;
سرگرمی

هوش تصویری همسر واقعی؛ کدوم خانوم زن واقعی مرد هست؟

هوش تصویری همسر واقعی؛ امروز هم با شما عزیزان هستیم با معمای تصویری جدیدی که حسابی شما رو می تواند به چالش بکشد.

در تصویری که می بینید مردی را میبینیم که بر اثر حادثه ای حافظه خود را از دست داده است و بر روی تخت دراز کشیده،در همین حال دو زن که یکیشون خون آشام و دیگری یک گرگ نما می باشد دور او را گرفته اند و هر کدام ادعا می کنند که همسر وی می باشند،با توجه به تصویر میتونید بگین کدومشون همسر واقعی این مرده؟

آزمون هوش تصویری همسر واقعی

هوش تصویری همسر واقعی

به تصویر به دقت نگاه کنید و حس ششم خودتون رو به کار بگیرید تا بتونید جوابهوش تصویری همسر واقعی رو پیدا کنید. حالا آیا توانستین جواب درست رو بدین؟

هنوز دیر نشده، اگر دوست دارید که جواب را خودتان پیدا کنید دوباره برگردید و این بار با دقت بیشتری به تصویر نگاه کنید. حتما نشانه ها را دنبال کنید. اگر هم موفق نشدید ما جواب را در پایین صفحه قرار داده ایم.

خب بهتره بریم سراغ جواب دادن به هوش تصویری همسر واقعی و ببینیم جوابتون چقدر با حقایق نزدیک بوده.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری همسر واقعی

همونطور که در تصویر می بینیم مرد بستری شده بر روی تخت دارای سایه می باشد و همان طور که می دانیم خون آشام ها دارای سایه نمی باشند در نتیجه مرد هم یک گرگینه می باشد و همسر واقعی زن گرگ نما می باشد.

امتحان کنید: پرشور یا خونسرد؟ با تست شخصیت چشم نواز ما ویژگی غالب خود را کشف کنید!

هوش تصویری همسر واقعی1

آیا از آزمون هوش تصویری امروز خوشتون اومد؟ تونست نظر شما دوستان عزیز رو جلب کنه؟اگه اینگونه بوده ما رو از نظرات ارزشمند خود بهره مند کنید،منتظر شما عزیزان هستیم.

کاربرد سوالات هوش تصویری چیست؟!

سوالات هوش تصویری، یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه.

معماهای تصویری و سوالات هوش تصویری به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است. آنها به دلیل همه گیری COVID-19 در شبکه های اجتماعی محبوبیت یافتند، زیرا بسیاری از کاربران به اشتیاق برای جلوگیری از سرایت در خانه های مربوطه خود ماندند. آنجا بود که آنها بازی های فکری را به عنوان جایگزین های سرگرمی می دیدند. امروزه این چالش ها همه جا هستند. مانند تست بالا که کاربران را گیج کرده و افراد بسیاری در حل آن شکست خوردند.

مطالب جالب پیشنهادی:

آیا میتونید در 7 ثانیه فرد خون آشام را در جشن هالووین شناسایی کنید؟

تست شخصیت: با انتخاب یک گل رز متوجه شوید که یک قانون شکن هستید یا یک فرد وظیفه شناس؟

اگر ضریب هوشی بالایی دارید، عدد گم شده را در این معمای هوش ریاضی دایره ای در 10 ثانیه بیابید.

عکس های خلاقانه و خنده دار که اگر نبینی ضرر کرده ای!

داستان رمال باشی که سرنوشتش در حمام زنانه تغییر کرد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا