;
فرهنگ و هنرهنرمندان

هان هه جین سوسانو معلم شد: مگه میشه عاشق همچین معلمی نشد+ تصاویر

سوسانو با نام اصلی هان هه جین، بازیگر ۴۲ سالۀ کره‌ای که بیشتر به خاطر بازی در نقش «سوسانو» در سریال جومونگ شناخته شده است، به تازگی به عنوان مجری در یک برنامۀ تلویزیونی با موضوع تدریس به نوجوانان حضور پیدا کرده است.

عمده معروفیت هان هه جین به خاطر نقش آفرینی در سریال افسانه جمونگ است و در ایران را او را با نام سوسوانو می شناسند، داستان این مجموعه حول موضوع شکست دودمان گوجوسان از امپراتوری هان است. امپراتوری هان با بهره‌گیری از سلاح‌های فولادین در حدود سال ۱۰۸ قبل از میلاد، گوجوسان را شکست داده و مردم این امپراتوری عظیم آواره شده و با بی‌رحمی توسط سواره‌ نظام آهنین قتل‌عام و شکنجه می‌شوند.

برنامۀ «معلم» که طی دو ماه اخیر از یکی از شبکه‌های تلویزیونی کره پخش می‌شد، یک رئالیتی شو با موضوع تدریس به نوجوانان بود. ظاهرا مسئلۀ اضطراب دانش‌آموزان برای گرفتن نمرات بالاتر در مدرسه به یک معضل فراگیر برای خانواده‌های کره‌ای تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: تغییر چهره زیبا بروفه از خانوم آرام متین به خانوم خفن+عکس

تصاویر سوسانو در برنامه معلم

این مطلب هم جالبه: جذابیت باورنکردنی بازیگر نقش کودکی یانگوم در 27 سالگی+ عکس

این مطلب هم جالبه: رقابت دخترهای جذاب سر حبیب لیسانسه ها+ ویدیو

این هم جالبه: زندگی شخصی بازیگر وحید در نون خ + عکس و بیوگرافی

این هم جالبه: تغییر چهره متین ستوده بازیگر نقش ترانه در سریال لیسانسیه ها | این واقعاً اون نیست!

به همین خاطر بسیاری از آن‌ها با صرف هزینه‌های زیاد به سراغ موسسات آموزشی مختلف و معلمان خصوصی معروف می‌روند. گرفتن نمرات بالاتر در دوره‌های مقدماتی، یک شرط ضروری برای رفتن به دبیرستان‌های بهتر و در نتیجه شرایط تحصیلی و شغلی بهتر در آینده است.

برنامۀ «معلم» با توجه به همین پیش‌زمینۀ اجتماعی ساخته شده. در این برنامه سه مجری حضور دارند که یکی از آن‌ها هان هه جین است. به علاوه برخی از معروف‌ترین معلم‌های خصوصی کره‌ای نیز با این برنامه همکاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: تصاویر دختر تبلیغ داروگر بعد ۳۰ سال در فرانسه!

درباره برنامه معلم

در هر قسمت از برنامه یک دانش‌آموز که دارای مشکل تحصیلی است به همراه پدر و مادرش در برنامه حاضر می‌شود و معلم‌ها تلاش می‌کنند تا او را برای امتحاناتی که در پیش دارد آماده کنند.

این برنامه علاوه بر جنبۀ آموزشی، درست مثل هر رئالیتی‌شوی دیگری، یک جنبۀ سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز برای مخاطب دارد. اینکه کدام معلم می‌تواند سطح تحصیلی دانش‌آموزش را بهتر ارتقا بدهد یا کدام دانش‌آموز بهتر می‌تواند بر مشکلات تحصیلی‌اش غلبه کند، عنصر اصلی جذابیت در این برنامه است.

حضور ستاره‌های تلویزیونی مثل هان هه جین و واکنش‌های آن‌ها هم عامل دیگری است که به جذابیت این برنامه افزوده است. از این جهت این برنامه با اینکه محتوایی کاملا متمرکز بر آموزش دارد، شبیه یک مسابقۀ خوانندگی یا استعدادیابی نیز هست.

این مطلب هم جالبه: سارا روستاپور خاله سارای برنامه کودک در 42 سالگی+ عکس های جدید

بیوگرافی هان هی جین در یک نگاه

هان هه-جین (کره‌ای: 한혜진; زادهٔ ۲۷ اکتبر ۱۹۸۱) بازیگر اهل کره جنوبی است. از جمله نقش‌های برجسته او می‌توان به ایفای نقش بانو سوسانو در افسانه جومونگ اشاره کرد. وی تحصیلکرده موسسه هنری سئول در رشته سینما می باشد که از ۲۱ سالگی بازیگری را شروع کرد تا اینکه در ۲۵ سالگی با نقش سوسانو جومونگ مشهور شد.

او ۱۷۸ سانتی متر قد و ۴۹ کیلوگرم وزن دارد. وی در سال ۱۳۶۰ در شهر دامیانگ کره جنوبی بزرگ شد و یک برادر و دو خواهر داشت که برادرش در سال ۲۰۱۰ وقتی ۳۱ ساله بود درگذشت.

سوسانو 7

این هم جالبه: عکس های دختر و داماد بانو چوئی جواهری در قصر

هان‌های‌جین اولین بار سال ۲۰۰۱ وقتی ۲۰ ساله بود با فیلم کوتاه Magic Thumping از کلاس های هنری برای بازیگری در جلوی دوربین دعوت شد. او سال ۲۰۰۲ با سریال ۴ قسمتی دوستان که اولین محصول مشترک کشور کره جنوبی و ژاپن بود ایفای نقش کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

هان های جین سال ۲۰۰۶ در ۲۵ سالگی بازی درخشانی در سریال تاریخی جومونگ ایفا کرد که شهرت زیادی برایش در کره و همچنین در ایران به ارمغان آورد.

هان های جین از سال ۲۰۰۳ با Yoo Na-ul خواننده کره ای وارد رابطه عاشقانه اش شد و به مدت ۹ سال با هم زندگی کردند که در نهایت بدون ازدواج از هم جدا شدند.

سوسانو بعد از جدایی از عشق خود سال ۲۰۱۳ در ۳۲ سالگی با کی سونگ یونگ بازیکن و کاپیتان تیم ملی فوتبال کره جنوی ازدواج کرد.

ثمره این یک دختر متولد ۱۳ سپاتمبر ۲۰۱۵ می باشد و در حال حاضر بخاطر حضور کی سونگ یونگ در تیم نیوکاسل یواتید در انگلستان زندگی می کنند.

هان-های-جین-7

فیلم های هان هی جین

سالعنوانکاراکترشبکه
۲۰۰۲دوستانپارک هه جینتی بی اس
رمانیون جی سوام‌بی‌سی
هیون جونگ را دوست دارمهوانگ جو یونام‌بی‌سی
بازرس پارک مون سوسو هوا ریونام‌بی‌سی
۲۰۰۳یک درصد از همه چیزیو هیون جینام‌بی‌سی
۲۰۰۴بازار جدید انسانیجانگ یون هیکی‌بی‌اس۲
تو یک ستاره ایها این کیونگنُوِل
۲۰۰۵قوی باش گوم سوننا گوم سونام‌بی‌سی
۲۰۰۶افسانه جومونگسوسانوام‌بی‌سی
۲۰۰۸طعم شرابلی وو جواس‌بی‌اس
۲۰۱۰شفا خانه جهانییو سوک راناس‌بی‌اس
۲۰۱۱پرندگان خارزارسو جونگ اونکی بی اس
۲۰۱۲سندروملی هی جوجی‌تی‌بی‌سی
۲۰۱۳حرفی از ته دلنا اون جیناس‌بی‌اس
۲۰۱۶پزشکانجو سو جیاس‌بی‌اس
۲۰۱۸بیا غروب را تماشا کنیمنام هیون جوام‌بی‌سی
۲۰۲۰مادرانهان جونگ اونتی‌وی‌ان
۲۰۲۳وکیل طلاق شینلی سو جینجی‌تی‌بی‌سی

 

عکس سوسانو در جومونگ

سوسانو

سوسانو 8

 

این مطالب هم جالبه:

عکس های مراسم عقد احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی با زن جذابش+ بیوگرافی

عرفان برزین بازیگر عرشیا در سریال شمعدونی بدنساز شد!

نوشته های مشابه

16 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 19 =

دکمه بازگشت به بالا