;
فرهنگ و هنرهنرمندان

جذاب ترین مردان هالیوود چه کسانی هستند؟

امروز در بخش فرهنگ و هنر از مجله گفتنی به معرفی ستاره های جذاب و کاریزماتیک سینمای هالیوود پرداخته ایم. ببینید چه چیزی بازیگران مشهور هالیوود را جذاب می کند.

جذاب ترین مردان هالیوود

 

جالب ترین فیلمها: فیلم عاشقانه: بهترین و جدیدترین فیلم های رمانتیک 2022، کراش را از دست ندهید!

 

خوش تیپ بی نظیر: لئوناردو دی کاپریو

زمانی که در فیلم تایتانیک در نقش یک جوان خوش تیپ، با استعداد و فقیر ظاهر شد،تمام نگاه ها را به خود جذب نمود. حتی همبازی او کیت وینسلت گفت که او “زیباترین مرد روی زمین” است. مجله People بارها از او به عنوان تحسین شده ترین و خوش تیپ ترین مرد نام برده است.

جذاب ترین مردان هالیوود-لئوناردو دی کاپریو

دزد دریایی خوش تیپ: جانی دپ

اگرچه خوش تیپ بودن او افسانه ای است، اما مهمترین ویژگی که او را به اسطوره تبدیل می کند، بازی موفق اوست. این بازیگر مشهور که برای همدردی خود امتیازهایی هم کسب کرده بود، با موهای بلند، ریش و چشمانش در دزدان دریایی کارائیب جایگاه خود را بر تاج و تخت جذابیت حفظ کرد.

همچنین ببینید: 10 عادت افراد مشهور که در ابتدا عجیب به نظر می رسند اما توضیحی دارند

جذاب ترین مردان هالیوود

با صدای جذابش: رابرت داونی جونیور

رابرت داونی جی آر، یکی از استعدادهای واقعی هالیوود، با نوازندگی و همچنین بازیگری خود توجه ها را به خود جلب می کند. این بازیگر که برای اولین بار استعداد خود را در موسیقی در سریال تلویزیونی آلی مک‌بیل نشان داد، با آلبوم «آینده‌نگر» صدای تاثیرگذار خود را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت.

جذاب ترین مردان هالیوود-رابرت داونی جونیور

خوش تیپ مرد دیوانه: جان هام

جان هام، بازیگر نقش اول سریال مرد دیوانه، یکی از جذاب ترین، خوش تیپ ترین، کاریزماتیک ترین و دلسوزترین نام های تلویزیون است. چشمان تیزبین و بدن عضلانی او از ویژگی های خوب ظاهری او است. حرفی برای بازی او باقی نمی ماند چرا که او قبلاً در سال 2008 برای بازی در فیلم Mad Men جایزه گلدن گلوب را دریافت کرد.

خوش تیپ کاریزماتیک: کلایو اوون

چشمان سبز روشن، بازی خوب، رفتار آرام، از ویژگی های اصلی این بازیگر بریتانیایی است که افراد را مجذوب خود می کند.وی یکی از بازیگرانی است که از این کاریزما در نقش های خود استفاده می کند. او با فیلم «نزدیکتر» که در سال 2005 در آن بازی کرد، هم جایزه بفتا و هم گلدن گلوب را به دست آورد.

همچنین بخوانید: معرفی 10 فیلم برتر از ژانر علمی تخیلی تا کمدی

جذاب ترین مردان هالیوود-کلایو اوون

جذاب ترین مردان هالیوود

“پدر”خوش تیپ: برد پیت

برد پیت مو بلوند بی شک یکی از جذاب ترین و کاریزماتیک ترین بازیگران جهان است. بیشترین جذابیت خود را با شخصیت های مرد قوی و کاریزماتیک خود در فیلم های “Fight Club” و “Troy” ثابت کرد.

بردلی کوپر

بازیگری که روز به روز بر تعداد طرفدارانش افزوده می شود که در سریال ها و فیلم های تلویزیونی مانند Sex and The City، Nip/Tuck، Wedding Crashers، Yes Man, He’s Not That Into You; او مردی کاریزماتیک، بامزه، آرام، خوش تیپ و همچنین بازیگری با استعداد است. صحبت کردن بسیار خوب فرانسوی، بردلی کوپر را جذاب تر می کند.

جذاب ترین مردان هالیوود-بردلی کوپر

خوش تیپ ترین تمام دوران: جورج کلونی

جورج کلونی که ترکیب خوش تیپی و جذابیت است، با بالا رفتن سن، این جاذبه را افزایش داده است. به گفته برخی، کلونی جذاب ترین مرد موجود است. او با لبخند جذاب، احساسی، شوخ و کمی کنایه آمیز، افراد را به خود جذب می کند.

بتمن جذاب: رابرت پتینسون

پتینسون، 22 ساله، که نقش یک خون آشام را در فیلم “گرگ و میش” به تصویر کشیدطرفداران زیادی در سر تا سر جهان به خود جلب کرد. منتقدان سینما از آن به عنوان “بازیگر اصلی جدید و قابل توجه متولد شده” یاد می کردند. پتینسون که نوازنده خوبی هم هست، خیلی خوب گیتار و پیانو می نوازد. بازی او در سری جدید بتمن، فوق العاده زیبا و کاریزماتیک بود.

همچنین بخوانید: 10 حقیقت درباره جیم کری که تا به حال نمی دانستید!

جذاب ترین مردان هالیوود-رابرت پتینسون

جذاب ترین مردان هالیوود

ظاهر چشمگیر: رایان گاسلینگ

به گفته منتقدان، رایان گاسلینگ با اثبات بازی چشمگیر خود با فیلم “نوت بوک” استعداد بازیگری دارد که ترکیبی از شان پن-جانی دپ-بنیسیو دل تورو است. علاوه بر نگاه نافذ او، این واقعیت که او یک گیتاریست جاز چیره دست است او را کاریزماتیک تر می کند.

جذاب ترین مردان هالیوود-رایان گاسلینگ

خوش تیپ ترین : زک افرون

این بازیگر که در سال 1987 متولد شد، به ویژه در بین جوانان محبوب است. او در لیست 100 نفره زیباترین افراد مجله پیپل قرار گرفت. اندام عالی و نگاه مصمم او را به یکی از خوش تیپ های هالیوود تبدیل کرد

پسر شورشی: جاناتان ریس مایرز

بازیگر نقش اول The Tudors، جاناتان ریس مایرز، با گذشته پانک و موضع سرکش و همچنین خوش تیپ خود کاملاً تأثیرگذار است. او در 16 سالگی از مدرسه اخراج شد و زندگی ولگردی داشت. پس از اینکه بازیگری او کشف شد، او Rhys Meyers، نام دخترانه مادرش را به نام خانوادگی پدرش که در سه سالگی آنها را ترک کرد، انتخاب کرد.

جذاب ترین مردان هالیوود-جاناتان ریس مایرز

جذاب ترین مردان هالیوود

جیمز دین امروز: جیمز فرانکو

جیمز فرانکو که جیمز دین فعلی است، در فیلم تلویزیونی “جیمز دین” نقش بازیگر افسانه ای را بازی کرد و جایزه گرفت. این بازیگر خوش تیپ که با سریال مرد عنکبوتی شهرت خود را افزایش داد در سال 2011 با فیلم های جدید بسیار در مورد او صحبت می شود.

جذاب ترین مردان هالیوود-جیمز فرانکو

کاریزمای ظالمانه: خاویر باردم

“پادشاه زشت” هالیوود، بازیگر اسپانیایی خاویر باردم، با استعداد بازیگری و کاریزمای خود تحسین همگان را برانگیخت. جدا از شانه های پهن، بدن عضلانی و نگاه نافذ، او همچنین به خاطر ارتباط شاد با بازیگر پنه لوپه کروز و زندگی متواضعش مورد قدردانی قرار می گیرد.

نجیب و مهربان: جود لا

جود لاو، جذاب ترین نماینده اشراف بریتانیا، بازیگری است که برای هر نقشی مناسب است، اگرچه او با نقش های عاشقانه مردانه اش بیشتر مورد تحسین قرار می گیرد. نام این بازیگر متولد 1972 از آهنگ بیتلز “هی جود” گرفته شده است.

 جاستین تیمبرلیک

جاستین تیمبرلیک، خواننده و بازیگر آمریکایی برنده جایزه گرمی، پس از سال 2007، موسیقی را در پس زمینه قرار داد و به حرفه بازیگری خود اهمیت داد. اگرچه او نتوانست موفقیت خود را در خوانندگی در بازیگری نشان دهد، اما صفحه نمایش بزرگ برای او طرفداران جدیدی به ارمغان آورد. جاستین تیمبرلیک کسی است که می تواند جذاب به نظر برسد، به خصوص با ته ریشش.

جذاب ترین مردان هالیوود-جاستین تیمبرلیک

لینک های مرتبط: 

بهترین فیلم های ترسناک تاریخ که بیش از حد واقعی به نظر می رسند!

جشن عروسی ساده+ افراد مشهوری که مراسم عروسی خود را ساده برگزار کردند…

گروه بی تی اس+ محبوب ترین عضو بی تی اس چه کسی است؟

جذابترین بازیگران زن هالیوود با چشمان قهوه ای را بشناسید…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا