;
فرهنگ و هنرهنرمندان

آرکان هدایت کننده مست بالن در سریال پایتخت 5 و نسبتش با فوتبالیست معروف + عکس

آرکان در سریال پایتخت: در سریال پایتخت 5 مشاهده کردیم که خانواده نقی معمولی سوار بالن شدند اما روی اشتباه آرکان، هدایت کننده ترکیه ای، بالن سقوط کرد. شاید برای تان جالب باشد که بدانید آرکان سریال پایتخت، پدر همسر یک فوتبالیست مشهور است. با بخش فرهنگ و هنر مجله گفتنی  از سری مطالب هنرمندان همراه باشید.

این هم جالبه: همسر عادل فردوسی پور کیه؟+ عکس های خانوادگی و بیوگرافی

آرکان در سریال پایتخت کیست

سریال پایتخت در قسمت 12 که پایتختی ها سوار بالن شدند فردی به عنوان راهنما و آشنا با زبان ترکیه ای همراه آنها بود که بعدها مشخص شد پدر همسر مهدی رحمتی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران است.

سید مهدی رحمتی
سید مهدی رحمتی و پسرانش

سید جلال پدر همسر سید مهدی رحمتی است که به دلیل سال ها زندگی در ترکیه تسلط خوبی به زبان این کشور دارد.

زمانی که محسن تنابنده از دوستانش می خواهد فردی را پیدا کنند تا نقش آرکان را بازی کند، امیر نوری به محسن تنابنده اطلاع می دهد که پدر همسر مهدی رحمتی روی زبان ترکیه تسلط دارد و تنابنده و مهرانفر که ارتباط خوبی با رحمتی دارند، این پیشنهاد را مطرح می کنند و سید جلال بازیگر نقش آرکان می شود.

آرکان در سریال پایتخت 1

داستان پایتخت 5

ارسطو که از خرید اتومبیل جدیدش در پوست خود نمی‌گنجد، نقی و خانواده اش را برای سورچرانی به گردش می‌برد، اما در میانهٔ راه ماشین چپ می‌کند و در رودخانه می‌افتد. در این سانحه خانوادهٔ نقی معمولی صدمات شدیدی می‌بینند و همین موضوع باعث قطع رابطه نقی با پسر خاله اش ارسطو می‌شود. او برای عوض شدن روحیهٔ خانواده پس از این حادثه، آن‌ها را به ترکیه می‌برد. در میانهٔ راه، نقی با ارسطو روبرو می‌شود و درگیری لفظی میان این دو رخ می‌دهد، اما پس از آن با هم آشتی می‌کنند. آن‌ها در کشور ترکیه سوار بر بالن می‌شوند. مسئول هدایت بالن بر اثر مصرف مشروبات الکلی سکته کرده و منجر به مرگش می‌شود. سپس بالن آن‌ها را به سمت سوریه و جبههٔ داعش می‌برد. خانوادهٔ نقی با داعشی پیشین به نام الیزابت آشنا می‌شوند و از طریق وی می‌فهمند که در سوریه هستند. سپس برای نجات خود به سمت لاذقیه می‌روند. آن‌ها به شهر لاذقیه رسیده و به کارخانهٔ متروکه‌ای می‌روند. در آنجا با عده‌ای داعشی روبرو می‌شوند. خانوادهٔ نقی توسط این افراد گروگان گرفته می‌شوند اما سرانجام پس از نبرد با داعشی‌ها و کشتن آن‌ها، به کمک ارتش سوریه و مدافعان حرم سوار هلیکوپتر می‌شوند و نجات پیدا می‌کنند.

 

این هم جالبن:

بازیگر نقش سمندون کابوس بچه های دهه شصت کی بود+ عکس و بیوگرافی

الیزابت بازیگر انگلیسی پایتخت 5 و دکوراسیون بودایی منزلش + عکس

کلیپ رقص احمد مهران فر و تماشای شبنم مقدمی | چه قری میده ارسطو پایتخت!

زندگی شخصی محسن قرائتی مجری برنامه درس هایی از قرآن + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

دکمه بازگشت به بالا