;
فرهنگ و هنرهنرمندان

پشیمانی سوپرمدل از عمل بینی: مرا “خواهر زشت جیجی حدید” صدا می زدند!

عمل زیبایی بلا حدید: اخیراً هیچ کمپین بزرگی برای خانه یا کت واک هفته مد وجود نداشته است که بلا حدید در آن حضور نداشته باشد و این مدل در صدر حوزه کاری خود قرار دارد. با این حال خود او، همانطور که چندین بار در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است، با مشکلات روحی و روانی مواجه است، در حالی که سال ها مقایسه با خواهرش، جیجی حدید، او را از هم جدا کرده بود.

به تازگی این سوپرمدل زیبارو مصاحبه ای افشاگرانه درباره مشکلات و چالش های پیش روی خود انجام داده است،او گفت در ابتدای کارش رسانه ها از اینکه او را «خواهر زشت جیجی حدید» می نامیدند، کوتاهی نکرده اند! مجله گفتنی در این مطلب فرهنگ و هنر به مصاحبه او خواهد پرداخت.

اگر عاشق استایل کره ای هستی: استایل روزانه بلک پینک: با خریدن این چند قلم مثل بلک پینک تیپ بزنید!

عمل زیبایی بلا حدید

عمل زیبایی بلا حدید

عمل زیبایی بلا حدید فقط در رابطه با بینی بوده و بقیه اش شایعه است. در واقع این مدل 25 ساله به جراحی های پلاستیکی که در طول این سال ها به او نسبت داده می شود نیز اشاره کرد و فاش کرد که واقعاً تحت عمل جراحی قرار گرفته است که از آن پشیمان شده است. به طور خاص، بلا حدید اعتراف کرد که در سن 14 سالگی جراحی پلاستیک روی بینی خود انجام داده است، در حالی که امروز آرزو می کند کاش “بینی اجدادی خود را حفظ می کرد”.

” مردم فکر می‌کنند من چهره‌ام را خراب کرده‌ام، زیرا عکسی از سال‌های نوجوانی‌ام در همه جا پخش شده که متورم به نظر می‌رسد. مطمئن هستم که شبیه ۱۳ سالگی‌ام نیستم، نه؟ اما من هرگز از فیلر استفاده نکرده‌ام”

همچنین بخوانید: رازهای بازیگران هالیوود: اعترافات عجیب 10 سلبریتی مشهور

حدید به طور مشخص در مورد این موضوع گفت: من با جراحی بینی خوب و زیبا هستم، اما این تصاویر برای من نیست. هر کسی که فکر می کند چشمانم را صاف کرده ام یا فیلر تزریق کرده ام اشتباه می کند. رسانه ها در شایعه پراکنی قوی هستند. من فقط عمل بینی انجام داده ام که حالا هم از آن پشیمانم چون مشکلی نداشته است”.

عمل زیبایی بلا حدید

“مقایسه با خواهرم مرا افسرده کرده بود”

بخوانید: 6 سلبریتی مشهور که از خالکوبی خود پشیمان هستند!!!

بلا حدید

علاوه بر این، این مدل خاطرنشان کرد که او دارای سندرم فریبنده است و احساس می کند که لیاقت آنچه را که به دست آورده است ندارد.

وی افزود: مردم همیشه حرفی برای گفتن دارند، اما چیزی که باید بگویم این است که من همیشه توسط اطرافیانم دچار سوء تفاهم شده ام.

از طرفی مقایسه با خواهرم جیجی هم باعث می شد روانشناسی هیچ کمکی به من نکند.

همچنین بخوانید: خبر نامزدی بازیگر هالیوود در 19 سالگی واکنش برانگیز شد!

من زشت ترین خواهر بودم. من تاریک ترین خواهر بودم. من به اندازه جیجی خونسرد نبودم و آنقدرها هم اهل برخورد و خوش مشرب نبودم.

اینها واقعاً چیزهایی بود که مردم در مورد من می گفتند و متأسفانه وقتی بارها به شما می گویند، شما واقعاً آنها را باور می کنید. من همیشه تعجب می کنم که چگونه یک دختر با آن کنار آمده است. ناامنی های باورنکردنی، اضطراب، افسردگی، مسائل مربوط به تصور منفی از خود، اختلالات خوردن، نفرت از لمس شدن.

در این فضا چه می کردم و چطور دوام آوردم؟ اما با گذشت سالها بازیگر خوبی شدم. من خندان و بی تفاوت ماسک محکمی زدم. همیشه فکر می کردم چیزی برای اثبات دارم. مردم می توانند هر چیزی در مورد من، نحوه صحبت و رفتارم بگویند. اما در این 7 سال هیچ وقت کاری را از دست نداده ام، کاری را کنسل نکرده ام، هرگز دیر نکرده ام. بلا حدید ادعا کرد که هیچ کس نمی تواند بگوید من سخت کار نمی کنم یا به اندازه کافی خوب نیستم!

لینک های مرتبط:

حتما ببینید: سریال شانتارام با بازی چارلی هونام: چشمان ما دروغ می‌گویند!

معین خواننده معروف ایرانی راز عینک زدنش را فاش کرد

بازیگران و خوانندگان مردی که جراحی زیبایی انجام داده اند

جذاب ترین بازیگران کره ای که اعتراف کردند جراحی زیبایی انجام داده اند

بهترین فیلم های برادران روسو که می‌توانید بعد از «مرد خاکستری» ببینید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا