;
سرگرمی

کدام انگشت شبیه انگشت شماست؟ با این تست روحیه خود را بشناسید

تست شخصیت شکل انگشت: در سرگرمی امروز دریابید که کدام شکل انگشت با دست شما مطابقت دارد تا در مورد شخصیت خود بیشتر بدانید. کدام انگشت شبیه انگشت شماست؟ به سوال تست پاسخ دهید و چیزی در مورد روح خود بیابید.
تست‌های روان‌شناختی نه تنها به ما کمک می‌کنند تا حواسمان را پرت کنیم، بلکه به ویژگی‌های مختلف خود اجازه می‌دهیم تا جنبه‌هایی از خودمان را به ما نشان دهند.

 

این تست را حتما امتحان کن: با این تصویر میزان مهربانی ات را بسنج: از نظر بقیه مهربانی یا بدجنس؟!

 

این تست هم جالبه: این تست را انجام دهید تا بفهمید رویاپرداز و جاه طلبید یا قانع؟!

این بار گفتنی قصد دارد چیزی در مورد شخصیت شما فاش کند که شاید نمی دانستید. و این فقط با شکل انگشتان شما ممکن است. شما فقط 3 گزینه ممکن دارید، پس آماده باشید، توجه کنید و بعدا پاسخ ها را بررسی کنید.

به دستان خود توجه ویژه ای داشته باشید، آنها را با جزئیات تجزیه و تحلیل کنید و به یاد داشته باشید که شما فقط 3 احتمال دارید، بنابراین به شکل انگشتان خود خوب نگاه کنید. برای این که بیشتر در مورد شخصیت خود بدانید، باید به ما بگویید که کدام یک بیشتر شبیه عکس موجود است.

تست شخصیت شکل انگشت

پاسخ ها تست شخصیت شکل انگشت

انگشت A

شما عموماً به نظر دیگران فردی قوی و انعطاف پذیر هستید. شما مستقل هستید و دوست ندارید احساسات خود را نشان دهید، اما واقعا حساس و احساساتی هستید. فردی صادق، منصف و دارای قلبی بزرگ هستید.

همچنین ببینید: چیستان: آن چیست که بالا می رود و هرگز پایین نمی آید؟

انگشت B

شما خلاق هستید، قلبا وفادار هستید و زمانی که خود را به کسی بسپارید، سعی می کنید هرگز او را ناامید نکنید و تمام توجه خود را به او معطوف کنید. شما به کاری که انجام می دهیدپایبند هستید. بنابراین، هنگامی که تصمیم می گیرید، تا زمانی که به هدف خود نرسیده اید، هرگز آرام نمی گیرید. اغلب می ترسید که دیگران به شما صدمه بزنند.

انگشت C

شما به راحتی می توانید هر چیزی را که آزارتان می دهد فراموش کنید. به پذیرش چالش ها عادت ندارید و از موقعیت هایی که شما را از منطقه امن خارج می کند، حساس هستید. به عقاید دیگران احترام می گذارید و آماده درونی کردن آن ها هستید. بنابراین حساس هستید و قبل از صدمه زدن به دیگران بارها فکر می کنید.

اگر دوست دارید نزدیکان و اطرافیان خود را نیز بهتر بشناسید، فراموش نکنید که مقالات ما را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

لینک های مرتبط:

تو چه جغدی هستی؟ در این تست شخصیت به اسراری شگفت انگیز پی می برید

شناخت آدم ها در یک نگاه: عکس پروفایل شما همه چیز را درباره تان لو می دهد!

بگو اول چی دیدی تا بفهمی چه چیزی بیش تر از همه آزارت می ده و ازش وحشت داری؟!

درختی را انتخاب کنید تا بفهمید کدام احساس بر شما غالب است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا