;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بیوگرافی ایرج ملکی از بازیگری تا انتخابات مجلس + عکس همسرش

بیوگرافی ایرج ملکی: او یکی از چهره های طنز کشورمان است که به زندگی شخصی و معروفیت او به دلیل انتخابات می پردازیم. انتشار تصویری دیگر از تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی این را نشان می دهد که، بعد از بهمن دان که کاندیداتوری خود را طی روزهای گذشته رسانه ای کرد، بازیگر دیگری هم به این عرصه ورود کرده است؛ در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی ایرج ملکی و تصویری از همسر ایرج ملکی را مشاهده کنید. با گفتنی همراه باشید.

بیشتر بخوانید: پسر پانته آ بهرام فرزانه سریال دلدادگان + عکس

بیوگرافی ایرج ملکی

ایرج ملکی متولد 1352 در کرمانشاه است که در عرصه بازیگری و کارگردانی سابقه فعالیت داشته و یک کارمند دولت نیز محسوب می شود. تحصیلات ایرج ملکی در مقطع لیسانس روابط عمومی و مهندسی کامپیوتر و فوق لیسانس علوم ارتباطات از دانشگاه تهران بوده.

بیوگرافی ایرج ملکی2

ازدواج و همسر ایرج ملکی

پس از انتشار عکس تبلیغاتی ایرج ملکی برای انتخابات مجلس 1402، برای برخی از کاربران شناخت همسر او جالب شد و در این بین یکی از تصاویر او در کنار خانمی جوان، اشتباها با عنوان ایرج ملکی و همسرش در برخی از کانال ها منتشر شد درحالیکه عکس منتشر شده، مربوط به همسر ایرج ملکی نبوده و او را در کنار مونا ملکی نشان می دهد که همان مونا ملکی معروف و برادرزاده ایرج ملکی است. اینطور که پیداست، ایرج ملکی هنوز ازدواج نکرده است و جزو بازیگران مرد مجرد محسوب می شود.

این هم جالبه: عکس هایی از قیافه واقعی زلیخا در موزه مصر

بیوگرافی ایرج ملکی1
ایرج ملکی و برادرزاده اش مونا ملکی

ایرج ملکی در برنامه جوکر

یکی از جدیدترین برنامه هایی که ایرج ملکی در آن حضور داشته است، برنامه جوکر احسان علیخانی بود که در نقش زامبی وارد برنامه شد و بعد از این برنامه به نوعی معروفیت خود را مدیون جوکر علیخانی میداند.

ایرج ملکی 5

این هم جالبه: آی جونگ ندیمه دونگی بیرون سریال که بعد از جراحی زیبایی اصلا شناخته نمیشه!

تایید صلاحیت ایرج ملکی برای انتخابات

ایرج ملکی بعد از انتشار خبر دریافت صلاحیتش برای حضور در انتخابات مجلس، ابتدا با واکنش هایی روبرو شد و دوستانش تصور کردند این اقدام او یک شوخی است ولی با شروع تبلیغات رسمی انتخابات مجلس مشخص شد، جدی بودن تصمیم او مشخص شد. ایرج ملکی در حال حاضر یکی از کاندیداهای اصلی کرمانشاه محسوب می شود و در ویدئوهای منتشر شده از او، امیدواری برای پیروزی در انتخابات توسط وی کاملا مشهود است.

 

این مطالب هم جالبه:

تغییر چهره نگار فروزنده پس از 30 سال از سریال دو پنجره + عکس و بیوگرافی

عکس همسر و فرزند کوروش زارعی بازیگر نقش لاوی برادر مهربان یوسف+ بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + سه =

دکمه بازگشت به بالا