، اطلاعات از DailyMail حاکی از آن است که او حدود دو ساعت برای پرواز خود تاخیر داشته است.

به نظر می رسد که هواپیمایی که او سوار شده بود هرگز بلند نشد، بنابراین این مدل با وضعیت مشابه فرودگاه را ترک کرد.

او همچنین خاطرنشان کرد که اخیراً دوستانش نسبت به سلامت روان او ابراز نگرانی کرده اند، اما در کنارش افرادی دارد که از او حمایت می کنند و در هر مرحله در کنارش هستند.

در ماه ژوئیه، دلوین مهمان برنامه جیمی فالون بود و در تلاش برای اجرای یک ترفند جادویی، به مجری این برنامه گفت: ” ببینید چگونه دست من میلرزد؟”

بسیاری از مخاطبان اشاره کرده اند که او در طول برنامه اضطراب داشته و مدام دست هایش را به هم می مالیده است.

بیماری روحی کارا دلوین و شباهت او با مادرش

کارا دلوین بعد از آرایش

در واقع، بسیاری توجه دارند که این واقعیت که قبل از تولد کارا، مادرش، پاندورا، به هروئین معتاد بود، برای سلامت روان او تعیین کننده بود. او در مصاحبه قبلی خود گفت:” خواهرانم در کنار من بودند، اما این چیزی بود که به تنهایی باید با آن روبرو می شدم تا خودم را پیدا کنم”.

این مدل آشکارا در مورد مبارزه خود با افسردگی و تلاش خود برای کشف تمایلات جنسی خود صحبت کرده است. همانطور که او فاش کرده بود دوران کودکی او سخت بوده است. او در حالی مضطرب بود که با تشخیص اختلال دوقطبی و بدتر شدن این بیماری در 17 سالگی، مدلینگ حرفه ای را آغاز کرد.

او همچنین قبلا اعتراف کرده بود که برای دنیای رقابت جویانه مدلینگ ساخته نشده و در دوران حرفه ای کاری خود بارها افسردگی شدید را تجربه کرده است.

لینک های مرتبط:

همچنین بخوانید: خبر نامزدی بازیگر هالیوود در 19 سالگی واکنش برانگیز شد!

پشیمانی سوپرمدل از عمل بینی: مرا “خواهر زشت جیجی حدید” صدا می زدند!

اگر نمی دانید چه ببینید این 6 فیلم نتفلیکس را تماشا کنید!

سوال هوش تصویری زامبی: چند زامبی اینجاست؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا