;
فرهنگ و هنرهنرمندان

کاوه آهنگر کودکی دکتر قریب بعد 16 سال + عکس و بیوگرافی

کاوه آهنگر متولد ۱۳۶۹ در تهران، بازیگر می باشد. از کودکی وارد عرصه بازیگری شد و حالا خود را تحصیلکرده دانشگاه کیانوش عیاری معرفی می کند او کنار بازیگری تدریس می کند و آرزویش جایزه اسکار است.

بازی او در نقش کودکی و نوجوانی دکتر قریب در سریال روزگار قریب باعث شهرت او در عرصه هنر شد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی کاوه آهنگر و تصاویری از او و خانواده اش را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: عکس خانوادگی مهران رجبی: همسرش+ دو دختر و یک پسر

سریال روزگار قریب

بیوگرافی کاوه آهنگر

پدرش رضا آهنگر از مدیران تولید و خواهر و مادرش از فعالان عرصه طراحی صحنه بودند و تنها برادرش امید مدتی بازیگر بود و حالا در هلند کارگردانی می کند. پدرش در سال ۱۳۸۰ به علت تومور مغزی فوت کرد.

کاوه آهنگر و مادرش
کاوه آهنگر و مادرش

این هم جالبه: خوشگل شدن سارا و نیکا دوقلوهای سریال پایتخت+ زندگی در سوئد

 برادر علی کوچولو

کاوه بیشتر به اسم برادر علی کوچولو مشهور است که علت آن هم به بازی برادرش امید آهنگر در سریال علی کوچولو به سال ۱۳۶۲ برمی گردد.

کاوه آهنگر و برادرش
کاوه آهنگر و برادرش امید آهنگر معروف به علی کوچولو

 

شروع بازیگری

در سال ۱۳۷۲ وقتی تنها ۳ سال داشت با حمایت پدرش در سریال آپارتمان اولین بار جلوی دوربین رفت تا اینکه با تشویق برادر بزرگترش فعالیت خود را ادامه داد.

این هم جالبه: بازیگر دختری با کفش‌های کتانی بعد از 24 سال با شوهر خواننده اش در آلمان+ عکس

کودکی کاوه آهنگر
کودکی کاوه آهنگر

کاوه سال سال ۱۳۸۱ از ۱۲ سالگی تا ۱۳۸۶ که ۱۷ ساله بود به مدت ۵ سال کودکی و نوجوانی نقش دکتر قریب را در سریال روزگار قریب ایفا کرد. پخش این سریال از سال ۱۳۸۶ او را به شهرت رساند. تجربه ۵ ساله ام کنار کیانوش عیاری در سریال روزگار قریب برایک یک دانشگاه بود و کاملا شکل بازی من را تعییر داد و دیدگاهم را نسبت به هنر عوض کرد.

کاوه آهنگر

دستمزد بالا

پدرم مدیر تولید بود و تمام برنامه‌ های کاری من به‌ عهده او بود اما می‌ دانم نسبت به آن زمان قرارداد های بالایی برای من می‌ بست. شنیدم در سال ۷۷ یکی از قراردادهایم برای یک سریال به نام ساعت سحرآمیز ماهی دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود که قرار داد کمی نبود.

خوشحالم در چند سال دوران کاری ام الان به جایی رسیدم که حداقل ۱۵ هنرجو دارم و به آنها ذره ای از هنر را آموزش می دهم و برای همین حس خوبی دارد. فکر می‌ کنم آرزوها شاید دور یا نزدیک باشند اما دست ‌نیافتنی نیستند.

هر چیز که درون من شکل می ‌گیرد حتما می ‌توانم به آن برسم اما دورترین آرزویم گرفتن اسکار در رشته کارگردانی است و یک زندگی بی‌ حاشیه و امن می باشد.

این هم جالبه: رونمایی مجری کلید اسرار از دختر و همسر جذابش برای اولین بار + عکس

تصاویر کاوه آهنگر بازیگر کودکی دکتر قریب بعد 16 سال

کاوه آهنگر1 کاوه آهنگر2

این هم جالبه: بازیگر نقش ابن ملجم ملعون بعد از 24 سال + عکس و بیوگرافی

کاوه آهنگر3 کاوه آهنگر4

بهترین دوست من

دوستان خیلی زیادی دارم اما بهترین دوست و کسی که تاثیر زیاید بر زندگی من داشته و همیشه همراه من بوده برادرم امید آهنگر است. بهترین منتقد یکدیگر هستیم و هیچ وقت پشت من را خالی نکرده و در تمام مراحل زندگی با من همراه بود و تمام انتخاب های خوب زندگی ام را مدیون او هستم.

بدترین اتفاق زندگی

من هنوز هم شیطنت دارم حتی گاهی به یاد کودکی زنگ خانه ای را می زنم و فرار می کنم، در کودکی هم خیلی این کار را می کردم. خاموش شدن و دیده نشدن بدترین اتفاق برای یک بازیگر است. در هر رشته از هنر که باشید به این وضع دچار می‌ شوید یک دوره هستید و متاسفانه بعد از چندوقت دیگر نیستید و کلا همه شما را فراموش می کنند.

ازدواج

کاوه آهنگر هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

 

این مطالب هم جالبن:

عکس خانوادگی مهدی باقربیگی نوجوان قصه های مجید کنار زن و فرزندانش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا