;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تغییر شدید لیلا برخورداری بازیگر کبری در سریال خواب و بیدار که خیلی خوشگله+ عکس و بیوگرافی

لیلا برخورداری سال 1380 وقتی 23 ساله بود برای بازی در نقش کبری در سریال خواب و بیدار دعوت شد و با نقش یک دختر عقب مانده به شدت درخشید. خودش می گوید: من در کلاس های آقای فخیم زاده شرکت کرده بود و با توجه به شناختی که ایشان از من داشتند نقش کبری را به من پیشنهاد کردند. در ادامه تصاویری جدید از او را ببینید. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: مانی نوری بازیگر قصه های تا به تا 34 ساله شد+ عکس

پیشنهاد میشه ببینید: شبنم مقدمی از خودکشی تا بازیگری+ تصاویر جدید در کنار برادر و شوهر

بیوگرافی لیلا برخورداری بازیگر نقش کبری در خواب و بیدار

لیلا برخورداری متولد 20 اردیبهشت 1357 در تهران، بازیگر است. فارغ االتحصیل رشته لیسانس رشته بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است؛ دو خواهر و دوبرادر دارد، و خودش فرزند سوم خانواده است.

لیلا برخورداری در شهرستان ملایر استان همدان به دنیا آمد ، فرزند سوم خانواده است و دو خواهر و دو برادر دارد ، پدرش اهل روستای کهکدان شهرستان بروجورد لرستان است. در سال 1376 وقتی 19 ساله بود در انجمن سینمای جوان ، دوره های بازیگری را گذراند و از همین سال با نمایش «گیس گلابتون» بروی صحنه رفت .

اولین نقش لیلا برخورداری

بعد از ۱۳ کار تئاتری سال ۱۳۷۹ با سریال «همسفر» به کارگردانی قاسم جعفری در کنار چهره هایی چون امین زندگان و فریبا متخصص بازی در جلوی دوربین رفت تجربه کرد. ایشان یکسال بعد در مجموعه «جوانی» و «دوران سرکشی» حضور داشتند.

شهرت لیلا برخورداری با خواب و بیدار

لیلا برخورداری سال ۱۳۸۰ وقتی ۲۳ ساله بود برای بازی در سریال «خواب و بیدار» فخیم زاده دعوت شد و با نقش «کبری» دختر عقب مانده به شدت خوش درخشید. خودش می گوید: من در کلاس های آقای فخیم زاده شرکت کرده بود و با توجه به شناختی که ایشان از من داشتند نقش کبری را به من پیشنهاد کردند

همکاری خانم لیلا برخورداری با مهدی فخیم زاده سال ۱۳۸۴ در سریال «حس سوم»، سال ۱۳۸۶ در سریال «بی صدا فریاد کن» و سال ۱۳۸۹ در سریال «ساختمان ۸۵» نیز ادامه یافت

ناموفق در سینما

ایشان سال ۱۳۸۷ در فیلم سینمایی «نظام از راست وارد» بازی کرد اما مجوز اکران نگرفت سپس سال ۱۳۹۱ در فیلم «تبسم گرگ» بازی داشت که آن نیز در شبکه خانگی توزیع شد در نهایت تنها تجربه بازیگریش در سینما بازی در فیلم «کوتاه مثل زندگی» به کارگردانی شهره سلطانی بود.

علاقه مندی ها

همه نقش هایم را دوست دارم و با آنها ارتباط برقرار می کنم ، در حال حاضر دوست دارم گزیده کار کنم و خودم از قبل با نقشم عجین شوم. از بین کارهایم در حال حاضر نقش کبری در خواب و بیدار برایم از جایگاه ویژه ای برخوردار است در سریال بی صدا فریاد کن هم نقشی که داشتم کاراکتر خاصی داشت.

تمرین کاراته

وقتی نوجوان بودم به همراه خواهرم برای آموزش کاراته به باشگاه می رفتم ، اتفاقا در این مسیر هم موفق عمل کردم و توانستم ظرف مدت کوتاهی کمربند قرمز بگیرم. اما مادرم با این ورزش مخالف بود چرا که حس می کرد کاراته خشن تر از آن است که یک دختر بخواهد به آن بپردازد به همین خاطر این رشته را نیمه کاره رها کردم.

علاقه به یوگا

در کنار ورزش های مختلفی که انجام می دهم ، علاقه زیادی به مدیتیشن و یوگا دارم و در روز حدود بیست تا سی دقیقه را صرف این کار می کنم. این موضوع باعث می شود که تمرکز بیشتر را در زندگی برای انجام کارهای مختلف به دست بیاورم و بتوانم با آرامش به کارهای مختلفم بپردازم.

سرگرمی با مطالعه و پیاده روی

اوقات فراغت من به مطالعه ، تماشای فیلم و ورزش می گذرد، یکی از تفریحات مستمر من پیاده روی است، پیاده روی و دویدن را خیلی دوست دارم. کوهنوردی و دوچرخه سواری هم انجام می دهم اما بیشترین تاکید من همان پیاده روی است.

لیلا برخورداری در سریال ها

  1. بازی نقاب‌ ها – ۱۳۹۷
  2. سرزمین کهن – ۱۳۹۵
  3. سالهای ابری – ۱۳۹۳
  4. خط – ۱۳۹۳
  5. ساختمان ۸۵ – ۱۳۸۹
  6. کلانتر ۳ – ۱۳۸۸
  7. روزهای زیبا – ۱۳۸۷
  8. بی صدا فریاد کن – ۱۳۸۶
  9. کلانتر ۲ – ۱۳۸۴
  10.  حس سوم – ۱۳۸۴
  11. فصل زرد – ۱۳۸۳
  12. جوانی – ۱۳۸۱
  13. همسفر – ۱۳۸۱
  14. خواب و بیدار – ۱۳۸۱
  15. دوران سرکشی – ۱۳۸۰

لیلا برخورداری در سینما

  1. نظام از راست – ۱۳۸۷
  2. تبسم گرگ – ۱۳۹۱
  3. كوتاه مثل زندگی – ۱۳۹۵

 

 

برایتان جالب خواهد بود

عکس شوهرهای سحر قریشی بازیگر سریال دلنوازان از گذشته تا امروز!

خانواده جذاب ساعد سهیلی: بهش نمیاد پسرای اینقدری داشته باشه!

بازیگران سریال دلنوازان بعد از گذشت 13 سال این شکلی شده اند!+ عکس

سمانه پاکدل بازیگر مهتاب در سریال دلنوازان با پدر شوهر آخوندش+ عکس

حدیث میر امینی روشنک سریال دلنوازان بیرون سریال چه شوهر و بچه ای داره!+ عکس

مرجان محتشم خانوم کوچیک پس از باران بعد 20 سال همچنان زیبا، با کی ازدواج کرده؟

نیلوفر پارسا بازیگر سریال آوای باران در کنار مادر جوانش که انگار با هم خواهرن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا