;
فرهنگ و هنرهنرمندان

جراحی کمر گواردیولا: سرمربی خوش قد و بالا کار دست خودش داد

جراحی کمر گواردیولا: پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی مدتی در ترکیب تیمش غایب خواهد بود. باشگاه او امروز اعلام کرد که این بازیکن اسپانیایی باید در بارسلونا تحت عمل جراحی کمر قرار می گرفت.

سرمربی اسپانیایی پپ گواردیولا از منچسترسیتی که سه قهرمانی دارد، امروز تحت عمل جراحی کمر قرار گرفت. باشگاه او این را در وب سایت خود و در توئیتر اعلام کرد . سرمربی سابق بایرن در بارسلونا زیر چاقو رفت. به معنای واقعی کلمه، صحبت از “عملیات اورژانسی معمول” است که به دلیل اینکه این مرد 52 ساله از “درد شدید کمر” برای مدتی رنج می برد، ضروری شد.

عکس پسر دوم ساعد سهیلی همه را غافلگیر کرد

پپ گواردیولا احتمالا سه هفته از میادین دور خواهد بود

جراحی کمر گواردیولا1

جراحی کمر گواردیولا: مداخله موفقیت آمیز بود. حالا گواردیولا “در بارسلونا ریکاوری و توانبخشی خواهد کرد”. این جراحی توسط دکتر انجام شد. وظایف گواردیولا در منچسترسیتی در عین حال توسط خوانما لیلو دستیار مربی انجام خواهد شد. باشگاه انتظار دارد مربی خود پس از تعطیلات بین المللی 4 تا 12 سپتامبر بازگردد. در نتیجه این مربی دو بازی لیگ را از دست داد. مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در این فصل از 19 و 20 سپتامبر آغاز می شود.

ببینید: بازیگر نقش بهمن در سرزمین مادری بزرگ شده چقدر تغییر کرده + بیوگرافی

این هم جالبه: آتوسا حجازی تنها دختر ناصر خان حجازی+ عکس و بیوگرافی

منچسترسیتی در فصل جدید شروع خوبی داشت

جراحی کمر گواردیولا: لیلو دستیار گواردیولا فصل گذشته سرمربی السد قطر بود. با این حال، از سال 2020 تا 2022، او قبلاً زیر نظر گواردیولا دستیار مربی بود. او اکنون در طول جلسات تمرینی و در دو بازی آینده برابر شفیلد یونایتد در 27 آگوست و فولام در 2 سپتامبر نظارت خواهد کرد.

قهرمان، قهرمان جام حذفی و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا فصل جدید این جزیره را با موفقیت آغاز کرده اند. برنلی 3-0 و نیوکاسل 1-0 شکست خوردند. این تیم را با آرسنال و برایتون در صدر جدول در امتیاز قرار می دهد. منچسترسیتی نیز در ضربات پنالتی مقابل سویا موفق شد با نتیجه 6 بر 5 قهرمان سوپرکاپ یوفا شود. در بیانیه رسمی باشگاه منچستر سیتی آمده است: “همه در منچسترسیتی برای پپ آرزوی بهبودی سریع دارند و مشتاقانه منتظر بازگشت او به منچستر هستیم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا