;
سینمافرهنگ و هنر

10 فیلم مورد انتظار 2024 مشخص شد+ از ددپول تا انیمه ارباب حلقه ها!

10 فیلم مورد انتظار 2024: کمتر کسی از علاقه مندان دنیای سینما را پیدا می کنید که 3 گانه ارباب حلقه ها یا هابیت را ندیده باشد، این اثرات فاخر ساخته پیتر جکسون می باشد که چشم علاقه مندان دنیای تالکین را به خود خیره کرد.

حال می توان گفت سال 2024 یکی از بهترین سال های اخیر برای علاقه مندان سری ارباب حلقه ها می باشد، که می توانند اثر محبود خود را نه به صورت فیلم بلکه به صورت انیمه مشاهده کنند. این اثر نیز جزو 10 فیلم مورد انتظار 2024 قرار گرفته است.

10 فیلم مورد انتظار 2024

شرکت فاندانگو که در زمینه فروش بلیط سینما فعالیت دارد، یک نظر‌سنجی برگزار کرده و از ۸۰۰۰ نفر از کاربران خود در رابطه با مورد‌انتظار‌ترین فیلم‌های ۲۰۲۴ پرسیده است. به این واسطه مشخص شده که دنبال‌کنندگان سینما و علاقه‌مندان فیلم‌ها بیشتر از همه منتظر ددپول ۳ هستند. رتبه‌های دوم تا پنجم این لیست را Dune: Part Two ،Ghostbusters: Frozen Empire ،Beetlejuice ۲ و Venom ۳ در اختیار دارند. انیمیشن‌های Despicable ۴ و Inside Out ۲ در جایگاه ششم و هفتم و انیمه سینمایی Lord of The Rings: The War of The Rohirrim در رتبه هشتم قرار گرفته‌اند. دو رتبه نهم و دهم لیست فاندانگو را فیلم‌های Gladiator ۲ و A Quite Place: Day One اشغال کرده‌اند.

10 فیلم مورد انتظار 2024 عکس شماره 1

انیمه سینمایی Lord of The Rings که توسط استودیو Sola Entertainment (سازنده انیمه Ninja Kamui) و با همکاری شرکت برادران وارنر ساخته شده، قصد دارد دنیای ارباب حلقه ها را گسترش داده و مخاطبان را با کاراکتر‌های تازه‌ای از جهان خلق شده به دست جی آر آر تالکین آشنا کند. محوریت اصلی انیمه Lord of The Rings: The War of The Rohirrim شخصیت هلم همرهند، پادشاه روهان بوده و صدها سال قبل از سه‌گانه ارباب حلقه ها را به تصویر می‌کشد. با وجود چندین مرحله تاخیر، قرار است این اثر در تاریخ ۲۳ آذر ۱۴۰۳ (۱۳ دسامبر ۲۰۲۴) اکران شود.

ددپول با صدرنشین بودن در این لیست نشان داد که نوز طرفداران فیلم های ابرقهرمانی مارول حتی با روند نزولی و کیفیتی فیلم های مارول به این فیلم و مخصوصا شخصیت ددپول امید دارند تا بتواند روزهای بدشان را بپوشاند.

شما منتظر کدام فیلم یا انیمیشن هستید؟ برایمان کامنت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا