;
فرهنگ و هنرهنرمندان

جورجينا رودريگز و هدیه کریسمس فوق العاده لاکچری اش به کریس رونالدو

جورجينا رودريگز: کریسیتیانو رونالدو که اخیراً وداعی تلخ با رقابت‌های جام جهانی داشت و به همراه تیم ملی فوتبال پرتغال در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر از دور رقابت‌ها حذف شدند، با انتشار یک استوری در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» از سورپرایز فوق‌العاده‌ نامزدش رونمایی کرد.

شاید جالب باشد: استوری های عجیب زینب کوچاک درباره جدایی دمت اوزدمیر و ادعایی تکان دهنده!

جورجینا رودریگز یک رولزرویس نقره‌ای رنگ به نامزدش قبل از آغاز سال نو میلادی هدیه داد. جورجینا رودریگز نامزد اسپانیایی – آرژانتینی رونالدو یک کادوی کریسمسی شگفت‌انگیز برای کریستیانو رونالدو آماده کرده بود.

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغال از هدیه ویژه جورجینا رودریگز برایش در سال میلادی جدید و تعطیلات کریسمس رونمایی کرد. جورجینا رودریگز، قبل از آغاز سال نو میلادی، کریستیانو رونالدو او را با هدیه‌ای ویژه سورپرایز کرد و یک رولزرویس نقره‌ای رنگ به او هدیه داد.

جالب است: جدایی تیلور سوئیفت و جو آلوین: تیلور باعث جدایی بوده است!

جورجینا برای شگفت‌زده کردن رونالدو، این خودروی نقره‌ای را با یک ربان قرمز رنگ تزیین کرده بود.

جورجينا رودريگز و هدیه کریسمس فوق العاده لاکچری اش به کریس رونالدو: رولزرویس نقره‌ای

از دست ندهید: جذب غیر مستقیم مردان: فوت و فن های جذب پسران را یاد بگیرید!

این فوق‌ستاره پرتغالی تصویر این رولزرویس را در اینستاگرامش با بیش از ۵۲۰ میلیون دنبال کننده به اشتراک گذاشت و نوشت “ممنونم، عشق من”.

کریسمس امسال رنگ و بوی دیگری برای رونالدو و همسرش جورجینیا دارد، آن‌ها چند ماه پیش یکی از فرزندان دوقلوی شان را از دست دادند و همین موضوع باعث شد تا برای مدتی از انظار عمومی دور باشند. اما جورجینیا با انتشار چند استوری از هدیه‌های لاکچری کریستیانو برایش در تعطیلات کریسمس رونمایی کرد.

حجم هدیه‌های برای نامز رونالدو چنان زیاد بود که تقریبا یک اتاق را پر کرد. هدیه‌هایی از برند‌های لوکس و برتر جهان مانند لویی ویتون، والنتینو و لووه که شامل عطر و ادکلن، لباس، کیف و کفش بود.

این تست چالشی رو از دست نده: معمای شناسایی وسایل: 6 تا وسیله کنار تصویر رو تو اتاق پیدا کن

بيوگرافي جورجينا رودريگز همسر کريستيانو رونالدو

در اين بخش بيوگرافي جورجينا رودريگز همسر آقاي CR7 کريستيانو رونالدو را مرور مي کنيم. جورجينا رودريگز مدل و رقاص اسپانيايي اينروزها زندگي آرام و ايده آلي را درکنار بهترين فوتباليست جهان سپري مي کند، اما جورجينا کيست و چطور با CR7 آشنا شده؟

دختر یک قاچاقچی که دل کریس رونالدو را برد

بله درست متوجه شدید، پدر نامزد فعلی کریس رونالدو یک سابقه دار مواد مخدر است. او سن زیادی داشت و بعد از 40 سالگی خداوند جورجیا را به او داد. اکنون تقریبا 71 سال سن دارد که 10 سال از آن را در زندان بود زیرا قاچاق مواد کرده و به دلیل خرید و فروش کوکائین بازداشت شده بود.

اینم عالیه: رفع قرمزی رنگ مو در منزل با سریع ترین روش ها: اگر رنگ مویتان خراب شده بخوانید!

اهل اسپانیا

جورجیا اهل اسپانیا است و در آنجا متولد شده است. او در یکی از نواحی کوچک اسپانیا به نام جاکا زندگی می کرد و از طرف مادری، اسپانیایی است اما پدرش آرژانتینی است. او در واقع دو رگه اسپانیایی و آرژانتینی محسوب می شود.

چگونگي آشنايي جورجينا رودريگز با رونالدو

جوجينا ميگويد: نخستين باري کـه رونالدو را ديدم در يکي از مغازه‌هاي برند «گوچي» در اسپانيا بود؛ در آن مغازه کار مي کردم. چند روزبعد ازآن ديدار، اينبار در مراسم معرفي يک برند ديگر دوباره هم ديگر را ملاقات کرديم. اينبار توانستيم خيلي آسان‌تر با هم صحبت کنيم، چون مـن ديگر درگير مسائل کاري نبودم صحبت‌هاي مان خيلي خوب پيش رفت. همه ي چيز بين مـن و رونالدو خيلي سريع رخ داد.

با استعداد

او یک مدل سرشناس است که پیش از فعالیت در عرصه مدلینگ، مشغول به تحصیل در رشته ی زبان انگلیسی بود. البته مشخص نیست که جورجینا تحصیلات خود را در کدام دانشگاه سپری کرده اما مدتی در انگلستان بود و در آنجا مشغول تحصیل بود.

مطلب داغ که باید بخوانید: از بین بردن چروک صورت با ماسک های خانگی که بمب کلاژن اند!

عشق در نگاه اول

جالب است بدانید که او گفته است از همان روز اولی که رونالدو را دیده است، عشقش را در نگاه اول پیدا کرده و به شدت عاشق او شده است. به همین دلیل به عشق در نگاه اول به شدت اعتقاد دارد. البته نمی دانیم که آیا این موضوع در مورد خود رونالدو هم صدق می کند یا خیر.

ملاقات در گوچی

از آنجایی که جورجیا یک مدل است، به همین دلیل در کمپانی گوچی زیاد رفت و آمد می کرد تا اینکه در آنجا بلاخره این ابر قهرمان را ملاقات کرد. از آنجا احساس کرد که عاشق شده است اما آنها تا چند روز یک دیگر را ملاقات نکردند تا اینکه دوباره در یکی از مراسم برند گوچی با یکدیگر آشنا شدند، با هم صحبت کردند و تقریباً احساس کردند که عاشق هم هستند.

همچنین ببینید: سریال هری پاتر در غیاب بازیگران قدیم به اندازه کافی جذاب خواهد شد؟

بچه دار شدن

این دو نفر بعد از اینکه رابطه خود را رسمی کردند، تصمیم گرفتند که سریعاً بچه دار شوند و بچه آن ها در پاریس به دنیا آمد. دقیقاً یک سال بعد از ازدواجشان، صاحب یک فرزند شدند و نام آن را آلانا گذاشتند که چهارمین بچه رونالدو و اولین بچه جورجیا است.

عاشق ورزش

جورجیا یک زن با نشاط است که به خود و فرزندان و خانواده عشق می ورزد و از ورزش کردن به شدت لذت می برد. او و رونالدو به طور منظم با یکدیگر ورزش می کنند و در کنار هم زندگی خوبی را می سازند و سعی می کنند در کنار هم سالم بمانند و دنیای اطراف خود را به محیط شادتری برای زندگی تبدیل کنند.

مطالب جالب دیگر:

شاید جالب باشد: پارتی بازی شاهرخ خان برای دخترش باعث خشم مردم هند شد!

حتما ببین: خیلی جالبه: معمای تصویری اردک: به غواص ها کمک کنید اردک را بیابند!

حتما نگاهی بیندازید:جذب زنان: چه کارهایی باعث جلب توجه زن مورد علاقه می شود؟

خیلی جالبه: اشتباهات تصویری دیو و دلبر را پیدا کنید اگه دنیای دیزنی رو مثل کف دست می شناسی!

لیفت مژه در منزل را بدون رفتن به آرایشگاه انجام دهید!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. دورد بر کریسس چقدر خانواده دوسته 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏.سلبریتی های بی سواد ما یاد بگیرن خدایی که همش بجای شوهربا سگ و گربه حال میکنن آخر عمری هم کسی حاضر نیست زیر بارشون بره ،پول خانه سالمندان هم ندارن .تازه به دوران رسیده اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا