;
فرهنگ و هنرهنرمندان

شبنم مقدمی از خودکشی تا بازیگری+ تصاویر جدید در کنار برادر و شوهر

شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون کشومان 3 فروردین ماه سال 1351 در تهران متولد شد. این بانوی هنرمند دارای مدرک تحصیلی لیسانس ادبیات است و به دلیل علاقه به رشته بازیگری دوره های آن را در آموزشگاه آزاد زیر نظر امین تارخ گذرانده است. در ادامه در بخش فرهنگ و هنر گفتنی با این بازیگر بیشتر آشنا می شوید.

ازدواج شبنم مقدمی

شبنم مقدمی در سال 1384 با علیرضا آرا متولد 1354 ازدواج کرد. همسر شبنم مقدمی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون است. این زوج هنری در چند فیلم و سریال با یکدیگر همکاری کرده اند.

جالب است ببینید: مراد یالنیز در سریال ترکی حلالم کن رو یادته؟ الان چقدر خوشتیپ شده + عکس

شبنم مقدمی و شوهرش

این مطلب هم جالبه: ارسطو نوابی پسر الهام چرخنده آبروی مادرش را در اینستاگرام برد+عکس

شبنم مقدمی و برادرش
شبنم مقدمی و برادرش
شبنم مقدمی و مادرش
شبنم مقدمی و مادرش

ماجرای خودکشی شبنم مقدمی

شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه “دوشات” از شرایط سخت زندگی و ماجرای خودکشی خود حرف زد.

شبنم مقدمی که در طول زندگیش به فکر خودکشی افتاده، به سمت دریاچه سد کرج رفته و می‌خواسته خودش را از بالا به درون آب پرتاب کند. او در مصاحبه ای در دوشات ماجرای خودکشی خود را این طور بازگو می کند: “اگر فرض کنیم اون اتفاق افتاده که من یک جایی اینجوری بازگوش کنم و دیگرانی به زوایای زندگیشون بیشتر و بهتر نگاه کنن، خداوندا چه باید بکنم و بله! در اون لحظه من گفتم.

طرفداران جومونگ ببینید: عکس های جذاب بانو هیآپ سریال جومونگ: باورت نمیشه بچه اش دو برابر خودش باشه!

من واقعا از اون بالا نگاه می‌کردم و فکر می‌کردم خوب وقتی که میفتم توی آب اول سرما کجاهای بدن رو می گیره، قلبم ابتدا یخ می‌زنه یا مغزم. و به همه این ها در اون لحظه داشتم فکر می‌کردم.

در اون که اونجا ایستاده بودم با نگاه خام شبنم با نگاه متوقعی که از جهان داشتم، داشتم به زندگیم نگاه می‌کردم. واقعیت این که خیلی تو تنگنا بودم، کسی رو نداشتم که بهم کمکم کنه. تمام سال های جوانی و نوجوانیم رو کرج بودم، یه دختری از شهرستان بلند شده بود اومده بود و می‌گفت می خوام تئاتر کار کنم، می‌خوام بازیگر تئاتر بشم و در واقع به تئاتر هم فکر می‌کردم.

بعدش اومد گفت من می‌خوام مثلا من چرا سینما نه؟!! داستان خودکشی من بعد از فیلم هامون اتفاق افتاد، روح آقای مهرجویی شاد. خوب در اون لحظه فکر کردم که خوب دیگه راهی نیست. من نه اونی شدم که خودم می‌خواستم و نه اونی شدم که خانواده ام می‌خواستن. و من یه دختر که خیلی ازم توقعا می‌رفت. همون، بذار مامانم دیگه از همکاراش خجالت نکشه که من دکتر نشدم.”

او همچنان گفت: “نمی خوام بگم من آدم ویژه ای هستم، نه! ولی رفتاری با هستی کرده بودم، به موقعش هستی دست من رو گرفت. خداوند شونه من رو گرفت و پس کشید. ببین همه ما به یه گونه ای از نیروهای معنوی اعتقاد داریم، لایعقل من فکر می‌کنم بدون اونا پشتم خیلی خالیه.

من یاد گرفتم از کودکیم که اگر سعی کنم بد نباشم، اگر دست گیر باشم، اگر صبور باشم می تونم توقع داشته باشم که می‌تونم در لحظه تنگنا و در لحظه سختی خدا دستم رو می‌گیره.”

این مطلب هم جالبه: چهره واقعی آخناتون و همسرانش در سریال یوزارسیف+ عکس

ورود شبنم مقدمی به عرصه بازیگری

شبنم مقدمی2

شبنم مقدمی در سال 1377 با اجرای نمایش خانه کاغذی فعالیت خود را در رادیو آغاز کرد و بعد از آن در برنامه هایی مانند هفت شنبه، خط خطیم، کبوتری ناگهان و هفت ترانه را اجرا کرد. این هنرمند به موازات اجرا در برنامه های رادیویی فعالیت بازیگری را با فیلم زخمی ساخته کامران قدکچیان در سال 1377 آغاز کرد.

فعالیت های شبنم مقدمی

شبنم مقدمی در زمینه های مختلف بازیگری، فیلمنامه نویسی و شعر فعالیت کرده است و تجربه بازی در تئاتر، فیلم سینمایی و سریال های بسیاری را دارد.

برایتان جالب خواهد بود

جدیدترین عکس الهام چرخنده در کنار شوهر و مادرشوهر عراقیش

چهره جدید مرجان محتشم خانوم کوچیک پس از باران در ۵۳ سالگی

تغییرات هدیه تهرانی از گذشته تا امروز+ تصاویر

زهره حمیدی از ازدواج در سن 16 سالگی تا بازیگری و سرطان

سرنوشت بازیگران سریال پزشک دهکده بعد از 30 سال+ عکس

نانسی عجرم خواننده لبنانی با لباس قرمز در قلب عربستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا