;
فرهنگ و هنرهنرمندان

خوانندگی شوهر جوون گوهر خیر اندیش در هیولا+ ویدیو

شکیب شجره بازیگر در سینما و تئاتر اخیرا در برنامه چیدمانه قطعه “Sway” را به انگلیسی اجرا کرد که خوانندگی او مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت.

خوانندگی شکیب شجره

بیوگرافی شکیب شجره

بازی او در سریال نمایش خانگی هیولا به شدت مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت. شکیب شجره متولد ۱ شهریور ۱۳۶۸ در تهران، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس فیزیک نظری از دانشگاه علوم و تحقیقات و فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه wollongong استرالیا می باشد که از تئاتر شروع کرده است.

او در یک خانواده هنرمند متولد شده و مرحوم صدرالدین شجره گوینده و مجری، دوبلور، کارگردان و بازیگر کشورمان که در سال ۱۳۹۷ فوت کرد عموی شکیب شجره است. وی فارغ التحصیل رشته بازیگری در استرالیا است.

ببینید: فرهاد اصلانی و همسر زیبای خوش استایلش+عکس خانوادگی

خانواده و شروع بازیگری

تنها یک برادر دارد و پدر وکیل دادگستری و مادر خانه دار می باشد. بصورت حرفه ای بازیگری را از تئاتر و بدون گذراندن دوره ای از سال ۱۳۸۷ زمانی که ۱۹ ساله بود از دانشگاه شروع کرد، سپس با گروه های مختلف وارد همکاری شد.

شکیب شجره علاوه بر بازیگری مدرس ورکشاپ های تنفس، انرژی و آگاهی بدن نیز می باشد، از جمله هنرهای دیگر شکیب، در زمینه موسیقی نیز فعال بوده و علاقه بسیاری به ساز پیانو دارد و در آن تبحر خاصی دارد.

شجره در معرفی خود در صفحه اینستاگرامش نوشته است: تحصیل در رشته بازیگری در استرالیا، برگزاری ۲ وورکشاپ اونجا، ثبت متد بازیگری ” امیم ترا”، تمرین با گروه تئاتر”آرک آو آرت”، بازی در نمایش “تهوع”، تمرین نمایش”شات-شیطان” و بازی در سریال “هیولا”.

برایتان جالب خواهد بود

بازیگران ایرانی که در اصل عرب هستند+ عکس

ماجرای جنجالی: شاه جومونگ جَد بزرگ کیم جونگ اون است!

سرقت تاریخ ایران در سریال جومونگ+ عکس واقعی جومونگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − ده =

دکمه بازگشت به بالا