;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تصاویر جدید لیلی دختر تاجیک در چشم باد بعد از 15 سال

تصاویر جدید ستاره صفرآوه: ستاره صفرآوه متولد 1359 در دوشنبه ، بازیگر ، مجری و روزنامه نگار اهل تاجیکستان است. از رشته خبرنگاری دانشگاه صدا و سیمای تاجیکستان در مقطع لیسانس فارغ التحصیل شده و مسلط به زبان های انگلیسی ، فارسی و روسی می باشد. با معرفی هنرمندان از بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: عکس های عروسی دختر واقعی سعید آقاخانی! آقا داماد کیه؟

تصاویر جدید ستاره صفرآوه

تصاویر جدید ستاره صفرآوه 1 تصاویر جدید ستاره صفرآوه

این هم جالبه: بازیگر نقش ثریا در انتهای شب؛ زن زندگی خراب کن+ عکس های بیرون سریالش!

تصاویر جدید ستاره صفرآوه 3 تصاویر جدید ستاره صفرآوه 2

خانواده هنری

بیوگرافی ستاره صفر آوه، ما یک خانواده 6 نفره شامل پدر، مادر و چهار خواهر و برادر هستیم، برادرم «وطن» در سریال در چشم باد نقش افسر روس را بازی کرد. یکی از خواهرانم هم تحصیلکرده مسکو روسیه بوده و آنجا تجربه بازیگری هم دارد.

من از کودکی به بازیگری علاقمند بودم اما در تاجیکستان به سبب های زیاد، سینمای وطنی نداریم و من نمی توانستم آرزویم را برآورده کنم. در دانشگاه رشته سینما نداشتیم به همین دلیل کارگردانی خبرنگاری خواندم.

ماجرای بازیگر شدن

بیوگرافی ستاره صفر آوه، یک روز شنیدم که کارگردان ایرانی به همراه فیلمبردارش به تاجیکستان آمده است تا در کشورمان یک خانم بازیگر را برای آفریدن نقش در تلویزیون انتخاب کند. خیلی خوشحال شدم و به پدرم گفتم که می شود من هم بروم و سرنوشتم را انتخاب کنم؟! پدرم گفت برو، ایران کشور خوبی است و شاید تقدیر تو همین باشد.

با نگرانی و ترس زیاد برای تست به دیدار آقای جوزانی (کارگردان) رفتم ، زمانی که وارد اتاق شدم رئیس سینما و شاعر کلان فارسی گوی تاجیکستان هم نشسته بودند.آنقدر ترسیده بود که پایم می لرزید، فکر کنم آقای مسعود جعفری جوزانی زود فهمید و به من گفت بفرمائید بنشینید. بعد از چند سوال و جواب و یک تستی ویدیوی که آقای طاهری از من گرفتند ، کار تمام شد تا اینکه یک روز تماس گرفتند و گفتند قبول شدم.

از فارسی تا روسی

در ادامه بیوگرافی ستاره صفر آوه گفت، شخصیت «لیلی» را من بازی کردم، در آغاز خواندن فیلمنامه برایم مشکل بود چون فارسی را سخت می خواندم. آقای احمد رمضان زاده و شهربانو بهرامیه فیلمنامه را به فارسی برای می خواندند و من هم آن را با الفبای روسی می نوشتم ، بنظرم این فیلمنامه یک شاهکار بود. بعد از مدتی توانستم خودم فارسی را بخوانم و 2/5 سال در فیلمبرداری این سریال در ایران بودم.

 

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + ده =

دکمه بازگشت به بالا