;
سرگرمی

آیا می توانید کد را در کمتر از 15ثانیه شکست دهید؟ تمام هوش خودتان را معطوف آزمون کنید!

تست هوش شکستن کد: آیا آماده هستید تا یک چالش دشوار را انجام دهید و مهارت های تفکر منطقی خود را آزمایش کنید ؟ پازل هایی از این دست در شبکه های اجتماعی محبوب هستند، اما تست هوش شکستن کد از شما می خواهد که مهارت های تحلیلی و حل مسئله خود را آزمایش کنید.

وظیفه شما شکستن کد است : ترکیب سه رقمی صحیح را با تجزیه و تحلیل تصویری که دارای پنج ترکیب اشتباه است، پیدا کنید، پازل‌های منطقی مانند این می‌توانند مشکل باشند. برای تکمیل چالش و یافتن کد 3 رقمی صحیح، باید با دقت به تصویر نگاه کنید و تمرکز کنید. شما باید به نقاط رنگی که بعد از هر ترکیب از 3 عدد قرار داده شده است نگاه کنید.

نقطه سیاه نشان می دهد که یکی از اعداد موجود نیست، نقطه زرد نشان می دهد که یکی از اعداد وجود دارد اما در کادر سمت راست نیست و نقطه سبز به این معنی است که یکی از اعداد در کادر سمت راست وجود دارد.این چالش در سطح دشواری است. فقط توجه داشته باشید که نقاط رنگی روی صفحه نمایش به ترتیب قرار نگرفته اند.

 

تصویر تست هوش شکستن کد

تست هوش شکستن کد 1

.

.

.

برای یافتن کد مناسب در تست هوش شکستن کد، آموزش ذهن منطقی ضروری است. مهم است که مغز خود را به چالش بکشید تا آن را سالم و فعال نگه دارید. آموزش ذهن منطقی شما همچنین می تواند به توسعه مهارت های حل مسئله و افزایش تمرکز شما کمک کند. با یک ذهن منطقی ورزیده، می توانید واضح تر فکر کنید و راه حل های خلاقانه ای برای مشکلات دشوار ارائه دهید. آموزش مغز می تواند به شما کمک کند تیزبینی داشته باشید و تصمیمات بهتری بگیرید که زندگی را آسان تر و لذت بخش تر می کند.

.

.

.

پاسخ تست هوش شکستن کد

 

تست هوش شکستن کد 2

آیا تست هوش شکستن کد را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

این مطالب جذاب رو هم از ببینید:

برای باهوشا: آیا می توانید در کمتر از 15 ثانیه رمز را بشکنید و ضریب هوشی خود را ثابت کنید؟

چالش بینایی: آزمون قدرت دید: تفاوت های دو تصویر سنجاب ها را پیدا کن!

تست شخصیتی که 2 دقیقه ای نشان می دهد برای شاد بودن چه چیزهایی در زندگی نداریم!

در عرض 10 ثانیه اعداد 1، 2 و 3 را در این خانه و باغ پیدا کنید! آیا می توانید زمان را شکست دهید؟

شاهزاده خانم های واقعی دیزنی چه شکلی بودند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا