;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بیوگرافی سینا سعیدی فر فوتبالیست دهه هشتادی و ازدواج و زندگی شخصی+ عکس

بیوگرافی سینا سعیدی فر (زادهٔ ۲۳ فروردین ۱۳۸۰) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دروازه‌بان بازی می‌کند. ۱۸۵ سانتی متر قد دارد و شماره پیراهن ۹۰ را بر تن می کند.

فوتبال را از دوران کودکی آغاز کرد و در ۱۸ سالگی به آکادمی استقلال راه یافت و هم اکنون در پست دروازبانی برای تیم ملی امید و استقلال به میدان می رود. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی سینا سعیدی فر  را بخوانید و عکس های جدیدش را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

بیوگرافی سینا سعیدی فر

سینا سعیدی فر (Sina Saeidifar) روز ۱۲ آوریل ۲۰۰۱ در شهر تهران به دنیا آمده است و پای تخصصی اش راست پا است. فوتبال خود را از دوران کودکی با پیوستن به آکادمی سایپا تهران آغاز کرد و تا سال ۱۳۹۸ در رده های پایه این تیم عضویت داشت.

بیوگرافی سینا سعیدی فر2

انتقال به آکادمی استقلال

بیوگرافی سینا سعیدی فر: سال ۱۳۹۸ در ۱۸ سالگی مورد توجه استعدادیاب های تیم استقلال تهران قرار گرفت و به آکادمی این تیم ملحق شد و با این تیم ۱ قهرمانی لیگ برتر ایران را کسب کرد. پس از یک سال درخشش در رده جوانان، به تیم اصلی راه یافت و هم اکنون به عنوان دروازبان سوم در این تیم مشغول به بازی است.

اولین بار به تیم ملی نونهالان ایران دعوت شد و هم اکنون در تیم ملی امید ایران حضور دارد.

بیوگرافی سینا سعیدی فر1

خط خوردن از تیم ملی امید

بیوگرافی سینا سعیدی فر: طبق توافق کادر فنی تیم امید با کادر فنی استقلال، قرار بود علیرضا رضایی دروازه بان استقلال در اردوی عراق و رقابت های قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ در ازبکستان، تیم امید را همراهی کند و سینا سعیدی فر، دیگر دروازه بان استقلالی تیم ملی امید، در تهران کنار تیم باشگاهی اش بماند و پس از پایان لیگ برتر به اردوی تیم امید در ازبکستان بپیوندد

اما کادر فنی استقلال به دلیل نیازی که به علیرضا رضایی در ادامه رقابت های لیگ برتر داشت او را در اختیار تیم امید قرار نداد و این در حالیست که کادر فنی تیم امید، به توافقش با باشگاه استقلال عمل کرده بود و سعیدی فر را در اختیار باشگاه استقلال قرار داده بود اما عمل نکردن استقلال به تعهدش موجب خط خوردن سعیدی فر و رضایی از تیم امید شد و تیم ملی امید با دروازه بانان دیگری راهی مسابقات آسیایی شد.

بیوگرافی سینا سعیدی فر3

آرزو در استقلال

بیوگرافی سینا سعیدی فر: از مدیران باشگاه می خواهم که به جوانان فرصت بدهند تا خودمان را ثابت کنیم، هدف این است که به پیراهن شماره یک بزرگسالان استقلال برسم و برای تیم ملی هم افتخار کسب کنم. دوست دارم با استقلال به قهرمانی آسیا برسم و در ستاره سوم سهیم باشم چون تیم ما پتانسیل بالایی دارد.

سید حسین حسینی که دستکش طلای لیگ بیست‌ و یکم را گرفت، فوق‌ العاده بود، آقای بهزاد غلامپور هم خیلی نکات به من یاد داد و برایم کلاس درس بود.

الگوی ایرانی در دروازه ندارم، اما خارج از ایران به سبک مانوئل نویر علاقه دارم و از سبک او الگو می گیرم، چون هوادار بایرن مونیخ نیز هستم. تیم ملی مورد علاقه ام نیز آلمان است و در ایران هم از بچگی استقلالی بودم و اعتقادی به جمله کلیشه ای فوتبال حرفه ای ندارم.

ازدواج

بیوگرافی سینا سعیدی فر: سینا سعیدی فر هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

آرزوی کودکی

تا روزی که باشگاه من را بخواهد در خدمتش هستم، چون از بچگی آرزو داشتم در دروازه تیم استقلال باشم و امیدوارم یک روز این اتفاق رخ دهد.

عملکرد باشگاهی

بیوگرافی سینا سعیدی فر: سینا سعیدی فر دوران خوبی را در پایه‌های‌تیم استقلال تهران سپری کرد و مورد توجه آندره آ استراماچونی سرمربی وقت استقلال قرار گرفت و در نیم فصل لیگ نوزدهم وارد لیست بزرگسالان این تیم شد و پس از حسین پورحمیدی دروازه‌بان سوم استقلال محسوب می‌شد پس از دو فصل حضور در استقلال با مصدومیت سید حسین حسینی و علیرضا رضایی، اولین بازی خود را برای استقلال در تاریخ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ در مقابل نفت مسجدسلیمان در نیمه دوم انجام داد.

سینا در دومین بازی خود برای استقلال در هفته 30ام لیگ برتر 1401-02 در مقابل تراکتورسازی تبریز عملکرد خیره کننده ای داشت و او به اولین گلر متولد دهه ۸۰ تاریخ باشگاه استقلال تبدیل شد که در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و 90 دقیقه بازی کرد.

شمس آذر قزوین

بیوگرافی سینا سعیدی فر: با جذب محمدرضا خالدآبادی توسط جواد نکونام سرمربی وقت استقلال و حضور سید حسین حسینی و علیرضا رضایی که همچنان در فهرست این تیم حضور داشت او تصمیم گرفت از استقلال جدا شود و سر انجام با قرداد قرضی راهی شمس آذر قزوین شد.

نخستین بازی وی در شمس آذر در هفته هجدهم مقابل مس رفسنجان بود که با تساوی بدون گل به اتمام رسید، سعیدی فر در این بازی موفق به ثبت کلین شیت شد.

آمار باشگاهی

تا تاریخ ۹ اسفند ۱۴۰۲

باشگاهفصللیگجام حذفیقاره‌ایدیگرمجموع
دستهبازیگلبازیگلبازیگلبازیگلبازیگل
استقلال۰۲–۱۴۰۱لیگ برتر۲۰۰۰_۰۰۲۰
مجموع استقلال۲۰۰۰_۰۰۲۰
شمس‌آذر۰۳–۱۴۰۲لیگ برتر۱۰۰۰__۱۰
مجموع شمس آذر۱۰۰۰__۱۰
مجموع آمار۳۰۰۰__۳۰

افتخارات

لیگ برتر خلیج فارس(۱): ۰۱–۱۴۰۰
سوپر جام فوتبال ایران(۱): ۱۴۰۱
لیگ برتر امید تهران (۱): ۱۳۹۹

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا