;
سرگرمی

آزمون شناسایی دزد از رستوران؛فقط یک کارآگاه واقعی میتونه دزد رستوران رو شناسایی کنه!

آزمون شناسایی دزد از رستوران؛ در تصویر آزمون شناسایی دزد از رستوران صاحب رستورانی به پلیس اطلاع می دهد که از گاو صندوق رستورانش دزدی صورت گرفته است و ماجرا را اینگونه شرح می دهد که برای گذاشتن مدرکی به گاوصندوق خود سر می زند و برایش کاری پیش می آید،پس درجا گاوصندوق را با تنها کلید موجود قفل می کند و از اتاق خارج می شود،بعد از حدود 5 دقیقه سراغ گاو صندوق می آید و هنگامی که درش را باز می کند می بیند که چیزی داخل آن نمی باشد.

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت دانش آموز شیطون؛ کدوم دانش آموز چنین شوخی با معلم خود کرده است؟

پلیس بعد از شنیدن این اظهارات می فهمد که دزدی در کار نمی باشد بلکه خود صاحب رستوران برای استفاده از پول بیمه دست به سرقت زده است.به نظر شما پلیس از کجا فهمید که دزدی کار صاحب رستوران می باشد؟

شاید جالب باشد: اگه تونستی با حرکت یک چوب معادله را در 10 ثانیه حل کنی مطمئنا یک نابغه ای!

تصویر آزمون شناسایی دزد از رستوران

آزمون شناسایی دزد از رستوران

شاید جالب باشد: بازی فکری لیوان آبمیوه: قدرت مغز خود را آزمایش کنید و ببینید کدام لیوان اول در 20 ثانیه پر می شود

.

.

.

شما برای جواب دادن به آزمون شناسایی دزد از رستوران فقط 7 ثانیه فرصت دارید،اگر ذهنی فعال داشته باشید و آدم نکته سنجی باشید به راحتی می توانید جواب این آزمون را بدهید،پس با دقت داستان هوش تصویری ما را بخوانید.

.

.

.

شاید جالب باشد: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

تست های سرگرمی که در وب سایت گفتنی هر روز به اشتراک گذاشته می شوند راه فوق العاده ای برای تقویت هوش ما هستند. با وجود آسان بودن برخی پازل ها اما انواع دیگری هم وجود دارند که می توانند شما را غافلگیر کنند.

پاسخ آزمون شناسایی دزد از رستوران

جواب در صورت سوال بود اگر کمی دقت می کردین متوجه می دین طبق گفته صاحب رستوران گاو صندوق تنها یک کلید دارد و آن هم دست خودش می باشد و هنگامی که وی گاوصندوق را قفل می کند امکان ندارد کس دیگری بتواند گاو صندوق را در آن مدت محدود باز کند.

شاید جالب باشه: تست بینایی بابادک پنهان شده،می تونی بادبادک رو تو مدت 12 ثانیه پیدا کنی؟

پاسخ آزمون شناسایی دزد از رستوران

بازی فکری و تاثیرآن در هورمون شادی

بازی فکری شکل جالبی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. این نیاز به تفکر به روش های غیر متعارف با در نظر گرفتن شرایط داده شده دارد. ممکن است شامدانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است

شاید جالب باشد: تست بینایی خرگوش متفاوت؛آیا میتونید در 8 ثانیه خرگوشی که با بقیه فرق می کند را تشخیص دهید!

در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل مشخص شده است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.ل تفکر جانبی باشد.حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند.

جالب است: آزمون تفاوت تصویری بچه فیل بازیگوش؛فقط چشمان تیزبین می تونه در مدت 20ثانیه اختلاف تصویری رو پیدا کنه!

معماها و معماهای منطقی نیز از انواع بازی های فکری هستند. دشواری برخی بازی های فکری به درجه خاصی از اشتباه در شهودی انسان بستگی دارد. این در بازی‌های فکری که به احتمال شرطی مرتبط می‌شوند رایج است، زیرا ذهن انسان تمایل دارد به جای آن احتمال مطلق را در نظر بگیرد.

تست هوش چیست و چه انواعی دارد؟

تست هوش معنای گسترده ای دارد و روانشناسان زیادی روی این مساله کار کرده اند. سوال اصلی این است که تست هوش کامل که همه ابعاد ذهنی افراد را بسنجد، چه خصوصیاتی دارد و چه مواردی را مورد سنجش قرار میدهد.

به نظر میرسد ابعادی که باید در یک تست هوش کامل افراد را مورد سنجش قرار دهند حداقل دارای 10 قسمت از موارد ذیل باشد. برخی از این ابعاد شامل مواردی همچون تست حافظه، تست استدلال کلامی، تست استدلال عددی، تست هوش تصویری، تست هوش ریاضی، تست هوش درک لغات و معانی، تست ادراک، تست ادراک بصری، تست درک ارتباط اعداد، تست درک جزئیات، تست استنتاج و منطق، تست تجسم فضایی و تست خلاقیت است.

مطالب پیشنهادی ما:

شاید جالب باشد: بازی هوش دو چوب کبریت؛ اگه خدای هوشی با حرکت دادن دو چوب کبریت معادله را درست کن

حکایت مرد خسیس در محکمه، هم چوب را خورد هم پیاز را هم پول داد!

چالش بازی فکری میوه ها،هوش ریاضی تون را با این تصویر به چالش بکشید.!

آزمون شناسایی خرس قطبی، اگه چشمان تیزبینی داری!می تونی خرس رو تو 10ثانیه پیدا کنی؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − نه =

دکمه بازگشت به بالا