;
مد روزمد و زیبایی

۴ مدل شلوار جین برای بلندتر شدن که شما را قد بلندتر نشان می‌دهد

۴ مدل شلوار جین برای بلندتر شدن که به قد شما اضافه خواهد کرد. این مدل شلوار جین شما را قد بلند نشان می‌دهند. صرف نظر از اینکه چقدر نکات مثبتی را در ویژگی‌های ظاهری‌تان دارید، گاهی اوقات ممکن است به مواردی علاقه‌مند باشید که جز خصوصیات بصری شما نیست اما تمایل دارید هر طور شده به آن نزدیک شوید. با بخش مد روز مجله گفتنی همراه باشید.

بیشتر بخوانید: از بین بردن لکه های قهوه ای پوست دست با 4 روش خانگی

۴ مدل شلوار جین برای بلندتر شدن، شلوار جین از عناصر پایدار در چرخه مد محسوب می‌شود و همانطور که می‌دانید در انواع و مدل‌های مختلفی تولید و طراحی می‌شود. برخی از آن‌ها ممکن است شما را جلف و برخی دیگر شما را خوش‌سلیقه نشان دهد. از مزایای شلوار جین می‌توان به این موضوع اشاره کرد که در هر موقعیتی که در آن شرکت می‌کنید، می‌توانید با استایلی شامل شلوار جین بدرخشید و خوش پوش باشید.

باید گفت که در وهله اول این خودتان هستید که باید تصمیم بگیرید ظاهرتان چگونه باشد؛ دوست دارید سیلوئت باشید یا شارپ؟ چه فرمی از شلوار جین را دوست دارید؟ چه مدلی به شما بیشتر می‌آید؟ آیا تا به حال می‌دانستید با نوعی از شلوار جین قدبلندتر به نظر می‌رسید؟ اگر می‌خواهید همین حالا می‌توانید این مدل‌ها را امتحان کنید!

این مطلب هم جالبه: پوست تمیز و بدون لک تا عید نوروز: خیلی آسونه دست به کار شو

۴ مدل شلوار جین برای بلندتر شدن

در ادامه ۴ مدل شلوار جین برای بلندتر شدن را به شما معرفی می کنیم:

1. شلوار جین راسته یا واید

۴ مدل شلوار جین برای بلندتر شدن، شلوار جین راسته راه حلی آسان و در دسترس است تا به قد و کشیدگی اندام اضافه کند. به راحتی می‌توانید با یک پیراهن با سایز مناسب طوری که نه تنگ باشد و نه از بزرگی روی تن زار بزند استایل کنید و ظاهر متعادلی داشته باشید. معمولا پاچه مدل راسته تا مچ پا می‌رسد. برخی آن را تا کرده و برخی دیگر آن را کمی کوتاه می‌کنند و می‌پوشند.

بیشتر بخوانید: عید نوروز 1403 چه مدل کفشایی مد میشه؟

شاید بپسندید: لاکچری ترین شومیز مجلسی برای عید دیدنی+ عکس

شلوار جین راسته یا واید

این هم جالبه: لباس کودک 1403: این مدل لباس های بچگانه عید امسال مده!

برای استایل غیر رسمی می‌توانید شلوار جین راسته را با یک تاپ و کت ساده یا چرمی بپوشید. همچنین می‌توانید برای بالاتنه از مدل لباسی استفاده کنید که کمر را برجسته و بولد جلوه دهد.حتی در فصول سرد از بافت‌های خوش دوخت و یقه اسکی استفاده کنید. از کت های پشمی و چرم یا کاردیگن هم غافل نشوید. در نهایت با یک جفت کفش پاشنه بلند زیبا استایل خود را تکمیل کنید.

2. شلوار بوت کات

۴ مدل شلوار جین برای بلندتر شدن، شلوار جین دمپا از روی کمر جذب و از زانو به پایین برش‌های عریض‌تری دارد. این نوع شلوارهای جین که به آن‌ها بوت کات نیز گفته می‌شود، برای خانم‌هایی که نسبتا قد کوتاهی دارند گزینه‌ی خوبی است. معمولا شلوار جین دمپا برای هر نوع مدل بدنی مناسب است مخصوصا برای آن دسته از زنانی که فرم بدنشان به شکل سیب و یا ساعت شنی است.

بیشتر بخوانید: پوست بدون لک با 6 روش خانگی

شلوار بوت کات

این هم بدردت می خوره: بهترین مانتوهای شهرزاد کمال زاده برای عید 1403

برای یک موقعیت غیررسمی و آزاد می‌توانید این شلوار را با یک کراپ تاپ و کفش کتانی لژ دار ست کنید. اگر می‌خواهید پوشیده و رسمی‌تر باشید از یک بلوز یقه هفت یا پیراهن مردانه استفاده کنید. برای روزهای سرد سال هم می‌توانید آن را با هودی کراپ یا بلیز و کت کراپ بپوشید و با یک نیم بوت نوک تیز پاشنه دار بدرخشید.

3. شلوار جین فاق بلند

این نوع شلوارها طوری برش خوردند که ارتفاع کمر آن‌ها تا ناف می‌رسد، شکم و پهلوهایتان را می‌پوشاند و با این کار پاهایتان را بلندتر جلوه می‌دهد. موقع خرید این نوع شلوارها حتما دقت کنید که قد، سایز و فاق مناسبتان را انتخاب کنید. ضمن این‌که افرادی که ریزنقش هستند، از خرید این مدل شلوار اجتناب کنند.

بیشتر بخوانید: کاهش وزن با آب لوبیا: 4 ترفند پارک شین هه برای لاغر شدن

شلوار جین فاق بلند

این مطلب به دردت می خوره: رنگ شال هایی که مد میشه: شال عیدت رو این رنگی بخر

این هم مفیده: ماندگاری بوی عطر: چرا بوی عطرم پخش نمیشه؟

۴ مدل شلوار جین برای بلندتر شدن، تاپ بندی یا تاپ یقه گرد آستین حلقه‌ای با این شلوار شیک خواهد شد. همچنین می‌توانید این مدل شلوار را با بلوزهای بزرگ سایز گرافیکی یا بافت برای سرما بپوشید. این شلوارها هم مدل جذب دارند و هم مدل‌های آزادتر، این که کدام مدل به شما بیشتر می‌نشیند خودتان باید تصمیم بگیرید. می‌توانید با صندل تخت یا یک کفش چرمی کلاسیک و یا کفش پلتفرمی پاشنه دار ترکیب کنید.

4. شلوار جین دمپا

شلوار جین دمپا

۴ مدل شلوار جین برای بلندتر شدن، تفاوت شلوار جین بوت کات با شلوار فلر این است که بوت کات معمولا بالاتر از زانو عریض تر میشود و قد آن طوری است که کفش معلوم است اما فلر از بالای زانو به شکل A برش داده می شود، طوری که کفش را می‌پوشاند و روی زمین کشیده می‌شود. این نوع شلوار را بهتر است با تاپ و شومیز حریر ست کنید. کت جین هم رنگ نیز می‌تواند انتخاب مینیمال و ساده ‌ای باشد.

منبع: چی بپوشم

 

این مطالب هم جالبه:

مانتو کتی های یانگوم برای عید 1403 که خیلی شیک هستند+ عکس

مادر تعجباتی ایلان ماسک که یه مانکن معروفه!+ عکس

استایل تمام چرم بهاره افشاری+ عکس هایی که دیدن دارد!

7 بهترین ست مانتوی عید که با آن‌ها می‌درخشید

لایه بردار طبیعی که تا عید پوست رو می سازه+ نحوه استفاده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 18 =

دکمه بازگشت به بالا