;
فرهنگ و هنرهنرمندان

خاطره منشوری پدر رامین رضائیان از ارتباط او با دختران در برنامه فوتبال 360!

رامین رضائیان در جدیدترین گفتگوی فوتبالی فردوسی پور در برنامه فوتبال 360 به همراه پدر خود شرکت کرد. این مصاحبه در شبکه های اجتماعی پربازدید شده زیرا پدر رامین خاطرات مثبت 18 سال از او تعریف کرده است! با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

برنامه فوتبال 360

خاطره منشوری پدر رامین رضائیان

یکی از جذاب‌ترین بخش از گپ و گفت عادل فردوسی پور با رامین رضائیان که در شبکه‌های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرد، سوال جنجالی عادل فردوسی پور از پدر رامین رضاییان درباره زندگی شخصی این چهره مطرح فوتبال بود. عادل فردوسی پور در یک اقدام شیطنت آمیز سوالی را خطاب به پدر رامین رضاییان مطرح کرد که با پاسخ جنجالی وی مواجه شد.

خیلی جالبه ببینید: چهره جدید مرجان محتشم خانوم کوچیک پس از باران در ۵۳ سالگی

 رامین رضائیان در بین دختران طرفداران زیادی دارد، درسته؟

پدر رامین رضاییان با تائید این حرف عادل فردوسی پورو با اشاره یک خاطره منشوری گفت: یک روز رامین پیش من آمد و خواست که رفیق و رازدار هم باشیم که به شدت استقبال کردم اما درخواست عجیبی مطرح کرد که حیرت زده شدم! رامین درخواست کرد که اجازه دهم نامزدش را برای گفتگو در مورد آینده به منزل دعوت کند! (خنده همزمان عادل فردوسی پور و رامین رضاییان).

این پرسش و پاسخ جنجالی میان عادل فردوسی پور و پدر رامین رضاییان واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت تا آنجا برخی از مخاطبان این برنامه این سوال عادل را یک حرکت جسورانه و شیطنت آمیز از سوی فردوسی پور توصیف کردند.

سبک زندگی رامین رضاییان به روایت عادل!

رامین+رضاییان2

این هم جالبه: تغییر باورنکردنی شکوفه هاشمیان بازیگر سریال دلنوازان+ عکس و بیوگرافی

عادل فردوسی پور با اشاره به سبک زندگی پر فراز و نشیب رونالدو، ستاره فوتبال جهان درباره سبک زندگی رامین رضاییان سوالی معناداری را مطرح کرد و پرسید: می دانم که سختی‌های بسیاری را تحمل کردی و با یک برنامه سخت و فشرده به این جایگاه رسیدی مثل رونالدو!

اما چیزی که برای مردم و طرفداران فوتبال جذاب است اینکه رامین رضاییان در زندگی شخصی خود چه تفریحاتی دارد؟ که پاسخ رامین رضاییان با این سوال جالب بود.

رامین رضاییان گفت: بله! تفریحات سالم دارم که پرسش دوباره عادل فردوسی پور در این رابطه بازیکن سابق پرسپولیس را به چالش عجیبی کشید. اینجا آن «آن» عادل خودش را نشان می‌دهد، او از رامین سوال کرد: چه تفریحاتی که پاسخ رضاییان عجیب بود: گفتم سالم! (با خنده).

این سوال معنادار عادل فردوسی‌پور از رامین رضاییان اشاره دارد به انتشار تصاویری از بازیکن تیم سپاهان در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام که سبک زندگی لاکچری وی در خارج از کشور بارها سوژه داغ رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی شده است.

عادل فردوسی‌پور یا کی‌روشی‌پور؟

در بخش دیگری از این گفتگو عادل سعی دارد با مرور کارنامه رامین رضاییان موفقیت های او در عرصه فوتبال را به جنجالی ترین چهره فوتبال ایران مرتبط کند! او کسی نیست جز کارلوس کی روش!

رامین رضائیان

فردوسی پور از رامین رضاییان خواست از تاثیر کی روش بر زندگی فوتبالی خود بگوید که رامین رضاییان پاسخ داد:

این کارلوس کی روش بود که مرا کشف کرد و از یک تیم ته جدولی (تیم راه آهن) به اردوی تیم ملی دعوت کرد و باعث دیدن شدن من شد و امروز رامین رضاییان هر چه که دارد از کارلوس کی روش است! تاثیر کسی رو بر نسل جدید فوتبال ایران غیرقابل انکار است و موفقیت من و بسیاری از بازیکنان تیم ملی مدیون تلاش و زحمات کارلوس کی روش است.

عادل فردوسی پور در زمان حضور کی‌روش در ایران تقریبا حامی بی چون و چرای سرمربی پرتغالی بود و همین موضوع باعث شد محمد مایلی کهن نام «کی‌روشی‌پور» به او بدهد! در واقع او اینجا هم با رندی حرفی که خودش دوست داشت به مخاطب القا کند را با فضاسازی در دهان رامین گذاشت و عرضه کرد.

برایتان جالب خواهد بود

زندگی عاشقانه سحر ولدبیگی و شوهرش جذابش: از خانه بیرون نمی آییم+ عکس

اکرم محمدی بازیگر سریال‌ پدر سالار در 65 سالگی+ دختر جذابش که تا حالا ندیدی!

عکس های جدید از سرنوشت بازیگران پدرسالار بعد از 30 سال+ تصاویر

تیپ بازیگران سریال مستوران و شیک شدن رابعه اسکویی+ عکس

هادی حجازی فر و زن و فرزندش+ تصاویر خانوادگی

نیکی کریمی از گذشته تا امروز تکون نخورده+ عکس 30 سال پیش

عکس جدید از اضافه وزن شدید احسان علیخانی پربازدید شد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا