;
فرهنگ و هنرسینما

تصویر خادمان سایرون ارباب تاریکی در فصل دوم The Rings of Power

تصویر خادمان سایرون ارباب تاریکی: تصویری از فصل دوم سریال مورد انتظار و حماسی The Rings of Power منتشر شده که نیروهای تاریکی و وحشتناک سائورون را نمایش داده است. با معرفی آثار سینما از بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

تصویر خادمان سایرون ارباب تاریکی

به نقل از گیمفا، می‌دانیم که در جریان وقایع فصل دوم مجموعه تلویزیونی مورد انتظار و حماسی The Lord of the Rings: The Rings of Power رویارویی نیروهای خیر و شر در دوره دوم سرزمین میانه به اوج خود خواهد رسید؛ جایی که سائورون برای پیشبرد اهداف شرورانه و خبیثش دست به کار شده و نه تنها ظاهر یک الف زیبا به نام آناتار را به خود گرفته و به سراغ نیروهای روشنایی رفته تا میان آن‌ها اختلاف راه اندازد، بلکه در صفوف ارتشش نیروهای جدیدی را نیز اضافه خواهد کرد که می‌تواند بعضاً وحشتناک و دلهره‌آور جلوه نمایند.

تصویر خادمان سایرون ارباب تاریکی 1

خادم و فرمانده جنگی سابق موروگوث برای پیروزی تاریکی بر روشنایی دست به انجام هر کاری خواهد زد و به همین منظور نیز موجودات اهریمنی مرگبار جدیدی را روانه سرزمین میانه می‌کند که به تازگی تصویر یکی از آن‌ها منتشر شده و حسابی هیجان انگیز جلوه پیدا کرده است. به لطف تازه‌ترین تصویر منتشر شده از سوی مجله امپایر می‌توانیم ظاهر یکی از نیروهای مخوف ارتش سائورون را شاهد باشیم که در اصل ارواح اهریمنی بوده که در سراسر سرزمین میانه رها شده و مردم را به ترس و وحشت دچار می‌کنند. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده نمایید.

شاید برای شما جالب باشد تا بدانید که حضور این موجودات برای نخستین‌بار از زمان خلق‌شان در کتاب‌های تالکین رقم خورده و پیتر جکسون در ۳گانه‌های سینمایی افسانه‌ای خود از نمایش آن‌ها امتناع کرده بود. باید صبر کرد و دید که الف‌ها، انسان‌ها و دوارف‌ها چگونه با این تهدید جدید دست و پنجه نرم خواهند کرد.

تصویر خادمان سایرون ارباب تاریکی 2

فصل دوم The Lord of the Rings: The Rings برای پخش در تاریخ ۲۹ اوت (۸ شهریور) برنامه ریزی شده است.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا